[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Woohoo ... spot on right away Moet zowat de eerste keer zijn in 2 jaar iPhone geschiedenis dat het zo smooth is verlopen. Thanks guys....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Woohoo ... spot on right away Moet zowat de eerste keer zijn in 2 jaar iPhone geschiedenis dat het zo smooth is verlopen.
Thanks guys. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Na Appelsaps custom ben ik er vandaag achtergekomen niet op cydia te kunnen.
Cydia crashed constant.. ik ben ook al mijn cydia programma's kwijt, van te voren wel opgeslagen in aptbackup maar moet ik dit programma weer downloaden om die backup aan te kunnen? Begrijp dit niet zo goed.. Thnx alvast |
|
|||
|
|||
Gelukkig. een collega heeft mn iPhone weer werkende gekregen
Ik mis alleen: compass battery icon switch mms tethering video VoiceControl Nog iets vergeten? En appbackup heeft kennelijk geen backup in de laatste reservekopie, terwijl ik deze wel gemaakt had... iemand tips? Laatst gewijzigd door musiqman; 20-06-09 om 19:10. |
|
|||
|
|||
je moet aptbackup wel opnieuw installeren en dan opstarten en op restore klikken
|
|
|||
|
|||
Ik had het over appbackup, niet atp. Die ga ik dinsdag doen, dat was de reden waarom mn iPhone gisteravond een brick was geworden (restoren na apt install)
|
|
|||
|
|||
thnx anass91 probleem is alleen dat cydia voortdurend crashed kan er niet komen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Stappenplan op pag 1 gevolgd, in een half uurtje klaar (incl reserviekopie terugzetten) Ga nu 's kijken wat 3.0 mij te bieden heeft..
Top! Dank je wel appelsap! |
|
|||
|
|||
Waar vind ik de recordings van de Dictafoon trouwens terug? Zie geen mapje in iTunes...
|
|
|||
|
|||
hoi,ik heb mijn iPhone met een custum install hersteld maar na het invullen van mijn simcode,kom ik in aanraking met een iTunes icoon en een stekker
doe ik deze erin krijg ik een melding dat er de simkaart niet geschikt is! hoe pak ik dit aan? ik zie namelijk wel rechrs boven mijn kpn icoon staan met vol ontvangst,maar wel een slotje. bvd |
|
|||
|
|||
En hoe installeren we icy?
Ik mis installer |
|
|||
|
|||
He, ik had wel een error met updaten. Maar alles doet het gewoon, hoe kan dit ? Is dit erg ?
|
|
|||
|
|||
perfectomundo. loopt als een trein, mis alleen de veelbelovende features op 'dictafoon' na.
|
|
|||
|
|||
ok ik volg dus het stappenplan die in de eerste post staat voor mac, nu zit ik met een iphone die alleen emergency calls kan doen en een sim die niet ondersteunt wordt!!!!
ik snap niet wat ik verkeerd heb gedaan |
|
|||
|
|||
Citaat:
Deed me weer denken aan de slapeloze nachten bij de eerste hack, maar dan zonder de support op de fora. Allen bedankt voor de hulp. |
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist mn iphone succesvol geupdate. Alles doet het, echter zijn er nog een paar eigenaardigheden. Cydia is blijkbaar niet meegekomen bij de update, Icy wel. Echter wanneer ik iets via Icy download (winterboard, openssh, five icon deck etc.) werkt het niet en komen de apps ook niet op mn springboard te staan. Iemand advies/hetzelfde probleem?
|
|
||||
|
||||
Wat veel makkelijker is, is hem laten staan zoals je hem nu hebt en de nieuwe redsnow downloaden en hem daarmee gewoon quickpwnen
|
|
|||
|
|||
Het werkt weer, zoals altijd! Fantastisch bedankt!
Dave |
|
|||
|
|||
hallo,hoe kom ik uit de volgende loop
mijn phone geeft een stekker en een itunes logo itunes de melding dat de simkaart niet ondersteund wordt. verder bij dfu mode moet ik mijn pincode invoeren gaat goed maar verder zit hij vast bvd |
|
|||
|
|||
@Appelsap: gisteren de hoop opgegeven, vanmiddag redsnow erop en draait weer als een zonnetje. Nogmaals dank voor de hulp gisteren, jammer dat het niet lukte om terug te gaan naar 2.2 of 3.0 custom erop te zetten, maar nu dus wel. Geweldig om te ervaren dat er zoveel hulp en meedenkers zijn!
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|