Custom 3.1.2 firmware discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) thanks voor de reactie...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
thanks voor de reactie
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
graag gedaan , via blackrain is ook Cydia te instaleren .
|
|||
|
|||
maar cydia staat er al op
|
|
||||
|
||||
die verdwijnt als je je FW update , en na dat je dan Blackrain hebt gedraaid kan je hem weer terug installeren .
|
|
|||
|
|||
oke maar zegt dat fw niet juist is als ik het doe heb je een goede link
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoi Mensen, Ik probeer mij door deze verschrikkelijk lange thread heen te werken maar heb toch een vraagje. Ik heb een 3G gejailbreacked en op versie 3.0 modem fw 4.23. Ik heb ondertussen begrepen dat ik firmware nr. 3 moet hebben voor de 3G en Zonder activatie. Maar nu heb ik nog de volgende vragen: Kan ik direct vanaf 3.0 naar 3.1.2? Blijf ik als ik de firmware zonder activatie gebruik nog op baseband 4.23 (je weet maar nooit waar het goed voor is en ik heb begrepen dat fw 5.11 geen verbeteringen heeft).? Is het mogelijk om zonder DFU maar gelijk in Itunes shift herstel te kiezen en dan de custom fw te selecteren? Ik heb namelijk van veschillende bronnen gehoord dat dit mogelijk is al sje Iphoen al jailbroken is. Verder wil ik weten of er problemen met windows 7 64bit bekend zijn bij het uitvoeren van deze hack, ik weet namelijk dat toen ik destijds het onder Vista niet voor elkaar kreeg om mijn Iphone te jailbreaken, na een hele avond frustratie heb ik mijn netbook met windows XP gepakt en ging het in een keer. Anyway, Alle hulp en tips zijn welkom. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja, je blijft op je oude baseband Ja, DFU is niet noodzakelijk Windows 7 misschien in compatibiliteitsmodus uitvoeren
|
|||
|
|||
Citaat:
Hartstikke bedankt! Voor alle zekerheid ik moet voor mijn symlock vrije Italiaanse 3G 8GB deze firmware downloaden: iPhone 3G - Jailbreak - Zonder activatie - Cydia Link zSHARE - iPhone1_2_3.1.2_7D11_Custom_Restore.ipsw correct? |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij misschien helpen met de Redsnow manier?
Ben op dit moment mijn oude iPhone volgens deze manier aan het doen die al gejailbreaked was, en bij mij blijft hij 'hangen' op 'Waiting for reboot'. Het is een eerste generatie iPhone 8GB. Er stond FW 2.2.1 op. Verder werk ik op OSX 10.5... Met vorige jailbreakes en updates (via Pwnage) geen problemen gehad. :-( Of kan ik inderdaad gewoon de officiële FW downloaden en dan via Blackra1n deze jailbreaken? Dankjewel vast! Groeten, Ferdi |
|
|||
|
|||
In de 3.1.2 FW op de begin pagina.
Is in deze FW de gps/youtube fix al in toegepast? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een Iphone uit usa AT&T locked.
Geen youtube kunnen kijken, geen tot slechte GPS signaal. Slechte 3G verbinding. Ik ga nu even proberen deze custom terug te zeggen kzal ff melden hoe het is. |
|
|||
|
|||
Ah,
Gelukt, moest nog een reboot hebben en opnieuw aan Itunes gehangen worden, begon al te zweten. Helaas nog niet home free. Operator logo weg ( volgens mij heb ik hier ergens gezien ho eje dat kunt fixen, zal even verder zoeken) maar wat erger is is dat ik mijn Iphone niet meer aan Itunes gekopeld krijg, krijg steeds de melding dat Itunes de inhoud van de Iphone niet kan lezen en dan kan ik alleen naar fabrieks instelling restoren, volgens mij krijg ik als ik dat doe de originele fw en ben ik weer de jailbreak kwijt plus de modem fw 5.11. Weet iemand dit? Ik heb het gevoel dat ik na het laden van de custom firmware een corrupte backup heb ingeladen. Ik heb na de jailbreak namelijk nog verbinding gehad en een backup terug gezet. Hoe kan ik nu een van die backups kiezen, ik kan ze zien staan in Itunes maar heb alleen de knop herstellen, als ik die met shift klik zou ik naar de backup kunnen browsen die ik wil restoren maar die kan ik nergens vinden. Maar hij moet natuurlijk op mijn PC staan. Ik hoop dat iemand kan helpen want alles wat ik op het net tegen kom is net een andere probleem. Opgelost, Heb maar gewoon weer de custom FW gerestored en daarna een andere backup terug gezet. Lijkt nu goed te gaan, alleen Youtube is inderdaad niet OK (gebruik ik toch bijna niet) en de Operator logo (vind ik wel vervelend) en ik hoop dat GPS het wel goed doet want dat is een must. Ik ga wel verder googlen naar fixes. Update, Youtube en push werkt, weet alleen nog niet zeker of push stabiel werkt, het werkt wel maar heb het gevoel dat het niet altijd goed gaat, nog even in de gaten houden. Operator logo is ook gefixed met de carrier logo patch van de bigboss repo. Laatst gewijzigd door ferno; 19-12-09 om 01:43. Reden: Yupi, there is an edit button! ;) |
|
|||
|
|||
Ik krijg de hele tijd 1604 meldingen.
Op verschillende computers/laptop wel te verstaan... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
HOe doeje dat als ik vragen mag?
Ik gebruik toevallig ook Windows 7 64bits. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit heeft bij mij niet gewerkt... het in XP mode zetten.
|
|
|||
|
|||
Maar als er nou een nieuwe software update is, bijv. 3.1.3 hoe werkt dat dan?
|
|
||||
|
||||
Dat word vanzelf getest en bekend gemaakt daarom altijd ff wachten met een nieuwe update voor je deze doet .
|
Labels |
help filmware, jailbreak 3.1, jailbreaken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Custom firmware 4.2 | Luka77 | Jailbreak | 1 | 04-12-10 15:29 |
Custom Firmware 3.1.2 | mastermark | Archief | 1 | 10-10-09 13:22 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
Custom Firmware 2.1 | Jakiie | Archief | 1 | 18-09-08 23:50 |
|
|