[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste is rapidshare als het gaat natuurlijk . Lijkt me het beste voor iedereen. Dank u wel . Dus de 516mb Cydia + Icy Originele ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beste is rapidshare als het gaat natuurlijk . Lijkt me het beste voor iedereen. Dank u wel . Dus de 516mb Cydia + Icy Originele Bootlogo's . Tnx !
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar hij heeft dat wel 4x moeten doen omdat hij, net zoals de meeste hier, de unlock kwijt waren.. dus ipv downgrade naar lager dan 3.0, is wellicht een aantal keer opnieuw proberen ook een optie. |
|
|||
|
|||
Cool btw jullie uploadspeeds . Ik woon in belgie ik kom nie eens aan de 60 - 70 man man . Das heel traag en de downloadspeed is ook zovan hmm hmm, 630 - 650kb/s kan ietkes sneller . Maar tnx dat jullie het in elkaar zetten voor ons . !!
|
|
|||
|
|||
ik heb die custom firmware eropgezet (2G met 2.2.1) en nu is mijn unlock er weer op... hoe krijg ik die eraf?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
@APPELSAP: Dank voor je uitleg! Ik had al een dergelijk vermoeden. Ik gebruik nu de iPhone 2G ruim een jaar en heb niet het idee dat voor mij persoonlijk de jailbreak voordelen heeft. Maar ik snap het dat voor sommige een ander verhaal is. Klopt zoals hierboven staat beschreven dat sommige applicaties zoals Youtube niet werkt bij een "standaard" update via iTunes en wel bij de hier beschreven methode d.m.v. de "custom" te restoren? Ik hoop dat ik alle termen goed gebruik. Laatst gewijzigd door Pipo; 20-06-09 om 01:31. |
|
|||
|
|||
Super. Bij mij is het ook gelukt van FW 2.1 Naar 3.0 Custom Cydia +icy met orginele logo's. Hijs nu de 'reservekopie' aan het terugzetten.
Harstikke bedankt Appelsap voor de custom + duidelijke uitleg. |
|
||||
|
||||
Doe het stappenplan opnieuw. Zet je telefoon in DFU mode (iPhone eerst uitzetten daarna home + power button tegelijkertijd 20 seconden indrukken) en probeer nogmaals te herstellen met de Custom Firmware.
|
|
|||
|
|||
Idem hierzo.. van 2.2.1 naar 3.0 zonder problemen nu bezig met kopie terugzetten.
Appelsap verricht goed werk! Laat maar horen als je een donatienummer hebt he |
|
|||
|
|||
Citaat:
Appelsap, goed bezig en enorm bedankt |
|
|||
|
|||
heb ik al gedaan, dfu mode, opnieuw hersteld en nog steeds enkel emergency calls... zit nu wel op 3.0 veronderstel ik?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je gebruikt eigenlijk de 3.0GM firmware die legaal via iTunes te downloaden is, die haal je uit elkaar, zet Cydia, Icy en andere applicaties erin, en zet het vervolgens weer in elkaar. Waarom YouTube opeens weer werkt bij anderen, is mij niet helemaal duidelijk. Het probleem is trouwens niet bij alle gebruikers, slechts bij een selecte groep. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ahja nog een kort vraagje, wat is het verschil bij de 516mb root partition en de 1gb root partition ? Ik heb een iPhone 16gb welk zou het beste zijn ?
Bedankt |
|
|||
|
|||
Oke, heb 2.2.1 er bijna weer op staan. Nu moet ik er wel voor zorgen dat ik zometeen niet nog een keer de fout in ga. Moet ik nu eerst fw 3.0 installeren(originele) en dan DFU met custom? of kan dit ook direct met een custom fw?
|
|
||||
|
||||
@Appelsap
Werken Push Notifications bij jou? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
?? Appelsap , ben je het op Rapidshare aan het uploaden of ? Want ik krijg maar geen bestand gedownload via Megaupload .
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook met succes overgegaan van 2.2.1 naar 3.0 met Appelsap's costum FW. (Thanks!), maar merkte op dat opstarten iets anders gaat dan voorheen.
Als ik de iPhone aanzet, verschijnt eerst het appeltje, en daarna blijft het scherm een paar seconden zwart. Vervolgens doet 'ie weer nogmaal z'n ding en kom je bij het ontgrendelscherm. Het paar seconden zwart blijven is nieuw, want heb dit nooit eerder gehad met oudere FW versies. Normaal laadde hij vanaf het appeltje direct door naar het ontgrendelscherm. Hebben jullie dit ook als je je iPhone uit en weer aanzet? En ligt het dus aan 0S 3? Of aan mijn iPhone? Zouden jullie dit even voor mij willen proberen? Thanks alvast, Mr. Macminded |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|