//

Het grote iPhone 3G hardware unlock topic

Het grote iPhone 3G hardware unlock topic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) tuurlijk,alle advies is toch welkom. We hebben allemaal een iphone hier en ik ben ook al enorm goed geholpen door advies van forumgenoten. Mijn iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #401  
Oud 03-09-08, 06:03
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard

tuurlijk,alle advies is toch welkom. We hebben allemaal een iphone hier en ik ben ook al enorm goed geholpen door advies van forumgenoten. Mijn iphone is unlocked sinds gisterenavond en we zijn nu een goede 9 uren verder en alles werkt voorlopig nog.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 03-09-08, 09:13
erwinKrol erwinKrol is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 39
Standaard

waarom kan ik verder weinig lezen over de unlock van ifoneguide? Gebruiken zij hun eigen oplossing of helpen zij alleen met het installeren van de yessim?

Zo te horen heeft ifoneguide tevreden gebruikers, maar het is wel vreemd dat ik er dan hier weinig over lees.
  #403  
Oud 03-09-08, 09:31
JeroenG JeroenG is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 6
Standaard

mijn iphone is gejailbreaked en heb een xsim gebruikt. Dit samen werkt perfect.
Alleen krijg ik in Itunes de melding
"De simkaart in deze Iphone wordt niet ondersteund"

is iemand bekend met dit probleem?
  #404  
Oud 03-09-08, 10:33
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard @Jeroen G,

Jeroen,

dit is erg bekend en betekent dat je de telefoon ook moet activeren. Als je geen Tmobile hebt houdt dat in een jailbreak.
Zie elders op het forum onder Software unlock.

Michel
  #405  
Oud 03-09-08, 11:23
JeroenG JeroenG is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 6
Standaard

de iphone is een Tmobile exemplaar, wat ik met een orginele tmobile sim heb geactiveerd.
Nu zit er een vodafone sim in.
Kan het probleem daarin zitten?
  #406  
Oud 03-09-08, 11:31
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

blijkbaar is de activering niet goed verlopen, of je hebt inmiddels de nieuwe firmware gedownload . Dat laatste geeft direct weer een lock.

Beste oplossing is pwnage of quickpwn en weer een unlock. Dat zou probleem voor nu en de toekomst moeten verhelpen.
alternatief is Tmobile kaart er even in en weer aan iTunes hangen.

michel
  #407  
Oud 03-09-08, 11:37
JeroenG JeroenG is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 6
Standaard

heb hem geactiveerd met tmobile sim op 2.0.1...daarna geupdate naar 2.0.2...en toen QuickPWN toen xsim erin met Vodafone kaart.
wanneer ik mn iphone op vliegtuigmodus heb staan kan ik wel synchroniseren, maar wanneer ik vliegtuigmodus dan uitzet krijg ik de melding ongeldige simkaart, en moet dan mn iphone opnieuw starten, dus al met al geen ideale situatie.
je geeft aan dat ik nog een unlock moet doen? kun je aangeven hoe?

Laatst gewijzigd door JeroenG; 03-09-08 om 12:02. Reden: toevoegen info
  #408  
Oud 03-09-08, 11:44
z750-rider z750-rider is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Papendrecht
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erwinKrol Bekijk bericht
waarom kan ik verder weinig lezen over de unlock van ifoneguide? Gebruiken zij hun eigen oplossing of helpen zij alleen met het installeren van de yessim?

Zo te horen heeft ifoneguide tevreden gebruikers, maar het is wel vreemd dat ik er dan hier weinig over lees.
ifoneguide gebruiken een eigen sim en geen yessim.
Ik ben inderdaad een tevreden gebruiker van de ifoneguide chip.
De reden waarom hier weinig over wordt gesproken weet ik echt niet maar het was mij inderdaad ook al opgevallen.
Toch jammer want het kan voor veel mensen stress en vragen opleveren als een bepaalde chip het niet doet, terwijl er een chip is die heel goed werkt i.c.m. firmware 2.0.2 en baseband 02.08.01
  #409  
Oud 03-09-08, 12:55
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

bij mij zegt hij ook dat de iPhone is beschadigd en dat hij niet geactiveerd kan worden. ik zit nu nog op 2.0 en vind hem nu met contacten enzo serieus traag. Dus wil hem even updaten naar 2.0.1 moet ik hem dan ff om hem te activeren jailbreaken? Ben ik niet zo kapot van maar volgens mij heb ik even geen andere optie... Met iPhone 1.0 veel problemen gehad met jailbreak. (Was dan wel via Ziphone) haha
__________________
iPhone US 8GB (gejat) + iPhone 3G Black 16GB
  #410  
Oud 03-09-08, 14:49
Veyron.lover Veyron.lover is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 32
Standaard

Ik vindt het ook ABSOLUUT ONAANVAARDBAAR is dat daar niet over gesproken word!

Ik heb al sinds gisteren 2 berichten zien verdwijnen waar ook enige link werd gelegd naar ifoneguide.nl

Terwijl Ifoneguide.nl de oplossing heeft gevonden om de iPhone 3g te unlocken, worden ze hier doodleuk uitgesloten door iPhoneclub.nl...

Iedereen zit hier zijn sim-trays naar de vaantjes te helpen, en ifoneguide.nl heeft sinds eergisteren de oplossing die altijd werkt! Zonder te knoeien met drivers, Yessups en onduidelijke programma's...

Ik dacht dat het hier, op dit forum, de bedoeling was zo snel mogelijk een degelijke oplossing te vinden om de 3G te unlocken, maar blijkbaar deugd ifoneguide.nl niet???

Bij deze vraag ik dus aan iPhoneclub.nl om mij (en ongetwijfeld andere nieuwschierigen) de reden te geven waarom in godsnaam ifoneguide.nl wordt verbannen van dit forum...

Bedankt
  #411  
Oud 03-09-08, 14:53
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard

euh, ook wel een hele hoop successen hé, waaronder bij mezelf. En je zegt het zelf, sinds eergisteren, misschien eerst eens wat tijd geven om te zien of het aanslaat?
  #412  
Oud 03-09-08, 14:57
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veyron.lover Bekijk bericht
Ik vindt het ook ABSOLUUT ONAANVAARDBAAR is dat daar niet over gesproken word!

Ik heb al sinds gisteren 2 berichten zien verdwijnen waar ook enige link werd gelegd naar ifoneguide.nl

Terwijl Ifoneguide.nl de oplossing heeft gevonden om de iPhone 3g te unlocken, worden ze hier doodleuk uitgesloten door iPhoneclub.nl...

Iedereen zit hier zijn sim-trays naar de vaantjes te helpen, en ifoneguide.nl heeft sinds eergisteren de oplossing die altijd werkt! Zonder te knoeien met drivers, Yessups en onduidelijke programma's...

Ik dacht dat het hier, op dit forum, de bedoeling was zo snel mogelijk een degelijke oplossing te vinden om de 3G te unlocken, maar blijkbaar deugd ifoneguide.nl niet???

Bij deze vraag ik dus aan iPhoneclub.nl om mij (en ongetwijfeld andere nieuwschierigen) de reden te geven waarom in godsnaam ifoneguide.nl wordt verbannen van dit forum...

Bedankt
Waar zie jij dat de mensen van iFoneguide verbannen zijn van dit forum? Waar hebben we gezegd dat het verboden is om over de iFoneguide X-Sims te praten? Volgens mij nergens in deze thread. Het is alleen niet toegestaan om door de aanbieders zelf (zijnde de iFoneguide-mensen) om hun product aan te prijzen (ondanks alle goede dingen die ze doen), omdat die forumregels nou eenmaal voor alle aanbieders gelden. Als we voor hun een uitzondering maken, dan willen de andere aanbieders dat ook en we proberen dit forum op dat vlak zo transparant mogelijk te houden.

Kortom: er mag hier gewoon worden gepraat over de iFoneguide X-Sims (ook door iFoneguide) zelf, als ze maar niet actief reclame maken voor hun eigen oplossing.
  #413  
Oud 03-09-08, 14:58
Yasp0 Yasp0 is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Emmen, Nederland
Berichten: 37
Standaard

Dan moet het de kans krijgen he...als alles verwijdert zou worden (dat weet ik niet) dan krijgt het niet echt een kans.

Ah, hierboven wordt het al toegelicht
  #414  
Oud 03-09-08, 14:58
Veyron.lover Veyron.lover is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 32
Standaard

Ok, je hebt gelijk dat het eerst wat bekender moet worden. Maar als de moderators de berichten met succes van de ifoneguide unlock-sim gewoon verwijderen, zal niemand het weten... En daarom wil ik ook echt wel een grondige redenering waarom die berichten verwijderd worden ...
  #415  
Oud 03-09-08, 15:03
Veyron.lover Veyron.lover is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl Bekijk bericht
Waar zie jij dat de mensen van iFoneguide verbannen zijn van dit forum? Waar hebben we gezegd dat het verboden is om over de iFoneguide X-Sims te praten? Volgens mij nergens in deze thread. Het is alleen niet toegestaan om door de aanbieders zelf (zijnde de iFoneguide-mensen) om hun product aan te prijzen (ondanks alle goede dingen die ze doen), omdat die forumregels nou eenmaal voor alle aanbieders gelden. Als we voor hun een uitzondering maken, dan willen de andere aanbieders dat ook en we proberen dit forum op dat vlak zo transparant mogelijk te houden.

Kortom: er mag hier gewoon worden gepraat over de iFoneguide X-Sims (ook door iFoneguide) zelf, als ze maar niet actief reclame maken voor hun eigen oplossing.
Ja dat ze hier hun producten komen aanprijzen mag niet, maar ik dacht dat dit bericht toch ook verwijderd was...

Hallo iedereen,
vandaag is mijn Iphone 3G 16GB met firmware 2.0.2 en baseband 02.08.01 unlocked !!!!
Niet met yessim want dat werkte echt voor geen meter.
Door Fresh en Dien van Ifoneguide een iFoneguide x-sim in mijn IPhone geinstalleerd, IPhone aangezet en hopla signaal, alles werkt gewoon (bellen, SMS, internet enz.).
Goede ontvangst ter plaatse en nog even gepraat over de IPhone en de mogelijkheden. Onderweg naar Papendrecht totaal geen ontvangst verlies en in huis een ontvangst van 5 strepen.
Via Google ff zoeken naar Ifoneguide en dan een afspraak maken dan kan je daarna bellen met je IPhone.

Fresh en Dien nogmaals heel erg bedankt !


En dat bericht is van een klant, niet van de verkopers zelf...
  #416  
Oud 03-09-08, 15:03
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veyron.lover Bekijk bericht
Ok, je hebt gelijk dat het eerst wat bekender moet worden. Maar als de moderators de berichten met succes van de ifoneguide unlock-sim gewoon verwijderen, zal niemand het weten... En daarom wil ik ook echt wel een grondige redenering waarom die berichten verwijderd worden ...
Die wordt dus hierboven door iphoneclub.nl gegeven
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!

Laatst gewijzigd door iScorpio; 03-09-08 om 15:07.
  #417  
Oud 03-09-08, 15:05
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veyron.lover Bekijk bericht
Ja dat ze hier hun producten komen aanprijzen mag niet, maar ik dacht dat dit bericht toch ook verwijderd was...

En dat bericht is van een klant, niet van de verkopers zelf...
Dan moet je wellicht beter kijken voordat je een beschuldiging uit, want dat bericht staat gewoon hier: https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post182171.
  #418  
Oud 03-09-08, 15:07
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veyron.lover Bekijk bericht
Ok, je hebt gelijk dat het eerst wat bekender moet worden. Maar als de moderators de berichten met succes van de ifoneguide unlock-sim gewoon verwijderen, zal niemand het weten... En daarom wil ik ook echt wel een grondige redenering waarom die berichten verwijderd worden ...
Hm, ik snap jouw reactie niet geheel. Zoals iPhoneclub.nl al stelde: slechts het commercieel aanbieden van een oplossing zoals bijvoorbeeld ifoneguide die levert is hier niet toegestaan. Het zou anders een beetje een commercieel rommeltje worden. Natuurlijk is het schrijven over dat soort zaken de kracht van dit forum, het gaat immers over het bruikbaar maken van ons geliefde gadget!

Laatst gewijzigd door "R"; 03-09-08 om 15:10.
  #419  
Oud 03-09-08, 15:33
Veyron.lover Veyron.lover is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door "R" Bekijk bericht
Hm, ik snap jouw reactie niet geheel. Zoals iPhoneclub.nl al stelde: slechts het commercieel aanbieden van een oplossing zoals bijvoorbeeld ifoneguide die levert is hier niet toegestaan. Het zou anders een beetje een commercieel rommeltje worden. Natuurlijk is het schrijven over dat soort zaken de kracht van dit forum, het gaat immers over het bruikbaar maken van ons geliefde gadget!
Dan denk ik dat er een misverstandje is. Ik had dus niet gezien dat dat bericht er nog stond van de persoon waarbij de unlock van ifoneguide werkte... Mijn fout, had beter moeten zoeken. Sorry
  #420  
Oud 03-09-08, 16:38
MarkBender MarkBender is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 284
Stuur een bericht via MSN naar MarkBender
Standaard

Jongens, Hebben jullie nog ideeen? Ik heb nu wel bereik van kpn maar dat is nagenoeg altijd maar 1 streepje. Daarnaast heb ik alles al geprobeerd om gprs/3G aan de praat te krijgen. Ik heb 3G aan en uit geprobeerd geprobeerd dataroaming uit en aan. Netwerk instellingen gereset met 3G aan en met 3G uit. Geen verschil. Heeft iemand een idee hoe ik 3G/gprs werkend krijg? Ook is mijn bereik erg slecht volgens de streepjes, iemand daar ideeen voor?

Ik gebruik de yessim met iphone firmware
boost mode
00101
unlock type 0
en patch count 1

Ik kwam er net trouwens achter dat de airplane mode en de locate me functie wel werken. Die werkte niet op firmware 2.0 maar nu wel op 2.0.1

Laatst gewijzigd door MarkBender; 03-09-08 om 16:43.
Reageren

Labels
2.1, 2.2, baseband, downgrade, firmware, rebelsim, unlock 3g, unlock 3g 2.2.1



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Het Grote Video Topic berty Muziek, foto & video 2 08-05-11 17:12
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 13:47
Het grote firmware 2.0.0 pré unlock topic Beaux Archief 570 20-07-08 01:38
Het grote verveling topic... dedafmonteur Chat en geruchten 26 26-05-08 00:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:58.