[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Jailbroken iPhone 2nd Gen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbroken iPhone 2nd Gen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
ben ik zo lang aan t kijken of hij er is, en nu zit ik met een brick.
Ik had hem in emergency maar wel smsjes kunne ontvangen en dergelijke, maar via itunes 7.5 gaat ie niet naar 1.1.4, hij wil niets meer, het enige wat ie nu doet is recovery in en uit gaan... iemand hulp? |
|
||||
|
||||
Jailbroken 2G.
Push notifications werkt voorlopig niet bij mij! |
|
|||
|
|||
- Maps locatie werkt perfect (inclusief blauw balletje net als 3G)
- Youtube werkt verder ook perfect Verder werkt die PWNGtool perfect! Weet iemand trouwens of ik de baseband moest updaten (dus bij het maken van de custom firmware)? Ik heb hem niet geupdate, maar vroeg me dat gewoon af. |
|
|||
|
|||
kan iemand aub firmware ergens uploaden voor de 2G, standaard root partition?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
renzie |
|
|||
|
|||
Kan er ook een custom firmware zonder malle aanpassingen komen? Dus normale partitiegrootte, Cydia, unlock en verder niks?
|
|
|||
|
|||
er is bij mij wat fout gegaan bij mijn 2g. had eerst de officiele 3.0. vervolgens een custom gebruikt wat mis ging met updaten. vervolgende restore naar de originele 3.0. en nu ben ik mijn unlock kwijt :/
|
|
|||
|
|||
HIER GOED MODS?
ik kijk in Cydia na de update naar 3.0 met pwnage tool, maar er is geen repo meer over. Zo kan ik dus ook niet mijn app backup en apt backup terugzetten. Iemand tips? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kan er nog iemand kijken of de Push Notifications werken?
Ik krijg geen pop-up meer, maar ik ontvang ook niets... |
|
||||
|
||||
Maak nu een custom zonder allerlei gare en rare aanpassingen voor de windows gebruikers onder u
|
|
|||
|
|||
Hallo!
Ik heb ook een vraagje. Ik heb nu een iPhone 2G (eerste generatie) met FW 2.2. Ik heb de iPhone met PwnageTool geunlocked en gejailbreaked. De iPhone is gekocht in de US en ik gebruik hem hier in NL met een KPN-abonnement. Nu lees ik dat ik de iPhone gewoon via de normale weg bij Itunes kan updaten naar FW 3.0 zonder dat de unlock verloren gaat. Is dat juist? Ik heb begrepen dat de jailbreak wel verloren gaat maar dat doet me niks omdat ik die hele jailbreak nooit begrepen heb. Samengevat: Kan ik mijn iPhone updaten naar FW 3.0 zonder dat de unlock verloren gaat. Oftewel kan ik de iPhone via iTunes updaten naar FW 3.0 en kan ik daarna nog gewoon bellen met mijn KPN-abonnement. Die ik niet eerste een update, unlock en jailbreak uit te voeren naar FW 2.2.1? Heeft er iemand al ervaring met het updaten naar 3.0 bij de geunlockte eerste generatie iPhone? Alvast dank voor jullie reacties! |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit allemaal op een macbook moet doen?
|
|
|||
|
|||
HIER GOED MODS?
ik kijk in Cydia na de update naar 3.0 met pwnage tool, maar er is geen repo meer over. Zo kan ik dus ook niet mijn app backup en apt backup terugzetten. Iemand tips? Dan zet je toch voor APT backup de repo van BigBoss (http://apt.bigboss.us.com/repofiles/cydia/) opnieuw in cydia Laatst gewijzigd door joncko; 19-06-09 om 22:05. |
|
||||
|
||||
En nu maar wachten op de custom van micheal
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb exact hetzelfde wat moet ik nu in hemelsnaam doen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hierbij de Custom Firmware 3.0 voor de iPhone 2G:
Volgende specificaties: IPSW: iPhone1,1_3.0_7A341 Root partition size: 516 MB Neuter bootloader: - Unlock baseband - Auto delete Bootneuter.app Cydia settings: - Standaard sources - Geen extra packages Custum packages: - Cydia Installer - Icy Custom logos: - Boot logo - Recovery logo Download url: - http://www.megaupload.com/?d=WMFK86IL Laatst gewijzigd door Appelsap; 19-06-09 om 22:21. |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|