//

[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic

[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi,ik krijg met mijn 2g en 2.2.1 erop foutcode 1604 met de custum van appelsap wat te doen!?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #461  
Oud 20-06-09, 23:04
jorgen jorgen is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 17
Standaard

Hoi,ik krijg met mijn 2g en 2.2.1 erop foutcode 1604
met de custum van appelsap
wat te doen!?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #462  
Oud 20-06-09, 23:11
scbrouwer scbrouwer is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 13
Standaard

Updaten naar 3.0, en dan redsnow erover halen, werkte bij mij prima.
  #463  
Oud 21-06-09, 00:13
digiboudy71 digiboudy71 is offline
• iOS 4.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: thuis
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jensengels Bekijk bericht
jepp, via alt-herstel in itunes
hoiii..
en ik heb een 2G, firmware 2.2 en op 04.05.04._g baseband staan.
ik heb voorheen met quickpwn. geupgrade.

moet ik nu op een nieuwe versie van quickpwn wachten of kan ie ook met een ander progr. zoals deze??

helpl..
__________________
I want my Iphone... now!
  #464  
Oud 21-06-09, 00:13
ozz1979 ozz1979 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 8
Standaard

Hoi allemaal, zojuist mijn iphone gejailbreaked redsnow. Ik heb wel cydia en alle apps werken. maar ik miss 5dock, cycorder, mxtube, installuos moet ik deze allemaal opnieuw installeren? gaarne een een privebericht sturen..............thanx for de tip
  #465  
Oud 21-06-09, 00:17
ozz1979 ozz1979 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 8
Standaard

ik heb dus redsnow gedownloaded en 3.0 restore.ipsw bestand uit een link.
zojuist mxtube opnieuw geinstalleerd en tot mijn verbazing zaten de filmjes erop die ik eerder had.

dus dat houdt in dat ik ze allemaal dus opnieuw moet downen. dat was volgens mij niet het geval met quickpwn.

Laatst gewijzigd door ozz1979; 21-06-09 om 00:20.
  #466  
Oud 21-06-09, 00:53
just.spoor just.spoor is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Portugaal
Berichten: 2
Standaard

Wat mij tot nu toe opvalt, heb 3.0 nu een uur ofzo, is dat ik heel slecht bereikbaar ben, de lijn blijft stil en gaat dan naar voicemail. Ik heb Vodafone op een G2 iPhone. Bellen gaat goed, SMS versturen en ontvangen ook. Alleen het ontvangen van inkomende gesprekken is maar 3x van de 20 goed gegaan... mmm... daarnaast, is er al een fix voor de "doorschakelen actief" melding? Verder... de batterij lijkt inderdaad sneller leeg te raken dan met versie 2.1 Veel sneller... helaas...
  #467  
Oud 21-06-09, 08:41
just.spoor just.spoor is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Portugaal
Berichten: 2
Standaard

Na een nachtje slapen is de bereikbaarheid er op vooruit gegaan... de telefoon reageerde tot nu toe op alle binnenkomende gesprekken Misschien was Vodafone bezig of druk gisterenavond 23.40?
De batterij was onder de 20% toen ik ging slapen, maar de telefoon is niet helemaal uitgegaan, misschien valt het nog mee met het gebruik, hoewel ik zeker weet dat deze wel hoger ligt dan bij 2.1
Verder ben ik nog steeds op zoek naar een oplossing voor de "doorschakelen actief" melding Mijn eerste indruk is verder positief, alles lijkt wat sneller en stabieler te werken...
  #468  
Oud 21-06-09, 11:15
wvanberkum wvanberkum is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 15
Standaard

Hè appelflap, werkt als een godje, dank!
  #469  
Oud 21-06-09, 12:09
maartenvs maartenvs is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 79
Stuur een bericht via MSN naar maartenvs
Standaard

Heeft niemand problemen met het stroomverbruik bij 3.0? Mijn telefoon helemaal opgeladen om 1.30 uur en nu om 11 uur is er nog maar 5% over
  #470  
Oud 21-06-09, 12:25
vanbrug vanbrug is offline
 
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 16
Standaard

Altijd weer ff spannend, maar zit in één poging op 3.0, thx appeltje .
Vraag me alleen af of het nodig is om de iPhone handmatig eerst in herstelmodus te zetten. Vlgns mij doet iTunes dat automatisch als je shift- herstel doet met een custom FW?

Laatst gewijzigd door vanbrug; 21-06-09 om 12:37.
  #471  
Oud 21-06-09, 12:32
Marresc Marresc is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 9
Standaard

Ik heb de stappen op p11 gebruikt om te updaten, werkte prima. Nu zit ik dus op 3.0 en de batterijduur valt ontzettend tegen, de iPhone wordt héél warm en is alles echt onstabiel.
Morgen eens kijken hoe ik terug downgrade.
__________________
Mac-gebruiker, Mobistar abonnee
  #472  
Oud 21-06-09, 12:53
Anass91 Anass91 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 48
Standaard

ik ben van 2.2 naar 3.0 gegaan maar het valt zwaar tegen in het begin kon ik me apps niet openen, cydia deed het nie, kon nergenss de push en tethering functie vinden, en wat bijna iedereen hier zegt de batterij duur is zwaar achteruit gegaan en na het opstarten van me iphone zijn al mijn apps verwijderd egt vaag
  #473  
Oud 21-06-09, 13:13
MacMeijers MacMeijers is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maartenvs Bekijk bericht
Heeft niemand problemen met het stroomverbruik bij 3.0? Mijn telefoon helemaal opgeladen om 1.30 uur en nu om 11 uur is er nog maar 5% over
Heb eerder de indruk dattie zuiniger is met de batterij
  #474  
Oud 21-06-09, 13:39
RuudM123 RuudM123 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Asten
Berichten: 53
Standaard

Paar dagen terug heb ik de update van appelsap gebruikt op mn Iphone, maar nu ben ik er achtergekomen dat mn batterij leegvliegt.. letterlijk in een uurtje of 6 zonder gekke dingen te doen.

Aangezien ik een jailbraik heb, heb ik bossprefs gedownload om te kijken of bluetooth ssh etc aanstonden.. deze heb ik dan ook allemaal uitgezet. Maar nog steeds is het binnen een uur of 6 gedaan met mn phone.

Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen, hoe het komt of hebben andere hetzelfde probleem? Thnx alvast!
  #475  
Oud 21-06-09, 14:42
Appelsap's schermafbeelding
Appelsap Appelsap is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RuudM123 Bekijk bericht
Paar dagen terug heb ik de update van appelsap gebruikt op mn Iphone, maar nu ben ik er achtergekomen dat mn batterij leegvliegt.. letterlijk in een uurtje of 6 zonder gekke dingen te doen.

Aangezien ik een jailbraik heb, heb ik bossprefs gedownload om te kijken of bluetooth ssh etc aanstonden.. deze heb ik dan ook allemaal uitgezet. Maar nog steeds is het binnen een uur of 6 gedaan met mn phone.

Heeft iemand enig idee wat ik hier aan kan doen, hoe het komt of hebben andere hetzelfde probleem? Thnx alvast!
Dat heb ik ergens eerder gelezen op het forum. Volgens mij was de oplossing om de telefoon helemaal uit te schakelen, in DFU modes te zetten, niet doen, daar weer uit halen en de telefoon weer aanzetten. Zoiets dacht ik te menen.

Hier een topic die meer info geeft over de batterijduur: https://forum.iculture.nl/f28/i...rvaringen.html

Mijn ervaring is dat hij niet sneller op is of iets dergelijks. Veel succes in ieder geval.
  #476  
Oud 21-06-09, 14:42
Viincent Viincent is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 19
Standaard

Waarom krijg ik constant de melding: de Iphone Iphone kan niet worden hersteld, omdat het firmware bestand niet compatibel is. Dit krijg ik als ik shift+click herstellen doe en dan de custom firmware van Appelsap gebruik. Ik kom er niet meer uit, dit gebeurt trouwens als ik in herstelmodus zit.
  #477  
Oud 21-06-09, 14:43
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Viincent Bekijk bericht
Waarom krijg ik constant de melding: de Iphone Iphone kan niet worden hersteld, omdat het firmware bestand niet compatibel is. Dit krijg ik als ik shift+click herstellen doe en dan de custom firmware van Appelsap gebruik. Ik kom er niet meer uit, dit gebeurt trouwens als ik in herstelmodus zit.
heb je wel de goede fw en niet toevallig die van de 3G?
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #478  
Oud 21-06-09, 14:45
Viincent Viincent is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 19
Standaard

Ja want ik heb de firmware gewoon van de beginpost van dit topic gepakt, iemand die mij hier mee kan helpen, heel vreemd dit? Ik wil deze firmware gebruiken: Custom 2G firmware 3.0 met 516 MB root partition met Cydia (Original bootlogo's), getest door Appelsap.

Mijn Iphone zit in herstelmodus, maar bij het shift+klikken en het selecteren van het bestand gaat het fout!
  #479  
Oud 21-06-09, 14:59
Lemmingsbeest Lemmingsbeest is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 20
Thumbs up

Hij werkt bij mij super...ben van 2.2.1 naar de 3.0 gegaan zonder een probleem...Bedankt allemaal
  #480  
Oud 21-06-09, 15:01
RuudM123 RuudM123 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Asten
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Appelsap Bekijk bericht
Dat heb ik ergens eerder gelezen op het forum. Volgens mij was de oplossing om de telefoon helemaal uit te schakelen, in DFU modes te zetten, niet doen, daar weer uit halen en de telefoon weer aanzetten. Zoiets dacht ik te menen.

Hier een topic die meer info geeft over de batterijduur: https://forum.iculture.nl/f28/i...rvaringen.html

Mijn ervaring is dat hij niet sneller op is of iets dergelijks. Veel succes in ieder geval.
In DFU zetten, niet doen? Wat bedoel je daarmee.. hoe krijg ik telefoon uit DFU gewoon uitzetten en daarna weer aan? Grtz
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic 3svb Jailbreak 380 21-04-10 21:50
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic oetkaa Jailbreak 725 03-10-09 22:03
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) Destiny Jailbreak 76 20-06-09 17:24
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Unlock 36 31-01-09 03:14
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Jailbreak 5 24-01-09 11:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:13.