[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ykb1985 Ik kan nu alleen emergency calls plegen. Wat raadt jij aan? Gelijk Michaels custom 2.2.1 firmware erop zetten lukt niet... ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
dus.. met een mac.. ik weet niet of je nog een oude versie van iTunes kan activeren.. anders gewoon virtualisatie gebruiken en windows erop zetten.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hoop dat ik iedereen verder heb kunnen helpen. Ik ga mijn nachtrust pakken en morgen maar eens flink inspannen voor een mooie roeiwedstrijd.
Adieu, Appelsap |
|
|||
|
|||
Ik heb nu itunes 8.0 weten te bemachtigen, ga nu 2.2.1 cfw er op proberen te krijgen. Daarna naar 3.0 cfw...
|
|||
|
|||
tnx voor all the help applesap!
succes morgen! ik zal proberen tot een uur of 02:30 iedereen hier te helpen.. |
|
|||
|
|||
@Appelsap
mega bedankt om er zo lang bij te blijven. Hoop dat ik er geraak ben nu de officiële 221 van apple aan het downloaden die er straks met 7.5 opslingeren en dan quickpwn erover laten gaan voor de unlock en jailbreak (hoop dat ik zo ver geraak...) dan 8.2 terugzetten en die custom van je laten lopen. En in het slechtste geval wachten tot dev-team de windows versie uitbrengt voor de 3.0 Slaap lekker |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mocht je weer een error krijgen gooi hem dan eens niet in DFU maar in restore mode. (dat was bij mij uiteindelijk de uitkomst) meer ppl met problemen? |
|
|||
|
|||
Je bedoelt in restore mode als ik van 2.2.1 cfw naar 3.0 cfw wil gaan? Wat is het verschil met restore mode en dfu-mode?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
bij de restore modus blijft het scherm van je iphone zwart maar geeft windows (of osx) aan dat er wel een iphone is aangesloten in restore modus. alleen de melding is hetzelfde.. :S (dat verwarde mij ook..) DFU mode: 20 sec. beide knoppen inhouden. Restore beide 10 sec. dan power los en home button nog ong. 10 sec. inhouden tot het plaatje verschijnt. succes! let me know! Overigens: ik ga gewoon vanuit itunes met shift - restore de cfw inladen en neit middels DFU of restore modus. heb 2.2.1 er inmiddels op; upgrde nu naar itunes 8.2 Laatst gewijzigd door Stingray77; 20-06-09 om 02:55. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga ook rusten , tot morgen Bye Bye |
|
|||
|
|||
Pff mijne bleef ook in DFU hangen (van 3,0 naar 3,0 cfw) maar ik zet hem nu maar weer terug naar 3,0, aangezien donwgrade niet gaat (Dhannema's marnier werkt ook niet, ik gebruik een aparte computer met 7,5 maar die geeft foutmelding 20 als ik hem naar 2,2,1 wil restoren)
|
|
|||
|
|||
De eerste poging ging mis, ik kreeg een 1603 melding op mijn good old iPhone 1.0
Daarna in herstel mode gezet (20 seconden beide knoppen indrukken), toen nog een keer geprobeerd, en toen ging het gewoon wel. De backup wordt op dit moment teruggezet, en dan gaan we eindelijk met een breed toetsenbord typen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben nu zover dat ik CFW 3.0 aan het laden ben middels shift-restore in iTunes 8.2 als het geluk is laat ik het weten! Blaster: nog bedankt man! |
|
|||
|
|||
Stingray vraagje, is al dit gedoe alleen maar voor cydia en youtube als je al 3.0 hebt?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
wil je cydia (een jailbreak dus) heb je een custom firmware nodig. |
|
|||
|
|||
Voor zij die miserie hebben met 160x fouten, heb dit gevonden na ff googlen
IF still getting 160x error, Try this method Originally Posted by xtronic from hackint0sh.org ————————————— You can still downgrade 2G iPhone to any firmware even 2.2.1 using my method You will need .. 1-QuickPwnRC3 download from here ( iphone-hacks.com/downloads/file/138 2-2G Ipsw 2.0.2 3-iTunes 8.2 These steps is to put the iPhone in a mode to allow iTunes to restore to lowers ipsw, if you do DFU the normal way iTunes will give all possibele errors such as 1600, 1601, 20 etc. Now follow my steps.. A-Open QuickpwnRC3 and follw the steps and select 2.0.2 IPSW and when the screen turn to White color , unplug the USB ( Screen will remians White color). B-Disconnect QuickpwnRc3 C-Reconnect iPhone D-iTunes will discover iphone in Recover mode. E-Shift+Restore to 2.2.1 (with Quickpwn 2.2.5 – http://daniel14.com/QuickPwn-225-2.zip) Itunes continues the restore process without any erorr 100% works on booth 2G-3G |
|
|||
|
|||
ja! mijne is weer helemaal alive! met FW 3.0!! eindelijk!
nathalie: ik had telkens 20 foutmeldingen; die krijg je neit opgelost met hetgeen jij beschrijft. dan heb je de uitleg van blaster nodig (en de toevoeging van mij later voor de mensen die echt niks meer uit hun foon krijgen) ik ben kapot mensen.. ga een douche pakken en mijn nestje in! tot morgen! |
|
|||
|
|||
Hmm maar ik zit nu op 2.2.1 (heb gedowngrade en quickpwn op windows gebruikt) maar kan ik nou gewoon shift-restore naar cfw 3.0 op mijn mac?
|
|
|||
|
|||
@Stingray
met 7.5 lukte het niet om de officiële 221 er op te krijgen, niet in dfu en ook niet in restore. Krijg of een 20 of een 1601 heb jij 221 erop gezet of 202? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|