//

[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic

[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste is rapidshare als het gaat natuurlijk . Lijkt me het beste voor iedereen. Dank u wel . Dus de 516mb Cydia + Icy Originele ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #241  
Oud 20-06-09, 00:21
Blaster Blaster is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 189
Standaard

Beste is rapidshare als het gaat natuurlijk . Lijkt me het beste voor iedereen. Dank u wel . Dus de 516mb Cydia + Icy Originele Bootlogo's . Tnx !
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 20-06-09, 00:22
cryptapix cryptapix is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ykb1985 Bekijk bericht
Je bent dus rechtstreeks vanaf 3.0 GM naar 3.0 custom van Appelsap gegaan via herstel in DFU-mode?
dat zegt ie toch?
maar hij heeft dat wel 4x moeten doen omdat hij, net zoals de meeste hier, de unlock kwijt waren..

dus ipv downgrade naar lager dan 3.0, is wellicht een aantal keer opnieuw proberen ook een optie.
  #243  
Oud 20-06-09, 00:22
Blaster Blaster is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 189
Standaard

Cool btw jullie uploadspeeds . Ik woon in belgie ik kom nie eens aan de 60 - 70 man man . Das heel traag en de downloadspeed is ook zovan hmm hmm, 630 - 650kb/s kan ietkes sneller . Maar tnx dat jullie het in elkaar zetten voor ons . !!
  #244  
Oud 20-06-09, 00:23
Micro Micro is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 23
Standaard

ik heb die custom firmware eropgezet (2G met 2.2.1) en nu is mijn unlock er weer op... hoe krijg ik die eraf?
  #245  
Oud 20-06-09, 00:25
Pipo Pipo is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Appelsap Bekijk bericht
Het is inderdaad om de extra functies van Cydia en Icy te kunnen installeren, om op deze manier 3rd party apps te kunnen installeren en meer uit je iPhone te halen.

Het is puur een persoonlijke smaak. De een zal genoegen nemen met de 'standaard' functies die de Apple Store en de iPhone te bieden hebben en de ander wilt net iets meer.

@APPELSAP:
Dank voor je uitleg! Ik had al een dergelijk vermoeden. Ik gebruik nu de iPhone 2G ruim een jaar en heb niet het idee dat voor mij persoonlijk de jailbreak voordelen heeft. Maar ik snap het dat voor sommige een ander verhaal is.

Klopt zoals hierboven staat beschreven dat sommige applicaties zoals Youtube niet werkt bij een "standaard" update via iTunes en wel bij de hier beschreven methode d.m.v. de "custom" te restoren?

Ik hoop dat ik alle termen goed gebruik.

Laatst gewijzigd door Pipo; 20-06-09 om 00:31.
  #246  
Oud 20-06-09, 00:25
daiem daiem is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 2
Standaard

Super. Bij mij is het ook gelukt van FW 2.1 Naar 3.0 Custom Cydia +icy met orginele logo's. Hijs nu de 'reservekopie' aan het terugzetten.
Harstikke bedankt Appelsap voor de custom + duidelijke uitleg.
  #247  
Oud 20-06-09, 00:26
Appelsap's schermafbeelding
Appelsap Appelsap is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micro Bekijk bericht
ik heb die custom firmware eropgezet (2G met 2.2.1) en nu is mijn unlock er weer op... hoe krijg ik die eraf?
Doe het stappenplan opnieuw. Zet je telefoon in DFU mode (iPhone eerst uitzetten daarna home + power button tegelijkertijd 20 seconden indrukken) en probeer nogmaals te herstellen met de Custom Firmware.
  #248  
Oud 20-06-09, 00:27
RuudM123 RuudM123 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Asten
Berichten: 53
Standaard

Idem hierzo.. van 2.2.1 naar 3.0 zonder problemen nu bezig met kopie terugzetten.

Appelsap verricht goed werk! Laat maar horen als je een donatienummer hebt he
  #249  
Oud 20-06-09, 00:28
dhannema dhannema is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dhannema Bekijk bericht
Ik had ook op de verkeerde knop gedrukt, restore ipv update naar 3.0, dus een error 20 of een erro 160x als ik 'm naar 2.2.1 wilde restoren in dfu mode met itunes 7.5 erop. Zeer frustrerend.

Hij is nu de originele 2.2.1 erop aan het zetten. Ik heb de volgende stappen gevolgd:
1. computer opnieuw opgestart
2. de iTunes 7.5 te starten
3. de USB kabel erin
4. de iphone in DFU te zetten
5. shift-restore en 2.2.1 pakken
6. nu kreeg ik een 160x error
7. nu de truc die bij mij werkte: de USB kabel eruit en weer erin en windows ging plots de juiste drivers oid installeren
8. nog een keer shift-restoren naar 2.2.1 en toen deed hij het wel

Nu staat in ieder geval 2.2.1 er weer op en ga ik quickpwn weer eens draaien...
Na quickpwn, de custom 3.0 van appelsap erop gezet en alles werkt goed unlocked en jailbroken

Appelsap, goed bezig en enorm bedankt
  #250  
Oud 20-06-09, 00:29
Micro Micro is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Appelsap Bekijk bericht
Doe het stappenplan opnieuw. Zet je telefoon in DFU mode (iPhone eerst uitzetten daarna home + power button tegelijkertijd 20 seconden indrukken) en probeer nogmaals te herstellen met de Custom Firmware.
heb ik al gedaan, dfu mode, opnieuw hersteld en nog steeds enkel emergency calls... zit nu wel op 3.0 veronderstel ik?
  #251  
Oud 20-06-09, 00:29
Appelsap's schermafbeelding
Appelsap Appelsap is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pipo Bekijk bericht
@APPELSAP:
Dabk voor je uitleg. Ik had al een dergelijk vermoeden. Ik gebruik nu de iPhone 2G ruim een jaar en heb niet het idee dat voor mij persoonlijk de jailbreak voordelen heeft. Maar ik snap het dat voor sommige dat een ander verhaal is.

Klopt zoals hierboven staat beschreven dat sommige aplicaties zoals Youtube niet werkt bij een "standaard" update via iTunes en wel bij de hier beschreven methode d.m.v. de "custome" te restoren?

Ik hoop dat ik alle termen goed gebruik.
Er blijkt dat er problemen zijn met YouTube en andere push to applicaties. Ze zijn verdwenen bij de custom firmware versie, maar daarvoor is niet echt een duidelijke reden te geven tot nu toe.

Je gebruikt eigenlijk de 3.0GM firmware die legaal via iTunes te downloaden is, die haal je uit elkaar, zet Cydia, Icy en andere applicaties erin, en zet het vervolgens weer in elkaar. Waarom YouTube opeens weer werkt bij anderen, is mij niet helemaal duidelijk. Het probleem is trouwens niet bij alle gebruikers, slechts bij een selecte groep.
  #252  
Oud 20-06-09, 00:31
Appelsap's schermafbeelding
Appelsap Appelsap is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micro Bekijk bericht
heb ik al gedaan, dfu mode, opnieuw hersteld en nog steeds enkel emergency calls... zit nu wel op 3.0 veronderstel ik?
Probeer de oplossing van Dhannema eens (staat een post boven je), die heeft veel mensen geholpen!
  #253  
Oud 20-06-09, 00:31
Blaster Blaster is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 189
Standaard

Ahja nog een kort vraagje, wat is het verschil bij de 516mb root partition en de 1gb root partition ? Ik heb een iPhone 16gb welk zou het beste zijn ?
Bedankt
  #254  
Oud 20-06-09, 00:33
Iron` Iron` is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 30
Standaard

Oke, heb 2.2.1 er bijna weer op staan. Nu moet ik er wel voor zorgen dat ik zometeen niet nog een keer de fout in ga. Moet ik nu eerst fw 3.0 installeren(originele) en dan DFU met custom? of kan dit ook direct met een custom fw?
  #255  
Oud 20-06-09, 00:34
apoZ's schermafbeelding
apoZ apoZ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 229
Standaard

@Appelsap
Werken Push Notifications bij jou?
  #256  
Oud 20-06-09, 00:38
Appelsap's schermafbeelding
Appelsap Appelsap is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apoZ Bekijk bericht
@Appelsap
Werken Push Notifications bij jou?
Nog niet getest eerlijk gezegd. Ook nog geen applications die daarvan gebruik zouden willen maken...
  #257  
Oud 20-06-09, 00:39
apoZ's schermafbeelding
apoZ apoZ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Appelsap Bekijk bericht
Nog niet getest eerlijk gezegd. Ook nog geen applications die daarvan gebruik zouden willen maken...
TTR2, Quickpigeon, AP Mobile, HeyWAY, ...
  #258  
Oud 20-06-09, 00:39
Blaster Blaster is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 189
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blaster Bekijk bericht
Ahja nog een kort vraagje, wat is het verschil bij de 516mb root partition en de 1gb root partition ? Ik heb een iPhone 16gb welk zou het beste zijn ?
Bedankt
?? Appelsap , ben je het op Rapidshare aan het uploaden of ? Want ik krijg maar geen bestand gedownload via Megaupload .
  #259  
Oud 20-06-09, 00:39
Mr. Macminded Mr. Macminded is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 25
Standaard

Ik ben ook met succes overgegaan van 2.2.1 naar 3.0 met Appelsap's costum FW. (Thanks!), maar merkte op dat opstarten iets anders gaat dan voorheen.

Als ik de iPhone aanzet, verschijnt eerst het appeltje, en daarna blijft het scherm een paar seconden zwart. Vervolgens doet 'ie weer nogmaal z'n ding en kom je bij het ontgrendelscherm.

Het paar seconden zwart blijven is nieuw, want heb dit nooit eerder gehad met oudere FW versies. Normaal laadde hij vanaf het appeltje direct door naar het ontgrendelscherm.

Hebben jullie dit ook als je je iPhone uit en weer aanzet? En ligt het dus aan 0S 3? Of aan mijn iPhone? Zouden jullie dit even voor mij willen proberen?

Thanks alvast,

Mr. Macminded
  #260  
Oud 20-06-09, 00:41
Appelsap's schermafbeelding
Appelsap Appelsap is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blaster Bekijk bericht
Beste is rapidshare als het gaat natuurlijk . Lijkt me het beste voor iedereen. Dank u wel . Dus de 516mb Cydia + Icy Originele Bootlogo's . Tnx !
Tada: RapidShare Webhosting + Webspace
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic 3svb Jailbreak 380 21-04-10 20:50
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic oetkaa Jailbreak 725 03-10-09 21:03
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) Destiny Jailbreak 76 20-06-09 16:24
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Unlock 36 31-01-09 02:14
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Jailbreak 5 24-01-09 10:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:14.