[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) In m'n vorige custom stond ssh er ook meteen in. Zit dat hier ook in of vind ik dat weer naadloos terug in cydia?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
In m'n vorige custom stond ssh er ook meteen in. Zit dat hier ook in of vind ik dat weer naadloos terug in cydia?
|
|
|
|||
|
|||
oke gelukt, unlock werkt nog nu even mn restore terugzetten.
ik ben van 2.2 (custom, unlock+jailbreak) naar 3.0 (custom van appelsap, cydia+icy originele logos) gegaan. via restore mode (tel uit, 20sec home+power inhouden tot kabeltje zichtbaar werd) tijdens updaten nog wel een keer een error in itunes gehad dat hij niet kon connecten, vlak nadat bootneuter ging rebooten. maar leverde geen probs op tnx appelsap voor de custom firmware! |
|
|||
|
|||
hmmz.. die appelsap.. ik had hem eerst in dfu modus zonder plaatje en nu met plaatje?? weird stuf..
nu krijg ik een error 20 overigens.. hmmm.. weird man.. |
|
|||
|
|||
Nog niet zoveel mensen bij wie het gelukt is zo te zien?
|
|
|||
|
|||
Succes!
Appelsap, ik kan hierbij bevestigen dat je met jouw custom (in ieder geval de custom met alleen Cydia en orginele logos) ook met alt-Herstel (voor windows shift-Herstel) kan laden. Hij gaat dan automatisch in DFU en voert de installatie uit. Daarna de oude back-up hersteld, en alles werkt. Kreeg nog even een foutmelding, maar de iPhone startte zelf weer op en hij doet het met 3.0! Dank Appelsap voor jouw snelle service en het maken van de diverse pakketten. Deze mogen wel naar de eerste post gekopieerd. |
|
|||
|
|||
Ik zit helemaal vast. Ik had de iPhone 3.0 versie al geinstalleerd eergisteren ofzo via een Restore ( SHIFT + UPDATE ), nu wou ikde Custom erop zetten ik kreeg een foutmelding. Nu wil ik downgraden naar 2.2.1 gaat niet... naar 2.2 gaat niet... naar 2.0.2 gaat niet... Kan iemand een handje helpen ?
Bedankt Alvast. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Trouwens Video is GEEN hardware functie, want dit kon al met Cycorder (en goed ook) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Groeten, Youri |
|
|||
|
|||
Citaat:
(dan zit ik in hetzelfde schuitje ) |
|
|||
|
|||
kheb een iPhone 2G 16gb, wat kan ik doen ? Iemand die ons kan helpen .
|
|
|||
|
|||
Via Quickpwn krijg ik de melding dat de ipsw file selected does not match the firmware.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Update naar firmware 3.0 is bij mij perfect verlopen! bedankt voor de custom firmware en het stappenplan!
|
|
|||
|
|||
Probleem is, dat je in normale modus de iphone niet kunt shift restoren, omdat ie gelockt is. In dfu mode pakt ie niks zonder 16xx foutmeldingen, en quickpwn kan 3.0 niet aanpassen. op mijn laptop naar itunes 8.1 gegaan, en dan weigert ie de iphone te zien, omdat ie dan naar 8.2 wil.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ben van 2.2 via itunes update naar 3.0 gegaan. simlock is nog steeds verwijderd, uiteraard geen jailbreak. youtube werkt alleen niet. Ik ben een beetje huiverig om custom erop te zetten vanwege melding van verdwijnen simlock problemen. Heeft iemand een youtube fix voor een niet jailboken iphone 2g ?
|
|
|||
|
|||
Oke, even een belangrijke vraag voordat ik zometeen alles kwijt ben!
Ik heb nu de "normale" 3.0 zonder cydia erop staan en working. Nu wil ik die met cydia erop zetten. Alt+herstel en dan je firmware selecteren. Het enige wat ik niet snap is dat ik geen .ipsw file zie die ik kan selecteren. Als ik de firmware+cydia.zip uitpak, krijg ik een map, waar geen enkel bestand in staat dat ik in itunes kan selecteren om vervolgens te herstellen. help? |
|
|||
|
|||
Niks, niks niks, niks lukt hier gwn. Geen een van die downgrades werken nie... Wat nu ?
|
|
|||
|
|||
Appelsap, is 2.2.1 vereist of kan het ook met 2.1 firmware welke niet jailbroken is? Ik heb behoorlijk wat gezocht maar nog geen antwoord gevonden.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|