[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) loop nogsteeds te klooien.. blaster; heb je itunes 7.5 ernaast installed; dat ga ik nu proberen.. (CFW 2.2.1?)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
loop nogsteeds te klooien.. blaster; heb je itunes 7.5 ernaast installed; dat ga ik nu proberen..
(CFW 2.2.1?) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Appelsap, kan ik van 2.2.1 naar 3.0 met jouw Custom FW? zo ja, is dit met shift update of dfu?
|
|
|||
|
|||
Wat een adrenaline rush toch altijd weer dat updaten
Appelsap, bedankt voor 3.0! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Veel succes, laat me weten als het gelukt is! |
|
|||
|
|||
Citaat:
1. Computer opnieuw opstarten ( hoeft nie per sé ) 2. Start iTunes 7.5 op 3. de USB kabel erin 4. de iphone in DFU te zetten 5. shift-restore en 2.2.1 pakken ( de Gewone fw dus geen Custom ) 6. nu kreeg ik een 160x error 7. nu de truc die bij mij werkte: de USB kabel eruit en weer erin en windows ging plots de juiste drivers oid installeren ( effe het geluidje horen bij het uitsteken en trg insteken nog eens een geluidje ) 8. nog een keer shift-restoren naar 2.2.1 en toen deed hij het wel |
|
|||
|
|||
Heb mijn iPhone 2G geupdate naar 3.0 via iTunes, alleen YouTube werkt niet. Kan ik nu gewoon de custom FW hier overheen installeren zoals in de instructies van Appelsap?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Appelsap, wat is het beste voor een iPhone 16gb ? 1gb root partition of de 516 mb root partition ?
Bedankt . |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik gaan hem ff proberen; ben nu itunes 7.5 aan het halen. laat zo weten of jou trick worked. (die 2.2.1 heb ik ook gehaald van het forum.) 3.0 cf 1.0GB oo van applesap. tnx voor alle comments IIG zover! Sting-> report back latah. |
|
|||
|
|||
Itsa so simple! Ook bij mij in 1 x met de Custom incl Cydia en originele logo's binnen 10 minuten van 2.2.1 naar 3.0. Bedankt Applesap!
|
|
|||
|
|||
Heb nu verschillende malen een herstel uitgevoerd maar kon van al die keren maar 1 keer mijn simkaart ontgrendelen om vervolgens na terugplaatsen van de backup de melding te krijgen dat er geen simkaart is geplaatst. Heb al mijn simkaart eruit gehaald maar dit helpt niks.
Wat nu? |
|
|||
|
|||
Nou, mijn iphone is verkloot... Probeerde van 3.0 GM naar 3.0 custom van Appelsap te gaan. Kan nu alleen nog maar emergency calls doen...
De oplossing van Dhanneman gaat voor mij niet op, aangezien ik windows heb... Help?
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hmmmzzz.. hij geeft aan: er is al een nieuwere versie van iTunes installed.. :S
eerst 8.2 eraf dus; want anders kom ik niks verder. |
|
||||
|
||||
Die oplossing is juist voor windows gebruikers... Anders moet je even wachten op de resultaten van Blaster. Hij had hetzelfde probleem, maar is er uiteindelijk uit gekomen.
|
|
||||
|
||||
Moet ie nu wel of niet in DFU? Dit lees ik namelijk niet in de beginpost, maar wel in de andere posts... Gewoon om te updaten van 2.2 naar 3.0.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ook de oplossing van blaster ff proberen..
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|