Customize discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door piet piraat ja, maar niets helpt als ik in customize 'lockscreenwallpaper' neem staat er bij originel back up ene in die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb een probleempje ik heb ook customize geinstalleerd nu kan ik alleen niet meer me wallpaper vernaderen bij het schermpje van ontgrendelen zeg maar het aller eerste scherm hoe ik dit weer veranderen????
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Daar heb je summerboard vo nodig.
|
|||
|
|||
nee ik bedoel bij het scherm dat je je balke naar rechts schuift om te unlocken ik heb de methode via winscp al geprobeerd maar dat werkt ook niet..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja ging het maar zo makkelijk maar dat werkt dus ook niet meer
Als ik de iphone reboot wat verlies ik dan allemaal volgens mij heb ik er nu 1.1.4 opzitten en helemaal in nederlands en simlock vrij verlies ik dat dan allemaal? |
|
||||
|
||||
Heb jij customuze werkend op 1.1.4?
|
|
|||
|
|||
jepp customize 2.0
|
|
|||
|
|||
ik heb 1.1.4 en als ik customize installeer via installer dan start hij op en sluit hij meteen
iemand help??? thx |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 08-06-08 om 09:02. |
|
|||
|
|||
ButcherJF ook dat werkt niet.. die customize kan ik niet bij me lock screen wallpaper komen..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En als je customize ervoor wilt gebruiken, moet je wel zorgen dat de wallpaper optie uitstaat bij summerboard, ook oppassen met iToday, intelliscreen enz... Mits deze op je Lockscreen werken en daardoor je Lockscreen aanpassingen wat kunnen tegenhouden. |
|
||||
|
||||
is weer een update van chicken customize uit :
customize fix 2.0RC1 Hierbij krijg je nog een extra funtie erbij : Freeboard. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook dit werkt niet ik krijg gewoon niet meer een foto op me lock screen heeeel irritant.. maar als ik em herstel via itunes is hij toch niet meer gebruik klaar? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Pff wat een gedoe ik ben bang namelijk dat ik dat niet kan.. heb de telefoon gewoon uit een winkel.. helemaal in het nederlands en simlock vrij.. is het makkelijk om zelf te doen?
|
|
|||
|
|||
Betreffende de wallpaper , het kan vele malen gemakkelijker (het blijft een bug maar de workaround is 2 sec werk)
Installeer Mobilefinder , in finder ga naar Library , scroll helemaal naar beneden , selecteer file (1 keer aantappen), druk op file (balkje veranderd), druk op Delete. Ga terug naar Home, ga naar settings , wallpaper en selecteer je nieuwe wallpaper. succes! |
|
|||
|
|||
Allemaal gedaan ik kan nu alleen wee niks deleten het blijft gewoon staan..
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
customize | jochnn | iPhone algemeen | 1 | 12-06-08 16:54 |
Customize 1.1.3 | DertKesh | Jailbreak apps en thema's | 47 | 31-03-08 22:53 |
Customize 1.22 | topke | Jailbreak apps en thema's | 4 | 26-02-08 23:50 |
Customize | Jimmy_Boy | Jailbreak apps en thema's | 8 | 05-12-07 09:47 |
|
|