Indrukwekkende iPhone-casemod: Croiman Psycho iPhone Mod discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Ziet er tof uit, ik wil dit ook check je PM croiman!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ziet er tof uit, ik wil dit ook check je PM croiman!
Laatst gewijzigd door RRPhantom; 05-05-08 om 13:32. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hij ziet er wel echt gruwelijk uit moet ik eerlijk zeggen
|
|||
|
|||
Maf ik kijk uit naar de volgende!
|
|
||||
|
||||
Volgende gaat in Carbon zijn. (blauw/zwart gevlochten carbon, cover copieren door eerst een mal te maken van cover)
|
|||
|
|||
Heb een vraagje; hoe kan ik aan de overige onderdelen komen die vastzitten aan de behuizing van de achterzijde?
of moet ze echt zelf gaan verplaatsen met behulp van 1 of ander oplosmiddel of hitte ??.. Wil graag de zilvere behuizing vervangen door een zwarten |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
heh dat is jammer anders kon ik elke keer gemakkelijk de behuizing verwissel met het orgineel agja dan ga ik prutsen maar heb geen hitte blazer ( hoe dat ook heet ) en de oplosmiddel is soms niet sterk genoeg had ik gelezen.. Wat raden jullie mij aan te gaan gebruiken bij het verplaatsen van die laatste onderdelen.
Groeten, Mick P.S. heb geen mod ervaring dus ook geen tools |
|
||||
|
||||
ik gebruik sterke aceton, en laat de cover er dagen in weken, dan lossen ze nog net nie allemaal.
Maar de aceton vreet duidelijk de blauwe epoxylijm aan van apple. |
|
||||
|
||||
Ik heb het met een gas-soldeerbout gedaan waar ik de punt vanaf heb gehaald. Als je deze tegen de buitenkant van je cover laat branden, valt het er zo uit (wel uitkijken met kunststof onderdelen natuurlijk).
|
|
||||
|
||||
ideaal, zoals ik al zei, met hitte of aceton. ik gebruik aceton ervoor, paar dagen weken en t komt ook los, maar nu ga ik morgen een bunzenbrander halen, dat gaat blijkbaar wa sneller.
Kunstof onderdelen? de knopjes van volume en trilswitch, geen probleem, heb er zo nog reserve liggen lol. Heb trouwens ook rails en al nodig voor de carbon cover natuurlijk. |
|
|||
|
|||
Tanks voor alle extra informatie over het verwijderen van die onderdelen al die guides op internet maken dat gedeelte van het verwisselen niet echt duidelijk en spreken elkaar soms ook nog eens tegen
Ben trouwens erg benieuwd naar je carbon mod woord naar mijn idee erg strak zou wel een zwarte rails gebruiken die om het beeldscherm zit de zilveren rails zou erg buiten de toon vallen lijkt mij. succes met alles greets |
|
||||
|
||||
Citaat:
Daar heb ik ook nog iets voor in petto natuurlijk hihi, nooit nie teveel verklappen he? anders is het geen verrassing meer hahahaha. Met deze mod haal k paar leuke en gekke zaken uit de kast. |
|
|||
|
|||
ha gaan al wat ideeën door mijn hoofd
Maar uit ze niet anders zit ik zo nog juist ook ^^ heb je trouwens al gedacht om de kleur van de knopjes aan de zijkant een andere kleur te geven? (aan en uit knop silence switch volume knop) |
|
||||
|
||||
neen, wou eerst zien of de home-button, chrome rand en carbon cover in orde komt, als ik daarna nog goesting ervoor heb,
kun je eventueel nog de knoppen copieren in een doorschijnende pvc soort met led's erachter, ma das weer wa verder en een ander topic : https://forum.iculture.nl/f14/i...-ideeen-4.html |
|
|||
|
|||
Ok zal is die anderre topic doorlezen
|
|
||||
|
||||
Heb vandaag een brander gekocht, en dit gaat goed, alleen zorgen dat je hem (cover) niet te heet stookt, anders smelt hij gewoon, met de rails (smelten ook) en al.
Maar dit werkt snel en goed. Dus volgende week gaat de mod nr2 (Fresh) klaar zijn en post ik fotos ervan. Werk aan de home-button verloopt ook goed, gaat mooi worden, ma klein prutswerk. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
lol, no way
|
||||
|
||||
|
Labels |
carbon, case, mod, modding, psycho |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari Psycho Mod | croiman | Jailbreak apps en thema's | 26 | 04-06-08 23:03 |
|
|