[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik zit dus met een probleem. ik heb de guide gevolgd op pagina 1 en mijn iphone begind dan aan het herstel maar als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hallo,
ik zit dus met een probleem. ik heb de guide gevolgd op pagina 1 en mijn iphone begind dan aan het herstel maar als gij bijna op het einde zit zegt itunes ineens ; De iphone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (14). iemand een idee. ik kwam van de custom 2.2.1 van micheal |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple - Support - Discussions - Cannot restore Iphone Error (14) ... heb je het al een aantal keer geprobeerd? |
|
|||
|
|||
Kan ik van een lagere versie dan 2.2.1 rechtstreeks naar 3.0?
thx |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hallo,
ik heb ondertussen de custom opnieuw gedownload en deze geprobeerd te installeren en nu is het wel gelukt. ik denk dus dat mijn eerste custom die ik gedownload had corrupt was. ben nu terug aan het syncen. |
|
|||
|
|||
De custom ging hier niet,nu bezig met de gewone restore.
BEn eens benieuwd. |
|
|||
|
|||
Xcellent.. Hole in 1... Cool en Txx aan iedereen..
|
|
|||
|
|||
Werkt push notification bij jullie wel als je toestel jailbroken is?
EDIT: het werkt nu wel.. push-server beetje druk denk ik Laatst gewijzigd door Surfing; 20-06-09 om 17:23. |
|
|||
|
|||
hoi,ik probeer een custum fw op mijn iPhone te zetten,er staat nu 2.2.1 op
maar ik krijg hem niet in recovery mode wat te doen |
|
|||
|
|||
Zonder pwnage is het me dan toch gelukt.
In Itunes hersteld met de restorefile(custom ging niet) Nadien met redsn0W gewoon gevolgd wat ik moest doen,en heb nu een Iphone met 3.0!!! Enkel nog wat w88 op ultrasn0w om te unlocken. |
|
|||
|
|||
Zijn er meer mensen met het volgende?
- Bij het opstarten verdwijnt het appeltje uit beeld om vervolgens 10 seconden een zwart scherm te tonen waarna alles wel gewoon werkt. - Binnen 1,5 uur is de accu nog maar 82%? Bij het ophalen van mail via Wi-Fi zie je de percentages bijna teruglopen. (is nu in 12 minuten 12% gezakt, dat gaat lekker) - Wi-Fi pikt niet meer automatisch thuis netwerk op, ieder keer moet deze handmatig worden geselecteerd. - Alles werkt toch weer een slag langzamer, al zijn sommige toevoegingen wel zeer netjes. Laatst gewijzigd door maartenvs; 20-06-09 om 17:54. |
|
|||
|
|||
Citaat:
je zou eventueel kunnen restoren via de normale weg in itunes maar heirbij loop je meer risico dat het misgaat of dat het uiteindelijk niet werkt zoals je wil (dus met unlock en jailbreak) |
|
|||
|
|||
ik blijf proberen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
op uitzetten /Home button indrukken en terug plaatsen in dock geeft gewoon een syncronisatie.
keer op keer |
|
|||
|
|||
Telefoon in de dock laten staan. Dan gewoon home+sleep button indrukken en blijven indrukken tot dat je afbeelding ziet van itunes + kabel. Houd dan nog 2-3 seconden extra de knoppen in je zit er in.
|
|
|||
|
|||
Yep bedankt,nu moet ik nog de custum kunnen selecteren,want dat gaat niet.
hij blijft donker en kan geen bestanden openen |
|
|||
|
|||
data na jailbreak?
Is het mogelijk om na een jailbreak je oude data en instellingen en programma's weer terug te zetten? Ik had m gejailbreaked, en zag Cydia in het SB. Al mn instellingen entc waren echter weg. Toen ik hem weer aansloot op itunes vroeg hij of ik wilde restoren, heb ik gedaan. Resultaat; alle instellingen en programmas weer terug , alleen geen jailbreak meer....
|
|
|||
|
|||
2.2 naar 3.0. En probleemloos backup terug gezet.
Bedankt Appelsap! |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|