[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ibricker vind mijn phone neit meer; ik zit in hetzelfde schuitje als blaster denkik.. raar dat itunes telkens aangeeft: found a iPhone in recovery mode. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ibricker vind mijn phone neit meer; ik zit in hetzelfde schuitje als blaster denkik..
raar dat itunes telkens aangeeft: found a iPhone in recovery mode. doet hij dat ook als hij in DFU modus zit (anders doe ik dat misschien niet goed) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik had ook op de verkeerde knop gedrukt, restore ipv update naar 3.0, dus een error 20 of een erro 160x als ik 'm naar 2.2.1 wilde restoren in dfu mode met itunes 7.5 erop. Zeer frustrerend.
Hij is nu de originele 2.2.1 erop aan het zetten. Ik heb de volgende stappen gevolgd: 1. computer opnieuw opgestart 2. de iTunes 7.5 te starten 3. de USB kabel erin 4. de iphone in DFU te zetten 5. shift-restore en 2.2.1 pakken 6. nu kreeg ik een 160x error 7. nu de truc die bij mij werkte: de USB kabel eruit en weer erin en windows ging plots de juiste drivers oid installeren 8. nog een keer shift-restoren naar 2.2.1 en toen deed hij het wel Nu staat in ieder geval 2.2.1 er weer op en ga ik quickpwn weer eens draaien... |
|
|||
|
|||
Als ik het goed begrijp is het nog niemand gelukt om van 3.0 GM naar 3.0 custom te gaan?
Dan wacht ik het nog even af
|
||||
|
||||
Om alles overzichtelijk te houden voor iedereen, zet ik het om de zoveel posts overzichtelijk op een rij wat de voorderingen enzo zijn. Dit blijf ik doen totdat de beginpost is geupdate:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Appelsap; 20-06-09 om 00:46. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit is mijn stappenplan geweest.. weet niet of ik er iemand mee help.. hier komt ie.
Heb eerst op mijn laptop (vista) iTunes 8.2 verwijderd en het mobile devices bestand van apple ook. Toen heb ik mijn iPhone in dfu modus gekregen en toen restorede itunes hem naar 1.1.4 dat ging halverwege mis (dat hoort zo..) toen kreeg ik het scherm met het usb kabeltje en het iTunes logo. Toen heb ik iBrickr gebruikt zodat mijn iPhone een groen scherm had.. met dit groene scherm sloot ik hem aan op mijn Mac en op mijn mac heb ik vervolgens michael zijn 2.2.1 erop gezet (simlock vrij) en toen heb ik 3.0 eroverheen gegooid met iTunes zelf. ik wacht nog wel even met de jailbreak ^^ |
|
|||
|
|||
Citaat:
Omdat maar een miniem deel van de bellers in nl de mogelijkheid heeft (of de kennis van) email op de telefoon (laat staan de mogelijkheid tot) Ik mms regematig naar mijn vrouw of mn ouders met foto s van de kids. |
|
|||
|
|||
Ik zit nog steeds vast in DFU (connect to itunes logo) als ik hem dan aansluit aan iTunes doe ik herstel (dat is ook de enigste mogelijkheid) +shift (of command of control, dat werkt hetzelfde)
Als de iPhone klaar is met herstellen geeft deze aan: (pop up) simlock actief en daaronder de emergency schuifbalk.. Ik kan nu de code van mijn sim intoetsen, dan accepteerd deze dat. Voor de rest niks (ik zie zelfs Vodafone in de bar staan) Maar in iTunes geeft deze de welbekende tekst: De SIM-Kaart in deze iPhone word net ondersteund... bla... bla... In deze cycle blijf ik dus hangen... (voor de goede orde, ik had geen 3.0GM geinstalleerd, juist om dit soort zaken te voorkomen) HELP!!!!!!! Laatst gewijzigd door musiqman; 20-06-09 om 00:51. |
|
|||
|
|||
Woohoo! Gelukt in één keer op iPhone 1e generatie! Many thanks to Applejuice!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Appelsap, bedankt!
Zonder problemen binnen 10 minuten naar 3.0 Waardering voor het feit dat je de hele avond beschikbaar bent. Nu even ssh erop zetten.
|
||||
|
||||
Ja wil eigenlijk de drie mensen bij wie het niet lukt uit de brand helpen, want snap niet wat er mis gegaan zou kunnen zijn eerlijk gezegd...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mocht het niet werken, eerst downgraden naar 2.2.1 en dan nogmaals de CUSTOM erop zetten. Bij 1 op de 100 (wilde gok uiteraard) blijkt de update niet helemaal goed te gaan, bij een 2e keer werkt deze wel... |
|
|||
|
|||
Ik heb zo'n gevoel dat de unlock eraf is gegooid. Hoe dat weet ik niet (en is denk niet meer van belang) wat wel van belang is... hoe krijg ik die lock er weer af...
Ik kan dus ook niet downgraden met quickpwn, want hij ziet de iPhone niet zolang deze in zn simlocked modus staat. |
|
|||
|
|||
moet niets maar zoals nu al vaker is gezegd
tot nu toe is het niemand gelukt om van 3.0 (niet jailbroken dus) naar de 3.0 jailbroken te gaan. unlock raakt kwijt of ze komen er uberhaubt niet van elke andere versie onder 3.0 naar 3.0 custom lijkt tot nu toe aardig zonder problemen te gaan op een enkeling na. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Troubleshoot door Dhannema d.m.v. FW 2.2.1:
1. Computer opnieuw opstarten 2. Start iTunes 7.5 op 3. de USB kabel erin 4. de iphone in DFU te zetten 5. shift-restore en 2.2.1 pakken 6. nu kreeg ik een 160x error 7. nu de truc die bij mij werkte: de USB kabel eruit en weer erin en windows ging plots de juiste drivers oid installeren 8. nog een keer shift-restoren naar 2.2.1 en toen deed hij het wel Dit deed het se . eindelijk man man man , dank u !!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wacht het wel even af, tot er meer duidelijk is. Heb nu toch al 3.0 GM draaien, de toegevoegde waarde van 3.0 custom is miniem. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|