Customize discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb me iphone gewoon in een winkel gehaald kant en klaar!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb me iphone gewoon in een winkel gehaald kant en klaar!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk Ziphone dan, hebben ze t minste te doen.
|
|||
|
|||
Dames en Heren
Allemaal van harte bedankt voor degene die mij hebben geholpen met het probleem lock screen wallpaper.. Ik heb hetalleen helemaal anders gedaan ik heb via de fantastisch goede uitleg iliberty gebruikt eerst dus me iphone leeg gehaald naar fabriekstatus en daarna unlockt met iliberty ging allemaal heel goed en de iphine werkt ook weer Iig iedereen bedankt! |
|
||||
|
||||
Citaat:
geen probleem hoor, veel plezier met je iphone te customizen .... |
|
|||
|
|||
Clear Cache per ongeluk
Goedemiddag mensen,
Ik heb Customize 2.0 lopende op mijn iphone 1.1.4. Maar heb zonet bij preferences CLEAR CACHE gedaan, met al de gevolgen vandien... Als ik nu bij Customize Images/Sounds kijk, staat daar niets meer. Ik heb al geprobeerd te uninstall en daarna opnieuw install maar dit blijft leeg... Weet iemand een oplossing? |
|
||||
|
||||
je moet met customize nieuwe thema's en files downloaden, kun je in customize zelf doen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
is er geen mogelijkheid om die mappen van iemand te kopieren en die dan via iphone pc-suite terug te plakken. want ik heb geprobeerd met nieuwe thema's, maar ik krijg die mappen niet terug bij Customize Images/Sounds
|
|
|||
|
|||
oke het is op gelost met advies van Croiman!
BEDANKT!! |
|
|||
|
|||
hey,
ik heb nu customize 2.0 maar als ik hem opstart sluit ie meteen weer af? Gr Daan, en kan ik na het aanpassen de orginele icoontjes ook weer terugkrijgen? Laatst gewijzigd door daanhockeyc1; 16-06-08 om 15:38. |
|
|||
|
|||
Nice skin / Thema
|
|
||||
|
||||
Is het normaal dat je je moet registeren om Customize te kunnen gebruiken? (niet dat ik mijn echte gegevens zou ingeve maar toch)...
|
|
|||
|
|||
ik heb customise geupdate, en nu werkt ie niet meer! heb m al echt 10 keer opnieuw geinstalld. SLuit steeds af.
|
|
||||
|
||||
Customize doet het niet op 1.1.4
Eergisteren een 1.1.2 OTB klaar voor gebruik gemaakt met iLiberty+, enkele apps op gegooid, waaronder Customize.
Customize start gewoon niet op... Summerboard start wel, maar de themes doen niets... Ben ik ergens iets vergeten doen? Het is namelijk maanden geleden dat ik een 1.1.2 OTB in mijn handen had (er lagen er 2 klaar bij vrienden in Amerika, daarom heb ik ze nu pas kunnen unlocken etc).
|
||||
|
||||
Kijk even hier ; https://forum.iculture.nl/f14/i...customize.html
Ga dit draadje ook daarbij zetten.. |
|
||||
|
||||
Tis fixed, zowel SB als Customize; geen idee wat ik gedaan heb, buiten dan eens rebooten, wat ik voordien ook al gedaan had maar zonder resultaat.
En thanks voor de move @ de mod die dat deed. |
|
|||
|
|||
Kan je ergens zien hoe een nieuwe "achtergrond" zoals Buuf eruit ziet voordat je hem download?
|
|
|||
|
|||
Kun je via cydia ook customize erop zetten?
en hoe kun je eigenlijk via cydia extar sources toevoegen? Wil eigenlijk installer hebben , maar heb begrepen dat dit nog niet werkt met de 2.0 versie? Graag een paar tips. anders terug zetten naar 1.1.4 zeker. en hoe zet je dan installer erop ? Michiel |
|
|||
|
|||
sources toevoegen kan nog niet. Costumize zit er volgens mij nog niet in.
|
|
|||
|
|||
Ik heb Customize (laatste versie) gedownload op mijn 1.1.4..
Ik kan geen themes zien van customize, ik had voor test ipear gedownload.. En heb bij Summerboard alles op on moete zetten (in customize zelf) en als theme Customize genomen.. Werkt niet.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
customize | jochnn | iPhone algemeen | 1 | 12-06-08 16:54 |
Customize 1.1.3 | DertKesh | Jailbreak apps en thema's | 47 | 31-03-08 22:53 |
Customize 1.22 | topke | Jailbreak apps en thema's | 4 | 26-02-08 23:50 |
Customize | Jimmy_Boy | Jailbreak apps en thema's | 8 | 05-12-07 09:47 |
|
|