Customize discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl Het was niet direct aan uw persoontje gesteld, maar ik wist wel zeker dat jij een antwoord had... Deze: Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
2de vraag: je kunt iconen wissen uit de map met winscp, finder etc (k geloof ook met customize 2.0B10) waar customize ze uit haalt en ze gebruikt om je standaard te veranderen. Om plaats uit te sparen dat zal dan ergens in map var/root/mobile/library/customize/bat...blabla ergens zijn dat jij bedoeld he????
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb de batterijen uit een repo voor customize gehaald, dus lijkt me dat de namen wel goed zijn... Maar hoe krijg ik ze met customize weg, ik zie ze wel staan, maar kan er niks mee volgens mij... Weet jij trouwens een paar goeie sorces voor customize?? die je ook kan vertrouwen? Als ik het via zoeken doe hier dan zie ik door de sources de installer niet meer... LOL
|
||||
|
||||
kijk eens met pc via iappcat.com en typ daar bij zoeken eens in : customize
|
|
||||
|
||||
Ook daar werd ik niet veel wijzer van, stond veel te veel....
|
|
||||
|
||||
zoek je er daar een van uit, customize 2.0 beta bla bla bla, en klik op source tot je een adres hebt en zet die in je installer app.
|
|
||||
|
||||
Kan hier op m'n werk niet op iappcat, zal strax thuis effekes zoekeren...
|
|
||||
|
||||
Nou, ben er alweer helemaal klaar mee, meerdere skins, theme's en battery's gedownload, allemaal geven ze dezelfde error bij het apply-en. Dag dag zwaai zwaai customize...
|
|
||||
|
||||
ik doe er ook niks ermee
eerste dagen wel leuk en als je een leuke hebt is goed. |
|
||||
|
||||
Ik heb Customize geinstalleerd op 1.1.4 maar als ik het programma opstart gaat die gelijk weer uit iemand een idee...
|
|
|||
|
|||
Wie kan mij helpen met dit probleem.Had een probleem met email dus heb ik hem op itunes hersteld daarna geunlockt en een jailbreak uitgevoerd alles weer geistalleerd maar nu doet mijn customize het niet meer alleen met 8 beta blijft hij wel in het programma maar kan alleen 1 icoon veranderen die van installer dus geen geluiden en andere mooie appl en heb heel wienig thema die ik kan downloaden .Had hem voor ik hem weer herstelde alles van customize gedownload .Ik zie ook bij SB dat er geen customize bij staat.Wie kan mij helpen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb ik nu gedaan en hij werkt met beta 10 maar krijg ik in SBgeen customize theme hoe kan dat?
|
|
|||
|
|||
Moet ik misschien eerst SB intalleren en daarna customize?
|
|
||||
|
||||
Waag je daar maar nog niet aan, ik heb namelijk geen idee. Ik zou even wachten tot hier iemand reageerd die het wel zeker weet...
|
|
||||
|
||||
Mijn customize werkt nogsteeds niet, kan de fix voor 1.1.4 niet vinden.
Overigens werkt smbpres wel |
|
||||
|
||||
Heb je onder SMB wel alles aangezet (Wallpaper, dock, icons, enz.)? Staat volgens mij nl. standaard uit. Dan kiezen voor theme Customize en dat moet het doen.
|
|||
|
|||
customize smb preferences
Hallo,
ik heb een vraagje ik ben bezig met customize maar ik kan niet in mijn smb preferences. Ik zie in installer bij uninstall summerboard al staan en als ik die wil verwijderen dan zegt die ''main script execution failed'' maar mijn icoontje zie ik ook helemaal niet in mijn springboard. Kan iemand mij hiermee helpen?? Ik had hiervoor versie 1.1.3 en heb hem overgezet op 1.1.4 Alvast bedankt Gr, Jeff |
|
|||
|
|||
Hallo
Ik heb customize geinstalleerd, maar nu kan ik geen achtergrond meer selecteren van mijn map achtergronden of zelf genomen fotos Hoe of wat moet je doen (of aan-afvinken??) om dit terug in orde te krijgen?? alvast bedankt |
|
||||
|
||||
iphone al eens herstart?
|
|
|||
|
|||
ja, maar niets helpt
als ik in customize 'lockscreenwallpaper' neem staat er bij originel back up ene in die ik eens gebruikt heb, maar kan je fotos of wallpapers die in de telefoon staan naar daar importeren, want dan is het mss ook opgelost, aangezien ik enkel de deze kan selecteren |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
customize | jochnn | iPhone algemeen | 1 | 12-06-08 16:54 |
Customize 1.1.3 | DertKesh | Jailbreak apps en thema's | 47 | 31-03-08 22:53 |
Customize 1.22 | topke | Jailbreak apps en thema's | 4 | 26-02-08 23:50 |
Customize | Jimmy_Boy | Jailbreak apps en thema's | 8 | 05-12-07 09:47 |
|
|