Het grote Firmware 1.1.3 topic Deel #1 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door GianiV Ja... muziek mee luisteren!! (voorlopig dan) staat overigens op meerdere plaatsen op dit forum geschreven. Ik heb ook een 1.1.3 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een 1.1.3 uit usa, 5 dagen geleden gekocht in ny bij de applestore.Simfreer erin downgraden 1.1.1 dan 1.1.2 jailbreak en het werkt als een tierelier geen storingen enz. Kan bellen sms-en Wi-Fi kortom alles
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wat is je baseband en welke simfreer heb je gebruikt?
|
|
|||
|
|||
ik heb ge woon de simfreer van iPhone Sim Freer free iPhone 1.12 in minutes,Needn't unlock iPhone anymore,Safety and Fast, betaald via creditcard, 4 dagen later in huis. baseband is nu modem 04.02.13 G bootloader 4.6 M3S2
|
|
||||
|
||||
Hmm, nou je 't zegt, ook even geprobeerd en hetzelfde hier. Ondanks de instelling 'cookies van bezocht'.
|
|||
|
|||
jongens 1.1.3 van DEV kan moeilijk doen met de combi die ik heb (simfreer) dan volgens hun page updaten enz. heb nu geen Wi-Fi meer.Kan wel bronnen vinden en inloggen (vinkje voor de bron) krijg geen IP adres of niks meer. Kan iemand helpen.kan nu niets meer via Wi-Fi, niet updaten enz
|
|
||||
|
||||
Citaat:
[FONT=Arial]The iPhone OOTB 1.1.3 can't be unlock by this version simfreer. We will release another version for OOTB1.1.3 days or weeks later .[/FONT] Oftewel je hebt een 1.1.2 gekocht en geen 1.1.3.
AFCA; No one like us, we don't care ! Laatst gewijzigd door Ajacied007; 07-02-08 om 23:31. Reden: add |
|
|||
|
|||
ja ze snapten het bij simfreer ook niet toen ik wat vragen had, maar het is wel zo. Heb nu alleen een Wi-Fi probleem ben zo dom geweest te upgraden van 1.1.2 die perfect werkte naar dev 1.1.3 kan iemand helpen
|
|
||||
|
||||
Maf, maar jouw baseband is gewoon de 1.1.2 baseband dus heb je een 1.1.2 gekocht..
|
|||
|
|||
nee heb 1.1.3 gekocht, want ze hadden geen 1.1.2 meer.heb ik speciaal naar gevraagd
|
|
||||
|
||||
Ja dan hebben ze GEZEGD dat het 1.1.3 is, maar het is volgens mij (?) onmogelijk dat jij een 1.1.3 hebt gekocht met de baseband van 1.1.2...
Anders hebben we hier toch weer een oplossing voor de 1.1.3 OTB? (Lijkt me sterk)
|
|||
|
|||
ja sorry, heb dat ding 5 dagen geleden bij de applestore in NY gekocht en het was 1.1.3 dat heb ik gecheckt voor de downgrade.Maar goed weet iemand een probleem voor de Wi-Fi of hoe ik openssh via de computer kan installeren op de iphone?????
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Of is hier al een fix voor
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het is nu nog veel erger.heb gedowngrade naar 1.1.1 dan upgrade naar 1.1.2 nu moet ik de originele sim hebben en die ben ik dus kwijt!!! oplossing???????iemand die in de buurt van steenbergen woont????
|
|
|||
|
|||
Dylan159, behalve dat het een raar verhaal is met die FW 1.1.3, want baseband 04.02.13 hoort toch echt bij 1.1.2, zou je ook een 8GB model moeten hebben:
"On September 5, 2007, the 4 GB model was discontinued, and the 8 GB model price reduced to US$399" (bron: Wikipedia) Voor je probleem helaas geen oplossing... |
|
|||
|
|||
heb ook 8gb model, wie zegt 4 gb???
|
|
|||
|
|||
Jij!
Zie je eigen gegevens: dylan159 Junior Member iPhone US 4GB Windows Laatst gewijzigd door Oppie; 08-02-08 om 02:19. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Zelfde 'probleem' hier nog steeds, ondanks het ingevulde vinkje en het weggooien van cookies zoals in de tip even hierboven. Idem voor bijv. iGoogle.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote Highscore-topic | Kenanus | iPhone Games | 187 | 25-03-13 13:10 |
Foto: Het Grote Foto Topic! | berty | Muziek, foto & video | 5 | 08-05-11 18:08 |
Het grote sportarmbanden-topic | antimaterie | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 04-11-10 10:40 |
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic | Beaux | Archief | 570 | 20-07-08 02:38 |
Het grote Firmware 1.1.3 topic Deel #2 | Maarten | Unlock [archief] | 106 | 16-06-08 14:17 |
|
|