[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wacht toch nog maar even af, ik durf het nog niet helemaal aan In principe zou alles goed moeten werken bij mij, maar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik wacht toch nog maar even af, ik durf het nog niet helemaal aan In principe zou alles goed moeten werken bij mij, maar ik heb geen zin in gekut Ik ben van een gejailbreakte 2.2 naar de 2.2.1 van michael gegaan, vervolgens naar de officiële 3.0. Momenteel is mn iPhone unlocked, en dus bruikbaar. Jailbreak kan morgen ook nog wel (wanneer ik meer tijd heb)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
@ykb1985: Ik zit zelf op het windows platform, is er geen quickpwn o.i.d. voor de mac? Even linkje: Jailbreak iPhone 2.2 MAC Het zou in theorie moeten werken, zelfde acties ondernemen en klaar. Hier even compleet weer: 1. QuickpwnRC3 (Windows) of Quickpwn2.2 (MAC, nog niet getest), IPSW 2.0.2 en iTunes 8.2 downloaden 2. Start het programma Quickpwn => Kies voor de iphone (linker) => kies firmware 2.0.2 (als je deze niet hebt, downloaden) => Vink alles uit => volg instructies op scherm => volg nogmaals instructies en voer ze uit (home power button etc) => trek je kabel er uit als het witte scherm komt (kan even duren) => Sluit Quickpwn af (BELANGRIJK!). (Snel handelen vanaf dit punt is nodig) 3. Kabel weer aan sluiten en iTunes openen 4. Shift + Restore en kies de custom 3.0 (of FW naar wens) 5. Wacht tot het allemaal is uitgevoerd en je iPhone werkt weer! (Natuurlijk wel backup terugzetten voor alle gegevens). |
|
||||
|
||||
Het is mij ook gelukt met de
Citaat:
DFU gaf een 1600 error, in recoverymode (restore) ging het wel goed.
|
||||
|
||||
Blij om wakker te worden en te zien dat het nu bij iedereen gelukt is . Nu hopen dat de beginpost aangepast kan worden met alle troubleshout methodes.
We have to wait I guess |
|
|||
|
|||
Pwangetool blijft hangen tijdens de firmware maken. Ik heb een 1G, dus het zou moeten werken. Of is er een andere manier om dit te doen??
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
De methode die in de eerste post van dit topic is aangegeven heeft perfect voor mij gewerkt, recovery mode, shift-herstel, dan start hij op, bootneuter doet zijn werk (bij mij natuurlijk niks veranderd aangezien hij nog nooit iets anders dan jailbroken is geweest), dan restore erop en toch wel lang wachten vooraleer die 10 GB muziek erop staat, straks ga ik nu nog aptbackup testen, hoop dat het werkt, maar maak wel altijd een lijstje indien het toch manueel zal moeten, hoop wel dat alle cydia-progs die ik gebruik 3.0 compatibel zijn...
edit: blijkbaar is aptbackup nog niet compatibel met 3.0... dat wordt dus manueel alles terugvinden edit 2: oeps, blijkt dat je eerst de upgrade moet doen van cydia e.d. voor de bin files etc en dan werkt aptbackup wel... is nu net aan het rebooten, hoop dat het werkt edit 3 (laatste): blijkt dat aptbackup zijn lijstje had verloren, want zal het toch manueel moeten doen... toch al blij dat hij zonder problemen werkt Laatst gewijzigd door Terrentiao; 20-06-09 om 12:04. |
|
||||
|
||||
Het is mij nu eindelijk ook gelukt na twee volle dagen drama restores!
De manier die gebruik maakt van QuickPwn RC3.. met het witte scherm en iTunes werkte perfect voor me! Hardstikke bedankt iedereen!! Ik ben weer een gelukkige iphone-kerol!
|
|||
|
|||
ik had deze week al een update gedaan naar 3.0 [de versie van wiki] en nu heb ik mijn telefoon in de herstel modus staan. krijg telkens de melding 1604. en nu?
weet het niet meer...heb al meerdere keren de iohone in dfu mode gezet maar krijg steeds hetzelfde |
|
||||
|
||||
Alles lijkt bij mij te werken, behalve de mobile itunes (de itunes op je iPhone).
Hij laad maar half, laat geen songs zien, wel een paar plaatjes en als je daarop klikt crashed de app. De app store werkt wel goed. Iemand die dit ook heeft, of een oplossing? Edit: in safe mode ( te kiezen in sbsettings) werkt te itunes store wel goed..iemand tips? Laatst gewijzigd door MP3-junky; 20-06-09 om 12:33. |
|
||||
|
||||
Komt er ook quickpwn uit? Of zal ik de jailbreak hier mee moeten doen?
Ik lees nogal wat problemen.. en daar heb ik nu net geen zin in Heb inmiddels firmware 3.0 erop staan, heb altijd jailbreak gehad (tot woensdag dus) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zonder enig probleem naar custom 3.0.
Wat ik gedaan heb, Itunes 8.2 geinstalleerd, laptopje met vista gerestart. Iphone aangesloten, backup gemaakt, Micheal's custom via Itunes 8.2 geinstalleerd ZONDER m'n Iphone zelf in DFU of RESTORE te zetten, Ithunes doet dit zelf mij zeer goed. Daarna de custom 3.0 van appelsap op de zelfde manier, dus zonder dat ik de Iphone in DFU of RESTORE zet. Ook nu werd de Iphone door Itunes zelf in de goede modus gezet en zonder probleem naar 3.0 gezet, daarna backup terug gezet en alles werkt weer als een zonnetje. Succes iedereen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@bartilicious;
je telefoon staat in HERSTEL modus. Dan wordt krijg je inderdaad die melding. Zet je telefoon in DFU... ja dat maakt verschil, dat werkt altijd. Suc6. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Enige wat ons nog rest is een overzichtelijke en duidelijke introductie post maken |
|
|||
|
|||
Dubbele post sorry
|
|
|||
|
|||
Is 516Mb de kleinst mogelijke partitie in de custom firmware, of kan het mogelijk nog kleiner? Ik heb op mijn 2G-8Gb het liefst zoveel mogelijk ruimte over en ik gebruik toch maar een heel beperkt gedeelte van de jailbreak...
Tnx! |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|