Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) tuurlijk,alle advies is toch welkom. We hebben allemaal een iphone hier en ik ben ook al enorm goed geholpen door advies van forumgenoten. Mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tuurlijk,alle advies is toch welkom. We hebben allemaal een iphone hier en ik ben ook al enorm goed geholpen door advies van forumgenoten. Mijn iphone is unlocked sinds gisterenavond en we zijn nu een goede 9 uren verder en alles werkt voorlopig nog.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
waarom kan ik verder weinig lezen over de unlock van ifoneguide? Gebruiken zij hun eigen oplossing of helpen zij alleen met het installeren van de yessim?
Zo te horen heeft ifoneguide tevreden gebruikers, maar het is wel vreemd dat ik er dan hier weinig over lees. |
|
|||
|
|||
mijn iphone is gejailbreaked en heb een xsim gebruikt. Dit samen werkt perfect.
Alleen krijg ik in Itunes de melding "De simkaart in deze Iphone wordt niet ondersteund" is iemand bekend met dit probleem? |
|
|||
|
|||
@Jeroen G,
Jeroen,
dit is erg bekend en betekent dat je de telefoon ook moet activeren. Als je geen Tmobile hebt houdt dat in een jailbreak. Zie elders op het forum onder Software unlock. Michel |
|
|||
|
|||
de iphone is een Tmobile exemplaar, wat ik met een orginele tmobile sim heb geactiveerd.
Nu zit er een vodafone sim in. Kan het probleem daarin zitten? |
|
|||
|
|||
blijkbaar is de activering niet goed verlopen, of je hebt inmiddels de nieuwe firmware gedownload . Dat laatste geeft direct weer een lock.
Beste oplossing is pwnage of quickpwn en weer een unlock. Dat zou probleem voor nu en de toekomst moeten verhelpen. alternatief is Tmobile kaart er even in en weer aan iTunes hangen. michel |
|
|||
|
|||
heb hem geactiveerd met tmobile sim op 2.0.1...daarna geupdate naar 2.0.2...en toen QuickPWN toen xsim erin met Vodafone kaart.
wanneer ik mn iphone op vliegtuigmodus heb staan kan ik wel synchroniseren, maar wanneer ik vliegtuigmodus dan uitzet krijg ik de melding ongeldige simkaart, en moet dan mn iphone opnieuw starten, dus al met al geen ideale situatie. je geeft aan dat ik nog een unlock moet doen? kun je aangeven hoe? Laatst gewijzigd door JeroenG; 03-09-08 om 13:02. Reden: toevoegen info |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben inderdaad een tevreden gebruiker van de ifoneguide chip. De reden waarom hier weinig over wordt gesproken weet ik echt niet maar het was mij inderdaad ook al opgevallen. Toch jammer want het kan voor veel mensen stress en vragen opleveren als een bepaalde chip het niet doet, terwijl er een chip is die heel goed werkt i.c.m. firmware 2.0.2 en baseband 02.08.01 |
|
|||
|
|||
bij mij zegt hij ook dat de iPhone is beschadigd en dat hij niet geactiveerd kan worden. ik zit nu nog op 2.0 en vind hem nu met contacten enzo serieus traag. Dus wil hem even updaten naar 2.0.1 moet ik hem dan ff om hem te activeren jailbreaken? Ben ik niet zo kapot van maar volgens mij heb ik even geen andere optie... Met iPhone 1.0 veel problemen gehad met jailbreak. (Was dan wel via Ziphone) haha
|
|||
|
|||
Ik vindt het ook ABSOLUUT ONAANVAARDBAAR is dat daar niet over gesproken word!
Ik heb al sinds gisteren 2 berichten zien verdwijnen waar ook enige link werd gelegd naar ifoneguide.nl Terwijl Ifoneguide.nl de oplossing heeft gevonden om de iPhone 3g te unlocken, worden ze hier doodleuk uitgesloten door iPhoneclub.nl... Iedereen zit hier zijn sim-trays naar de vaantjes te helpen, en ifoneguide.nl heeft sinds eergisteren de oplossing die altijd werkt! Zonder te knoeien met drivers, Yessups en onduidelijke programma's... Ik dacht dat het hier, op dit forum, de bedoeling was zo snel mogelijk een degelijke oplossing te vinden om de 3G te unlocken, maar blijkbaar deugd ifoneguide.nl niet??? Bij deze vraag ik dus aan iPhoneclub.nl om mij (en ongetwijfeld andere nieuwschierigen) de reden te geven waarom in godsnaam ifoneguide.nl wordt verbannen van dit forum... Bedankt |
|
|||
|
|||
euh, ook wel een hele hoop successen hé, waaronder bij mezelf. En je zegt het zelf, sinds eergisteren, misschien eerst eens wat tijd geven om te zien of het aanslaat?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Kortom: er mag hier gewoon worden gepraat over de iFoneguide X-Sims (ook door iFoneguide) zelf, als ze maar niet actief reclame maken voor hun eigen oplossing. |
|
|||
|
|||
Dan moet het de kans krijgen he...als alles verwijdert zou worden (dat weet ik niet) dan krijgt het niet echt een kans.
Ah, hierboven wordt het al toegelicht |
|
|||
|
|||
Ok, je hebt gelijk dat het eerst wat bekender moet worden. Maar als de moderators de berichten met succes van de ifoneguide unlock-sim gewoon verwijderen, zal niemand het weten... En daarom wil ik ook echt wel een grondige redenering waarom die berichten verwijderd worden ...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hallo iedereen, vandaag is mijn Iphone 3G 16GB met firmware 2.0.2 en baseband 02.08.01 unlocked !!!! Niet met yessim want dat werkte echt voor geen meter. Door Fresh en Dien van Ifoneguide een iFoneguide x-sim in mijn IPhone geinstalleerd, IPhone aangezet en hopla signaal, alles werkt gewoon (bellen, SMS, internet enz.). Goede ontvangst ter plaatse en nog even gepraat over de IPhone en de mogelijkheden. Onderweg naar Papendrecht totaal geen ontvangst verlies en in huis een ontvangst van 5 strepen. Via Google ff zoeken naar Ifoneguide en dan een afspraak maken dan kan je daarna bellen met je IPhone. Fresh en Dien nogmaals heel erg bedankt ! En dat bericht is van een klant, niet van de verkopers zelf... |
|
||||
|
||||
Citaat:
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 03-09-08 om 16:07. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door "R"; 03-09-08 om 16:10. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Jongens, Hebben jullie nog ideeen? Ik heb nu wel bereik van kpn maar dat is nagenoeg altijd maar 1 streepje. Daarnaast heb ik alles al geprobeerd om gprs/3G aan de praat te krijgen. Ik heb 3G aan en uit geprobeerd geprobeerd dataroaming uit en aan. Netwerk instellingen gereset met 3G aan en met 3G uit. Geen verschil. Heeft iemand een idee hoe ik 3G/gprs werkend krijg? Ook is mijn bereik erg slecht volgens de streepjes, iemand daar ideeen voor?
Ik gebruik de yessim met iphone firmware boost mode 00101 unlock type 0 en patch count 1 Ik kwam er net trouwens achter dat de airplane mode en de locate me functie wel werken. Die werkte niet op firmware 2.0 maar nu wel op 2.0.1 Laatst gewijzigd door MarkBender; 03-09-08 om 17:43. |
Labels |
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic | groentjie | Archief | 2 | 12-12-08 14:47 |
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic | Beaux | Archief | 570 | 20-07-08 02:38 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|