[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ben er al vanaf gisteravond 23.00 uur me bezig en draai nu langzaam door haha...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ben er al vanaf gisteravond 23.00 uur me bezig en draai nu langzaam door haha
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
@Appelsap
Update van 2.2.1 naar 3.0 zonder problemen zoals beschreven! Dank hiervoor |
|
|||
|
|||
ik zit nu op 3.0 die ik hier paar dagen geleden gedownload heb. Kan ik rechstreeks hieruit naar een custom 3.0 gaan via het stappenplan dat paar posts hierboven vermeld staat?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
heb je nu 3.0 official er op staan en wil je downgraden? of heb je 3.0 custom en ben je je unlock kwijt? wat is de reden dat je wil downgraden? krijg je je telefoon wel in dfu mode? |
|
|||
|
|||
Citaat:
er zijn verschillende manieren om die unlock weer terug te krijgen. blijven proberen (iemand heeft na 4x opnieuw updaten uiteindelijk toch zijn unlock terug gekregen). of downgraden naar <3.0, zorgen dat die jailbroken en unlocked is, en dan upgraden naar 3.0 custom |
|
|||
|
|||
kan iemand mij helpen hoe te downgraden heb nu os 3 gelocked en al er op. maar wil een custom selecteren en itunes geeft aan de de firmware niet compatible is.
|
|
|||
|
|||
ik heb denk ik de orginele 3.0 erop staan was gewoon de update via itunes. ik krijg hem zonder problemen in dfu en ik wil hem unlocken aangezien ik er nu niks mee kan, alleen maar noodoproepen
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Ben gisteren van een geunlockte iPhone met FW 2.2 naar 3.0 gegaan dmv een update via iTunes (de reguliere weg). Maar aangezien YouTube en Locations ed. het niet deden heb ik gerestored dmv de custom fw van Appelsap. Hier ging het volledig mis! Na de installatie kreeg ik het emergency call scherm en werd mijn simkaart niet meer herkend. Heb de stappen gevolgd zoals hier beschreven: - iTunes 8.2 deinstalleren op osx - iTunes 7.5 installeren - FW 2.0.2 installeren via DFU en recovery geeft beiden problemen; respectievelijk een error 1600 en een error 20. Wat doe ik verkeerd?
|
|||
|
|||
Citaat:
in dat geval heb je nu 2 opties. 1. opnieuw en opnieuw blijven proberen om hem in dfu mode te krijgen en te restoren met de custom fw van appelsap (is iemand die het na 4x is gelukt om hem weer werkend te krijgen). 2. downgrade naar <3.0, jailbreak + unlock en dan via dfu mode naar 3.0 van appelsap (moet je even terugzoeken hier hoe je moet downgraden, stappen zijn aantal keer besproken) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik blijf hangen in de quikpwn rc3, ik kom niet in het witte scherm. dus kan hem geen update geven van appelsap, zover kom ik dus helaas niet
|
|
|||
|
|||
Hoe installeren (Mac)?
- Download een custom Firmware van hierboven. - Download iTunes 8.2 (23)*. - Sluit je iPhone aan op de computer. - Klik met je rechtermuisknop op je iPhone en maak een backup in iTunes. - Ga naar je iPhone in iTunes en druk alt+herstel en zoek de Custom Restore package op die je net gedownload hebt. - Laat je iPhone restoren en zet vervolgens je backup terug. Mag ik vragen waarom ik dan pwnage 3.0 moet gebruiken? |
|
|||
|
|||
Net deze geïnstalleerd, werkt perfect! Tnx @Appelsap
- Custom 2G Firmware 3.0_7A341 met Cydia (Original bootlogo's) - MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service |
|
|||
|
|||
Huh.. droom ik nu of stond er daarstraks een Custom firmware met 1gb root op de eerste pagina..?? Waarom is deze weg..?? Waren er problemen mee ???
|
|
|||
|
|||
Mensen, bedankt voor de custom firmware! Hij werkt perfect aan deze kant!
|
|
|||
|
|||
als je zelf custom FW wil builden
stond er inderdaad, maar link heeft volgens mij nooit gewerkt. dus wellicht is dat de reden dat hij weg is. bovendien, zoals appelsap al meermaals zei, lijken er geen voordelen te zijn voor een grotere partitie (er zijn alleen verhalen dat update niet mogelijk zou zijn bij hun indien ze standaard size aanhouden) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Appelsap is Koning!
Appelsap is Koning!
Zijn handleiding ([1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic - Pagina 16 - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone en iPhone 3G) stap voor stap gevolgd, waardoor m'n oude iPhone in één keer naar 3.0 ging. Zonder gelazer. Thnx, man! |
|
|||
|
|||
Ik heb steeds het probleem dat me IPSW vast blijft staan en gelijk alles afsluit. Iemand anders ook dit probleem??..En wat kan ik er aan doen om het op te lossen?..
|
|
|||
|
|||
Kan iemand een goede uitleg geven hoe te downgraden van OS3.0 naar 2.02? Ik had ene unlocked jailbraik. Toen de officiele OS3 er opgezet. Hij bleef unlocked. Toen geprobeerd een custom 3.0. Toen deed ie niets meer. Toen opnieuw de officele OS3, nu is ie geactiveerd met met UK kaartje) . Het gaat om een 2g uiteraard.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|