Customize discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) zijn er meerdere dan? Ik heb hem van Ste packaging geloof ik. weet even niet waar ik dat kan vinden versie is 2.0.0B9, contact spicychicken....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
zijn er meerdere dan? Ik heb hem van Ste packaging geloof ik. weet even niet waar ik dat kan vinden
versie is 2.0.0B9, contact spicychicken. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
source ken k, is dat Customize 2.0 ???
|
||||
|
||||
zie edit
2.0.0B9 is de versie |
|
||||
|
||||
.ok thanks........
|
|
||||
|
||||
waarom vraag je dat eigenlijk als ik zo vrij mag zijn?
programma draait nu zoals het hoort. even battery usage in de gaten houden... |
|
|||
|
|||
Ik heb customize installed versie 2.0.0B10 echter springt het proggie terug naar springboard wanneer ik het opstart. Het kan dus niet starten. Iemand een idee?
|
||||
|
||||
chmod 0755 of customize crash fix
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
repo : http://hacxip.com
en je hebt ook deze customize springboard strings fix, maar deze heb k nog nie geprobeerd, repo : http://ipod.iguy.dk |
|
||||
|
||||
Nou, ik ben overstag, heb nu customize erop staan, maar ik krijg steeds opnieuw een update, ik heb nu versie 2.0.0B10, en als ik bij update kijk, staat daar 2.0.0B8, als ik die update staat 2.0.0B10 er weer enzovoort...
Welke moet ik hebben en kan ik die andere uit de update map halen???? En weet iemand ook toevallig of je er icons mee kan wissen? Bijvoorbeeld die van stocks, gebruik ik toch never nooit niet...
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
Croiman kan ik dat hebben wat jij hebt met thema etc. en alleshit Alvast bedankt,
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb nu ineens twee updates voor customize, de 2.0.0B8 en nu is 2.0.0B5 er bij gekomen....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb trouwens geprobeerd om een batterij logo uit costomize te gebruiken, maar als ik op apply druk, krijg ik een fout melding, "encountered an error copying the files". en dat bij alle batterij logo's, heb er een stuk of 10 in staan nu... Doe ik iets niet of doe ik iets fout??? Laatst gewijzigd door Chrisl; 24-05-08 om 23:47. |
|
||||
|
||||
die updates heb k er ook staan, laat k gewoon staan. das toch geen probleem???
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Croiman, heb jij toevallig ook mijn andere vraagjes gezien hierboven???? |
|
||||
|
||||
Citaat:
welke vraag is precies aan mij gesteld?? ben even de draad kwijt lol. |
|
||||
|
||||
Het was niet direct aan uw persoontje gesteld, maar ik wist wel zeker dat jij een antwoord had...
Deze: Ik heb trouwens geprobeerd om een batterij logo uit costomize te gebruiken, maar als ik op apply druk, krijg ik een fout melding, "encountered an error copying the files". en dat bij alle batterij logo's, heb er een stuk of 10 in staan nu... Doe ik iets niet of doe ik iets fout??? En deze: En weet iemand ook toevallig of je er icons mee kan wissen? Bijvoorbeeld die van stocks, gebruik ik toch never nooit niet... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
customize | jochnn | iPhone algemeen | 1 | 12-06-08 16:54 |
Customize 1.1.3 | DertKesh | Jailbreak apps en thema's | 47 | 31-03-08 22:53 |
Customize 1.22 | topke | Jailbreak apps en thema's | 4 | 26-02-08 23:50 |
Customize | Jimmy_Boy | Jailbreak apps en thema's | 8 | 05-12-07 09:47 |
|
|