[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik klompen had da waren ze nu in 1337 stukken gebroken HIJ DOET HET WEER !!!! nogmaals van 3.0 GM naar custom 3.0 van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
als ik klompen had da waren ze nu in 1337 stukken gebroken
HIJ DOET HET WEER !!!! nogmaals van 3.0 GM naar custom 3.0 van appelsap in DFU en nu na 4 keer doet hij het wel ben nu mijn gegevens aan het herstellen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Appelsap, top voor je informatie. Je moet af en toe wel gek worden van die Applekneuzen zoals ik die er zo weinig van snappen.. haha!
Ik ga nu je custom erop zetten volgens je stappenplan van post 1! Bedankt voor je goede werk! |
|
||||
|
||||
Ik vind het lastig. Juist als er iets fout gaat heb je geen powerbutton om je telefoon in DFU mode te kunnen zetten. In principe zou het moeten werken, maar wacht even tot er meer zekerheid is.
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mss de Custom 3.0 516 mb Cydia + Icy ergens anders uploaden want megaupload werkt niet...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
dus nadat je je unlock kwijt was, meerdere malen opnieuw in dfu en weer naar 3.0 custom en nu werkt het?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is puur een persoonlijke smaak. De een zal genoegen nemen met de 'standaard' functies die de Apple Store en de iPhone te bieden hebben en de ander wilt net iets meer. |
|
||||
|
||||
Pwnagetool 3.0
Ben al de ganse avond aan lezen, maar zie steeds dat het over iphone 2G gaat met FW3.0. Ik heb een 3G met FW3.0 en wil graag cydia etc via jailbreak installeren. Hij is sim vrij. Welk bestand moet ik daar voor downloaden, werk met windows vista.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ja echt waar zo is het gegaan , ik snap er zelf de ballen niet van maar alles doet ook youtube bv appelsap ontzettend bedankt voor de rest iedereen succes , het kan dus wel |
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jailbreak voor iPhone OS 3.0 (PwnageTool Mac) beschikbaar > Nieuws > iPhoneclub.nl alleen voor mac dus kijk hier even iPhone Modding - [iPhone 3G] Jailbreak op iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Iemand al een Custom 516mb gupload ?
|
|
|||
|
|||
Je bent dus rechtstreeks vanaf 3.0 GM naar 3.0 custom van Appelsap gegaan via herstel in DFU-mode?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hey,
@ appelsap Werkt prima thanks! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wil even mijn dank uiten voor Appelsap voor alle support die hij bied. Bij mij is alles soepel verlopen. Mijn reservekopie is nu aan het draaien dus heb er alle vertrouwen in dat alles naar behoren gaat werken zo. A huge thanks and keep op the good work.
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|