[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Appelsap Het volgende stappenplan werkt tot nu toe het beste: 1. Kies een van de volgende iPhone1,1_3.0_7A341_Custom_Restore.ipsw bestanden die aan jouw ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ehm... Als dit klopt:
Het blijkt dat mensen die de originele firmware update naar 3.0 hebben gedaan en de jailbreak proberen te installeren een 1600 of 1604 error krijgen. Probeer eerst te downgraden naar firmware 2.2.1 (elders op het forum) en daarna te upgraden met de custom firmware. Wacht ik nog wel even op andere jailbreak zooi, waarbij het wel gewoon werkt Quickpwn ofzo... |
|
|||
|
|||
Appelsap, ontzettend bedankt voor je duidelijke uitleg! Dankzij jouw uitleg ook hier van US 2G 2.2.1 probleemloos naar 3.0 gegaan. Misschien voor alle duidelijkheid nog even vermelden dat de mensen het gedownloade zipbestandje wel even, door erop te klikken, de naam moeten wijzigen naar een ipsw bestandje, dus woordje "zip" eraf halen.
Goed gedaan hoor, thanks! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Veel succes. |
|
||||
|
||||
Citaat:
We komen er wel ! |
|
|||
|
|||
Hoeft niet persee, je kan in één keer FW3.0 custom laden, werkte bij mij. Had eerst uit getest met FW2.2.1 om te zien of het werkte, daarna weer zelfde uitgevoerd met FW3.0 custom.
|
|
|||
|
|||
appelsap. tnx nog voor je hulp gisteren!
ben nu met 3.0 aan het bellen! |
|
|||
|
|||
Hartelijk dank voor dit duidelijke topic! Ben al weer een tijd niet op het forum geweest maar had mijn iPhone 2G toch heel snel van 2.2 naar 3.0.
Nogmaals bedankt! |
|
|||
|
|||
Gisteren heb ik je stappenplan gevolgd, nu weet ik niet goed wat ik moet doen om de cydia programma's terug te krijgen. Misschien is het mij ontschoten maar is het nu de bedoeling dat ik in cydia aptbackup installeer om mijn cydia programma's terug te krijgen op mn iphone?
Of als het anders moet laat het me even weten hiero! Thnx |
|
|||
|
|||
Ruud: ik was ook al mijn cydia apps kwijt; gewoon opnieuw installeren; en anders inderdaad die backup tool installen en gebruiken. (wel voor je gaat upgraden)
succes! |
|
||||
|
||||
Inmiddels gelukt met redsnow, geen herstel nodig dus
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maargoed, redsnow heeft zijn werk uitstekend gedaan, jailbreak is er weer! |
|
|||
|
|||
Bij was het dus misgegaan na gebruik van Apt let dus goed op!
|
|
|||
|
|||
owkeej, die redsnow jailbreakt een 3.0 dus weer.. fijn! hoef je inderdaad neit terug (gisteren zitten kutten hee.. 3 uur bezig geweest)
tnx voor de tip! |
|
|||
|
|||
Ik heb een 2G (US) Iphone 16GB
De eerste keer in België heb ik hem et Ziphone geunlocked & gejailbreaked, fw 1.1.4 Vorige November heb ik adhv QuickPwn/Pwnage tool van DevTeam & handleiding hier op het forum heb succesvol op fw 2.1 gezet (opnieuw jailbreak & unlock uitgevoerd - volledige handleiding gevolgd) Als ik nu naar fw 3.0 wil gaan : - volstaat het dan gewoon te updaten via ITunes? Zoals bv. met de richtlijnen van Appelsap hier in deze topic, zoals beschreven in post #103 (https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post302622 ) Maw dus niet opnieuw een jailbreak/unlock uitvoeren maar gewoon die stappen volgen om van fw2.1 naar fw3.0 te gaan ? Indien nog onzeker wacht ik liever nog wat dagen tot als Dev Team z'n Pwnage tool uitbrengt voor fw3.0 op windows. Thanks voor reply |
|
|||
|
|||
Citaat:
tot nu toe heb ik nog geen problemen gezien hier (maar wel veel mensen die het gelukt is) die van <3.0 naar 3.0 custom zijn gegaan met de fw van appelsap (including me). voorwaarden die tot nu toe nodig lijken te zijn voor succesvolle install van appelsaps' custom fw is een gejailbreakte en unlockte iphone 2G met een fw lager dan 3.0 niet gewoon via shift herstel in itunes updaten, maar gebruik de DFU mode! |
|
|||
|
|||
help help, ik ben nu zover dat hij aan het bladen is, maar ik krijg maar geen wit scgherm, hij blijft hangen/laden in... uploading exploit bootloader, wat te doen..???
|
|
|||
|
|||
Citaat:
-Kom je van de standaard 3.0 en wil je downgraden naar 2.2.1 om de custom 3.0 erop te krijgen? -Blijft hij hangen in Quickpwn of in iTunes? -Heb je alle vinkjes uitgezet - dus vakjes niet aangevinkt - in Quickpwn? -Wat zie je op je scherm? |
|
|||
|
|||
Ben vanaf 2.2.1 naar 3.0 gegaan met behulp van de duidelijk tutorial van Appelsap (dank hiervoor!). Binnen kwartiertje gedaan, nu aan het restoren en alles aan het synchroniseren wat wel wat langer gaat duren.....
|
|
|||
|
|||
ik heb hem dom genoeg via itunes geudate, nu probeer ik hem via quickpwn te downgraden, heb alles uitegvinkt en wacht op het witte scherm waarna ik hem via itunes kan updaten naar de firmware van michael ( daar deed hij het altijd goed op) hij blijft hangen in quikpwn
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|