Customize discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemidag mensen, misschien een domme vraag maar wat is Customize?? En hoe kom je eraan? want ik lees dat je daar héél véél dingen meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Customize
Goedemidag mensen,
misschien een domme vraag maar wat is Customize?? En hoe kom je eraan? want ik lees dat je daar héél véél dingen meer kan veranderen?? alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Customize is een app op je iphone waarbij je allerlei kleuren, vormen van knoppen enz... kunt aanpassen in je iphone.
Het gaat van simpel naar de gekste zaken die je kunt aanpassen, natuurlijk moet je hiervoor ook Customize theme's installeren die je ook via installer vind, waardoor je allerhande afbeeldingen enz hebt voor aan te passen. Dit is een zeer veel gebruikte app, waar je ook zeer veel over vind als je in de wiki gaat kijken. zo ook dus met de zoek knop : iPhone Forum - alles over de apple iPhone (in Nederland) - Zoekresultaten
|
||||
|
||||
je kan met costumize alles aanpassen.
voorbeeld: |
|
||||
|
||||
customize?????
Citaat:
@ Chantalle : Kijk eens naar mijn screenshot, hier zie je dat ALLES veranderd is, wat ook maar veranderd KAN worden, kijk vooral naar de statusbalk vanboven in het scherm, dock, enz... : Laatst gewijzigd door croiman; 26-04-08 om 21:05. |
|
|||
|
|||
is die 5 icon dock al terug?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Welke customize heb je hiervoor gebruikt? want ik heb nu firmware 1.1.4 maar ik weet niet of de bèta al stabiel genoeg is.
|
|
||||
|
||||
Customize 1.21 met de customize 114 patch.
En je hebt ook Customize add-ons van shai. En een modded Customize versie is er ook nog. Alles via installer |
|
|||
|
|||
Heb ik al geprobeerd maar zonder succes ... had trouwens ergens gelezen dat dit truucje het niet meer doet vanaf 1.1.3 (of ik doe het verkeerd natuurlijk)
|
|
||||
|
||||
ik gebruik geen 5icon dock, dus ik heb t zelf nog niet geprobeerd.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
je kunt ook op je iphone done ga naar Installer >>> source >>> edit >>>> add en voeg het volgende source toe http://customizeapp.com/plist/installer hiermee krijg je customize 2.0 en je kunt makklijker zich aanmelden !! success !! deze versie van customise is heel maaklijk te gebruiken en er zijn ook heel veel themes dat je kunt gebruiken !! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hallo,
probeer ook Customize 2.0 te installeren. Heb hem op mijn phone maar opent hem niet, je ziet het beginscherm maar keert daarna weer terug naar hoofdscherm van mijn phone... wie o wie kan me helpen?? |
|
||||
|
||||
je moet een paar keer proberen te openen, nieuwe geinstalleerde customize start pas na paar keer proberen op.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
welke versie draai je?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik bedoel versie van Customize, 1.20 1.21 2.0 1.19 van welke source etc... meer info graag
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
customize | jochnn | iPhone algemeen | 1 | 12-06-08 16:54 |
Customize 1.1.3 | DertKesh | Jailbreak apps en thema's | 47 | 31-03-08 22:53 |
Customize 1.22 | topke | Jailbreak apps en thema's | 4 | 26-02-08 23:50 |
Customize | Jimmy_Boy | Jailbreak apps en thema's | 8 | 05-12-07 09:47 |
|
|