[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door musiqman Ik heb zo'n gevoel dat de unlock eraf is gegooid. Hoe dat weet ik niet (en is denk niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
downgraden kan wel, lees alle stappen van hartendief |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Is er iemand die Push Notifications ontvangt op zijn 2G iPhone?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Appelsap; 20-06-09 om 02:00. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ga nu van 2.2.1 naar 3.0 custom van Appelsap proberen. Hiervoor heb ik de 512 mb gepakt. Ik zag de vraag strax al onbeantwoord voorbij komen dus nu van mij nog eens.
Wat bied 1gb root p. aan voordelen in vergelijking tot 512? En wat houd icy precies in. Thnx alvast |
|
|||
|
|||
Hoe downgrade ik het snelst van 3.0 GM naar 2.2.1? Om vervolgens weer naar 3.0 custom te gaan...
|
|||
|
|||
Zoals je ziet werk ik met os.x En hij is er wel degelijk af. Dus voor mij werken stappen als downgraden naar 7.5 etc. helaas niet... Heb wat grondigers nodig ben ik bang...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wil je volop gebruik kunnen maken van die Push Notifications, dan zal je moeten overwegen om over te stappen op de 3G(S). De hardware in deze generatie iPhones is wel instaat de twee lijnen los te koppelen. |
|
|||
|
|||
appelsapje...hoe downgraden naar firmware 2.2.1 aub.?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Push mail/calendar/contacts werken perfect?! |
|
|||
|
|||
osx...;-) is mijn besturing
|
|
|||
|
|||
excusus, ik ging er te snel vanuit dat iedereen hier windows gebruikt omdat iedereen met mac zijn eigen custom fw kan maken.. verkeek me even op het 3.0 -> 3.0 custom probleem.
|
|
|||
|
|||
@appelsap:
de powerbutton van mijn iPhone 2G is stuk, kan ik gewoon via alt+herstellen gaan? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Icy is een soort Cydia, het biedt andere applicaties aan en is eigenlijk een tegenhanger van Cydia gemaakt door de makers van Installer (dat was een lange tijd geleden de aanbieder van applications en gaat nu stoppen). Desalniettemin, Cydia zal een groot aanbod aan apps voor je hebben, maar wil je toegang hebben tot alles, dan zal je ook Icy nodig hebben. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Victorinox 13 osx...;-) is mijn besturing Zelfde probleem hier: 3.0 GM erop staan en wil dus graag terug naar 2.2.1. Daarna naar 3.0 custom. Ook mac osx... me too ! |
|
|||
|
|||
Hallo!
Wellicht een domme vraag maar waarom al deze moeite met de "custom" FW 3.0 als je de iPhone 2G die reeds is geunlocked van 2.2 FW of 2.2.1 FW rechtsteeks zonder enig moeilijk gedoe kan updaten via de legale weg (lees iTunes update) met behoud van de unlock? Gaat het dan alleen om de Jailbreak waar ik nooit iets van begrepen heb? |
|
|||
|
|||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f14/i...-mogelijk.html |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laten we hopen dat er een oplossing voor komt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|