[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ga nu echt mijn nestje in! goedenacht!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ga nu echt mijn nestje in! goedenacht!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: Werkt Perfect! Voor alle mensen die problemen hebben met deze 16xx en 20 errors, raad ik het bovenstaande zeker aan! Iets betere uitleg voor het quickpwn gedeelte: 1. QuickpwnRC3, IPSW 2.0.2 en iTunes 8.2 downloaden 2. Start het programma QuickpwnRC3 => Kies voor de iphone (linker) => kies firmware 2.0.2 (als je deze niet hebt, downloaden) => Vink alles uit => volg instructies op scherm => volg nogmaals instructies en voer ze uit (home power button etc) => trek je kabel er uit als het witte scherm komt (kan even duren) 3. Kabel weer aan sluiten en iTunes openen 4. Shift + Restore en kies de custom 3.0 (naar wens) 5. Wacht tot het allemaal is uitgevoerd en je iPhone werkt weer! (Natuurlijk wel backup terugzetten voor alle gegevens). Succes! Laatst gewijzigd door Gangboy; 20-06-09 om 03:48. |
|
|||
|
|||
voorlopig lukt de eerder geposte methode... er is al een appeltje te zien ipv de stekker...
vingers kruisen Gangboy ik stond achter moest die iTunes 7.5 er eerst afwippen maar het gaat idd de goede kant uit, ben blij dat ik je kon helpen nu eindelijk quickpwn 225 laten lopen om terug in 221 te zitten Laatst gewijzigd door nathalie76; 20-06-09 om 04:00. |
|
|||
|
|||
Bedankt. Dit is een mooie manier! Het scheelt veel tijd i.p.v. het installeren van itunes 7.5 en daarna weer 8.2 enzo en verschillende firmwares. Deze zal ik zeker niet vergeten, alleen jammer dat ik het net voor elkaar had op de oude manier.
Maar ff snel afronden en slapen...... ZZZzzzzz |
|
|||
|
|||
yes, zit weer op 221 en unlock en jailbreak geslaagd!!!
Nu nog even geduld om die custom 3.0 te laten lopen backup terugzetten en dan bedje!!!! |
|
|||
|
|||
ben blij dat ik je toch kon helpen jacob, ik ben er ook bijna nu na al het zoeken en googlen
|
|
|||
|
|||
De methode met QuickPwn RC3 werkt perfect!!! Je moet niet meer eerst terug flashen naar 2.2.1, je kan direct de Custom 3.0 kiezen. Je krijgt geen errors meer.
|
|
|||
|
|||
Goed om weten, blij dat ik kon helpen met mijn eerdere post
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@ykb
heb je de quickpwn 2.2.5-2 al geprobeerd als die bestaat voor mac? Die kan je normaal terug naar 2.2.1 brengen en unlock en jailbreak uitvoeren. Eens je terug unlocked en jailbroken bent in 2.2.1 is het gewoon een kwestie van de allereerste post in deze topic te lezen en te volgen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
-Zodra het scherm wit wordt in Quickpwn meteen eruit trekken -Quickpwn afsluiten -iTunes openen -Telefoon er weer snel inpluggen. Als je die ananas in je scherm hebt staan of je scherm is zwart, ben je dus al te laat. Doe er je voordeel mee! |
|
|||
|
|||
Als ik de 1gb custom firmware download vd eerste bladzijde heeft het bestand een .zip extensie.
Moet ik dit hernoemen ? En in wat ? In de zip zitten enkele .dmg bestanden, dus uitpakken helpt ook niet.. Txx |
|
|||
|
|||
Wel of geen bootneuter nodig???
Hoi, ik heb een 2G 8GB iPhone met 2.2 firmware (start op met een pineapple) en modemfirmware 04.05.04_G. Ik heb zojuist Pwnagetool voor Mac gedownload en een de originele iPhone 3.0 firmware. Ik heb 2 vragen:
1. heb ik bootneuter in mijn custom firmware nodig? 2. stel dat ik via itunes de firmware update naar 3.0 raakt het toestel dan weer gelocked? Ik hoor graag van één van jullie experts! Alvast bedankt, Peter |
|
||||
|
||||
Hernoemen: .zip moet .ispw worden.
|
|||
|
|||
Volgens aanwijzing versie 2.2.1 met iTunes geupgrade naar versie 3.0. Pawnagetool 3 bij de hand. Wat schertst mijn verbazing. Nadat itunes klaar is met de upgrade werkt mijn 2G direct. Weliswaar geen jailbreak maar dat hoef ik ook niet. Is dit de normale gang van zaken?
|
|
|||
|
|||
----------------
Laatst gewijzigd door bangnl; 20-06-09 om 10:35. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|