[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dankersruud Oke, even een belangrijke vraag voordat ik zometeen alles kwijt ben! Ik heb nu de "normale" 3.0 zonder cydia erop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als ik de custom restore wil doen blijft itunes hangen in "Preparing iphone for restore" Hierbij verdwijnt na enkele secondes mijn iphone uit de lijst van apparaten in itunes en blijft hij zelf in DFU mode hangen! Help!
|
|||
|
|||
Oke, maar dit staat toch los van dat ik geen firmware uberhaupt kan laden in itunes?
|
|
|||
|
|||
Wat ik heb gedaan is op mijn windows laptop heb ik itunes 7.5 gezet en op toen de iPhone gestored naar 1.1.4(dat gaat mis in het midden) dus toen heb ik hem uit dfu gehaald met ibrickr en op mijn mac aangesloten en 2.2.1 costum erop gezet.. toen was hij weer simlock vrij. Nou toen dacht ik hmm ik zal weer 3.0 erop zetten. Kon ik weer opnieuw beginnen.
|
|
|||
|
|||
Hoe zit het eigenlijk met MMS op 1ste gen iphone ? Ik zie het nergens tussen staan..
|
|
|||
|
|||
Iemand al ervaring met het updaten van 3.0GM naar een van de custom firmwares?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
appelsap, ik wacht je bericht af voordat ik van 3.0 officieel naar 3.0 custom ga
|
|
||||
|
||||
ja da wil ik ook wel weten hoe het zit met mms op de 2g.
want is de optie waar ik echt naar uitkijk . anders update ik niet naar 3.0 als deze der nie opzit |
|
|||
|
|||
Hoe zit het nu met de downgrade van 3.0 naar ..... ?? Ik zit helemaal vast...
Ik krijg steeds 1600 , 1604 , 20 meldingen.. |
|
|||
|
|||
Voor diegene waarvan de upgrade van custom 2.2.1 naar 3.0 official of van 3.0GM naar 3.0 official niet lukt=> volgend stappenplan:
1. Downgrade jouw iphone naar firmware 2.0.2 met een itunes LAGER dan versie 8.2 anders werkt de downgrade niet. Dit doe je door in itunes SHIFT+RESTORE te klikken en dan de FW2.0.2 te kiezen. 2. Na de downgrade Quickpwn je je Iphone 2.0.2 met Quickpwn RC3, zo krijg je een custom 2.0.2. Hier moet je Cydia of Installer Of Custom Boot Logo's NIET aanvinken, ENKEL unlock aanvinken. 3. Na de custom 2.0.2, installeer je itunes 8.2 en je downloadt een custom 3.0 IPSW. Je drukt SHIFT+RESTORE en je kiest de de custom 3.0 firmware. Zo moet het normaal lukken! Veel succes. BTW let niet op de spellingsfouten of grammaticale fouten, ik heb namelijk honger en dan kan ik me niet concentreren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Moet de iPhone nu in DFU of Recovery modus?
|
|||
|
|||
VOOR MENSEN DIE VASTZITTEN MET 3.0.
Gebruik een itunes met een versie lager dan 8.2 en zet iphone in DFU mode. |
|
|||
|
|||
Hartendief, VATSZITTEN, bedoel je daar een simlock mee die voor upgrade naar 3.0 er niet op zat ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom zou je tegenwoordig nog MMS gebruiken??? Waarom gaan mensen dat nu ineens weer gebruiken? Je kunt ook mailen met je iPhone en dat kan met je ongetwijfeld onbeperkte databundel. Voor MMS betaal je nog es 50 cent per bericht ofzo. Er zitten tig verbeteringen in 3.0 die wèl de moeite waard zijn. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|