//

Custom 3.1.2 firmware

Custom 3.1.2 firmware discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok dat klinkt goed, ik vind het een spannend op deze manier omdat ik altijd gewent was op Pwange te gebruiken, maar ik ga het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #481  
Oud 29-10-09, 00:37
Data's schermafbeelding
Data Data is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 65
Standaard

Ok dat klinkt goed, ik vind het een spannend op deze manier omdat ik altijd gewent was op Pwange te gebruiken, maar ik ga het dan met de custom proberen en hopelijk gooit itunes geen roet in het eten , want die heeft er nog wel eens een handje van.

Het maakt dus niets uit verder dat de telefoon nooit eerder is gejaibreaked of unlocked en dat ie op 3.0.1 zit ik kan gewoon de 3.1.2 custom met activatie gebruiken voor een jailbreak en unlock , ik neem aan dat de unlock dan nog via een cydia app gaat of dat meteen al gebeurd als je de custom hebt geupload ?

Pff waar zijn de tijden gebleven dat ik de gene was die alles uitlegde aan iedereen ,lol.

Laatst gewijzigd door Data; 29-10-09 om 00:51.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #482  
Oud 29-10-09, 00:59
rubenhvt's schermafbeelding
rubenhvt rubenhvt is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Rotterdam-Hoogvliet
Berichten: 50
Standaard fout bij installeren jailbreak 3GS

dames, heren,


mapjes klaargemaakt etc etc, heb ook een 3g jailbreak ging goed

nou probeer ik mijn 3gs te jailbreaken....

in de exe. is de eerste stap de ipsw. bestand te openen voor herstel

als ik die open via brwose in de setup krijg ik t volgende:

unable to recognize specified IPSW

????????????? ik snap er niks van jongens....heb de IPSW gebruikt voor 3gs

groetjes
__________________
---- Rubenhvt ----
  #483  
Oud 29-10-09, 01:30
basvanhees basvanhees is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 8
Standaard

ik zit met me 3g opversie 05.09 bootloader en iphone version is 3.1.2 is het danniet mogelijk om me bootloader te downgrade zodat i kan ulocken?.
hij is al gebreakt cydia staat erop

maar is dus gelockt en wil hi kaartje gebruiken of nog steeds geen oplossing?
  #484  
Oud 29-10-09, 11:05
jvp jvp is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 130
Standaard

Heren, ik kom er niet helemaal uit en zie door door de bomen het bos niet helemaal meer.
Ik zit met het volgende.
Probeer ook nieuwe software te jailbreaken maar krijg een continu een foutmelding, iets van 1600 ofzo
Wat moet ik nou precies doen om dit te voorkomen.
Alvast bedankt
  #485  
Oud 29-10-09, 12:17
TAZ1337 TAZ1337 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

Heren het is mij helemaal gelukt, jailbreak & unlocken van 3.0 naar 3.1.2 met custom ipsw tool baseband behouden. Lijkt wel alsof iPhone ietsje trager is geworden moet ik zeggen.
Maar hij werkt prima !
Bedankt WDS001 voor je hulp.
  #486  
Oud 29-10-09, 12:20
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jvp Bekijk bericht
Heren, ik kom er niet helemaal uit en zie door door de bomen het bos niet helemaal meer.
Ik zit met het volgende.
Probeer ook nieuwe software te jailbreaken maar krijg een continu een foutmelding, iets van 1600 ofzo
Wat moet ik nou precies doen om dit te voorkomen.
Alvast bedankt
Probeer eens iReb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Data Bekijk bericht
Ok dat klinkt goed, ik vind het een spannend op deze manier omdat ik altijd gewent was op Pwange te gebruiken, maar ik ga het dan met de custom proberen en hopelijk gooit itunes geen roet in het eten , want die heeft er nog wel eens een handje van.

Het maakt dus niets uit verder dat de telefoon nooit eerder is gejaibreaked of unlocked en dat ie op 3.0.1 zit ik kan gewoon de 3.1.2 custom met activatie gebruiken voor een jailbreak en unlock , ik neem aan dat de unlock dan nog via een cydia app gaat of dat meteen al gebeurd als je de custom hebt geupload ?

Pff waar zijn de tijden gebleven dat ik de gene was die alles uitlegde aan iedereen ,lol.
De custom firmwares zijn gemaakt met Pwnagetool 3.1.4 en daarvoor is het niet noodzakelijk dat je iPhone jailbroken is geweest volgens het devteam

Daarna nog even ultransnow via Cydia inderdaad
__________________


Laatst gewijzigd door iMario; 29-10-09 om 16:11. Reden: Gebruik voortaan de MQuote-knop.
  #487  
Oud 29-10-09, 12:37
Data's schermafbeelding
Data Data is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 65
Standaard

Ok dan ben ik weer helemaal bij en heb er het volste vertrouwen in dank je zover voor de moeite en alle info.
  #488  
Oud 29-10-09, 14:43
kuisekip kuisekip is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 3
Standaard

hallo iedereen

ik heb een groot probleem denk ik,
Ik heb een originele unlucked ihpone in belgie gekocht.
Ik heb met behulp van een custom firmware 3,1,2 (zonder activatie) mijn reeds
jailbroken iphone upgedate via itunes (op mac). Ik had 2,2 firmware op m'n iphone staan.

Na het installeren, herkende hij niet mijn sim kaart, toen heb ik met behulp van een andere telefoon mijn simkaart pin-code vrij gemaakt. Toen zag ik dat itunes mijn iphone wou activeren. Maar nu heb ik geen ontvangst meer, het is alsof ik een ipod heb.

Hoe moet ik dit aanpakken? (ik zie wel dat hij jailbroken is want cydia is geïnstalleerd)
Moet ik opnieuw een custom firmware gebruiken en opnieuw proberen?

Mvg

frederic
  #489  
Oud 29-10-09, 14:49
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

@kuisekip

Als jij niet afhankelijk bent van een unlock, kijk dan eens in het blackra1n topic
  #490  
Oud 29-10-09, 15:52
marcelh marcelh is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 12
Standaard

Hallo,ik heb ojuist de upgrade via itunes naar de 3.12 fw van deze site gedaan,maar nu heb ik geen carrier-logo meer.Ik heb antenne uitslag en kan bellen en gebeld worden maar zie geen KPN meer staan.Iemand een oplossing?De telefoon is officieel simlock-vrij.Alvast bedankt
  #491  
Oud 29-10-09, 16:12
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Alles is gelukt, ik heb nu ook Cydia.

Wanneer ik nu een restore van mijn backup zal doen, blijft Cydia enz... staan of verdwijnt deze weer? Voorheen (tijdens het de backuppen) stond Cydia er nog niet op ....
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
  #492  
Oud 29-10-09, 17:45
Data's schermafbeelding
Data Data is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 65
Standaard

Toch nog even een vraag over het installeren van de custom FW, is het gewoon in itunes ctrl/alt klik op herstel en dan de custom selecteren of moet je m eerst in DFU modus ofzo zetten, ik zie het nergens staan dus ik neem aan van niet, maar wou het nog even zeker weten, alvast bedankt.

Ik las net iets over iemand die ze carrier naam niet meer ziet, dat heb ik opgelost met makeitmine uit cydia, dan kan je iedere naam die je wilt invoeren als carrier naam, dus ook je eigen naam, wat dus nog leuker is dan kpn, maar goed dat is een keuze ;-).
  #493  
Oud 29-10-09, 18:12
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

// Dicussies samengevoegd

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joostje Bekijk bericht
Ik heb de handleiding onder"Handleiding: iPhone OS 3.1.2 met PwnageTool 3.1.4 [jailbreak, Mac OS X]" geheel gevolgd, ... 2 x, maar ondanks dat de jailbreak wel lijkt te lukken, krijg ik mijn telefoon niet meer aan de praat. De sim herkent geen netwerk meer. Ik moet wel de pin invoeren, maar verder gebeurt er niets.

Ik wordt een beetje simpel van de diverse berichten, want ik lees ook hier ergens dat ik blackra1n meot gebruiken ...

Very confusing voor een relatieve leek zoals ik.

Iemand die mij kan helpen?
Wat ik zie van de jailbreak is leuk, en smaakt naar meer, maar ik heb een iphone ook hoofdzakelijk om mee te bellen, en als dat niet kan, is het dus niet goed!
Hulp gewenst. Dank is groot.
Ben je afhankelijk van een softwarematige unlock? Dan ga je best niet herstellen naar een officiële 3.1.2 firmware. Ben je toevallig niet vergeten om Ultrasn0w te installeren uit Cydia?

Laatst gewijzigd door WDS001; 29-10-09 om 18:16.
  #494  
Oud 30-10-09, 10:47
gtiturbo gtiturbo is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 5
Standaard 3gs

niemand heeft nog een oplossing hiervoor? die ik eerder vroeg. help mij aub






Hoi,

ik weet niet of dit de juiste plek is waar ik moet reageren/vraag stellen.

ik heb een Iphone 3GS met O2-lock, na upgrade 3.1.2 is de iphone gelocked en kan alleen Emergency Calls doen. toestel moet dus geactiveerd worden met een O2-simkaart maar die heb ik niet.

Ik weet dat ik moet wachten op een unlock voor baseband 05-11-07 maar toestel kan ik ondertussen toch wel gebruiken voor de rest van de Applicaties. hoe krijg ik toestel geactiveerd?

heb al meerdere keren custom firmware geprobeerd, krijg steeds error 1604 / 1600. heb ook al meerdere pc's geprobeerde, andere usb-poorten.

kan iemand mij hier bij helpen?

alvast bedankt.
  #495  
Oud 30-10-09, 11:04
Vienna-Dutchman Vienna-Dutchman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Wenen (A)
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gtiturbo Bekijk bericht
niemand heeft nog een oplossing hiervoor? die ik eerder vroeg. help mij aub






Hoi,

ik weet niet of dit de juiste plek is waar ik moet reageren/vraag stellen.

ik heb een Iphone 3GS met O2-lock, na upgrade 3.1.2 is de iphone gelocked en kan alleen Emergency Calls doen. toestel moet dus geactiveerd worden met een O2-simkaart maar die heb ik niet.

Ik weet dat ik moet wachten op een unlock voor baseband 05-11-07 maar toestel kan ik ondertussen toch wel gebruiken voor de rest van de Applicaties. hoe krijg ik toestel geactiveerd?

heb al meerdere keren custom firmware geprobeerd, krijg steeds error 1604 / 1600. heb ook al meerdere pc's geprobeerde, andere usb-poorten.

kan iemand mij hier bij helpen?

alvast bedankt.
Ik had vorige week hetzelfde probleem met een oude 2G.
Toen ik het met "iReb" probeerde op een Windows PC is het wel gelukt en kreeg ik die foutmelding 1600 niet meer!
  #496  
Oud 30-10-09, 11:23
Gaiascope Gaiascope is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik denk niet dat ik het helemaal begrijp. Ik heb een Iphone 3g fw 3.1 van T-mobile waarmee verder niet geprutst is sinds hij uit de doos komt. Kan ik gewoon een bestand hiervan downloaden en op herstellen drukken?
Ik kan namelijk geen handleiding vinden voor firmware 3.1. De handleiding in de wiki gaat alleen maar over 3.0.
Ik heb de zoekfunctie van de forum al gebruikt en de wiki doorzocht maar ik snap het nog steeds niet ): kan iemand mij helpen?
  #497  
Oud 30-10-09, 12:29
Miki07Ronaldo Miki07Ronaldo is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Koekelare, België
Berichten: 62
Standaard

Heb net de Custom FW proberen op mijn iPhone te plaatsen,
maar hij blijft constant hangen bij iPhone op herstel voorbereiden.
Achter een tijdje komt er uiteindelijk een foutmelding op.
Wat te doen nu?
  #498  
Oud 30-10-09, 12:36
fortes777 fortes777 is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miki07Ronaldo Bekijk bericht
Heb net de Custom FW proberen op mijn iPhone te plaatsen,
maar hij blijft constant hangen bij iPhone op herstel voorbereiden.
Achter een tijdje komt er uiteindelijk een foutmelding op.
Wat te doen nu?
Zoek even op iReb, misschien dat dit helpt, bij mij wel...
  #499  
Oud 31-10-09, 00:13
Data's schermafbeelding
Data Data is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 65
Standaard

Nou ik ben het nu aan het proberen maar ik kom niet verder, de iphone waar 3.0.1 op stond via alt hersetel naar de custom gelijd en vervolgens pakt ie de boel uit en staat er iphone op herstel voorbereiden en dat blijft er staan , of 1 keer had ik een error 1604, er staat iemand naast me te wachten tot het gelukt is dus wat hulp zou zeer gewaarderd worden

Waarom geloofde ik ook dat het zo makkelijk zou zonder pwange tool, ik heb me lesje wel weer geleerd met custom fw

Na minuten lang wachten steeds 1604 dat is vat al meer mensen overkomen lijkt me toch of niet?

Laatst gewijzigd door Data; 31-10-09 om 00:27. Reden: edit knop gebruiken
  #500  
Oud 31-10-09, 00:23
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Data Bekijk bericht
Nou ik ben het nu aan het proberen maar ik kom niet verder, de iphone waar 3.0.1 op stond via alt hersetel naar de custom gelijd en vervolgens pakt ie de boel uit en staat er iphone op herstel voorbereiden en dat blijft er staan , of 1 keer had ik een error 1604, er staat iemand naast me te wachten tot het gelukt is dus wat hulp zou zeer gewaarderd worden

Waarom geloofde ik ook dat het zo makkelijk zou zonder pwange tool, ik heb me lesje wel weer geleerd met custom fw

Wat bedoel je precies, want de custom firmware is gemaakt met Pwnage tool

Heb je wel de juiste geselecteerd?

Ik heb vanavond nog iemand geholpen met een 3GS, binnen een paar minuten was zijn iPhone hersteld
Reageren

Labels
help filmware, jailbreak 3.1, jailbreaken



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Custom firmware 4.2 Luka77 Jailbreak 1 04-12-10 14:29
Custom Firmware 3.1.2 mastermark Archief 1 10-10-09 12:22
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Jailbreak 1 14-01-09 21:15
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Unlock 0 08-12-08 21:29
Custom Firmware 2.1 Jakiie Archief 1 18-09-08 22:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:42.