[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Appelsap Op welke firmware versie zit je op dit moment. Probeer je van de officiele 3.0 firmware de custom erop te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik had 3.0, vervolgens een custom geprobeerd erop te zetten, dit werkte niet. Vervolgens deed 'ie niet veel meer, dus 3.0 origineel terug gezet en was ik mijn unlock kwijt.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
hmm.. ik had hem in herstel modus en volgensmij heeft hij de alt-restore niet gepakt want hij vraagt neit om een bestand maar gaat meteen door; stuk nu??
Iemand help? kan ik hem weer in DFU zetten en nog een keer restoren? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
succesvol men 2,2,1 feupdate naar 3,0, nadien met pwnage tool willen jailbraek...en nu...niets meer...wat nu.?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Op dit moment bezig de volgende twee files te uploaden: Custom Firmware iPhone 2G + Cydia + Icy (original bootlogo's) Custom Firmware iPhone 2G + Cydia (original bootlogo's) |
|
|||
|
|||
Citaat:
appelsap: tnx! ik ga ff erug naar 2.2.1 en dan nogmaals proberen de custom met alt + restore (zit op Hackintosh 10.5.6) |
|
|||
|
|||
Citaat:
of je gaat eerst terug naar 2.2.1 als dat gaat. als goed is is je baseband niet geupdate toen je naar 3.0 ging. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand advies? (dit zou kunnen betekenen dat je neit terug hoeft naar 2.2.1) |
|
|||
|
|||
Push werkt bij mij nog steeds niet. Krijg de melding dat ik hem aan iTunes moet aansluiten voor Push echter niet meer...!
|
|
|||
|
|||
Wat is het verschil tussen de 1 GB root partition en de 516 MB root partition? Wanneer heb je die extra 500MB nodig?
|
|||
|
|||
Citaat:
er zijn er meerdere die eerst hebben geupdate naar 3.0 en nu de custom firmware proberen te laden. dat werkt wel, maar je bent dan dus wel je unlock kwijt. |
|
|||
|
|||
Snap em niet, sorry als het al beantwoord is.
Maar heb dus een Iphone 2G(eerste model dus), moet ik nu zodra alles uit is. Updaten naar 3.0 met quickpwn en daarna yellowsn0w gebruiken? Of doet quickpwn alles wat nodig is. |
|
|||
|
|||
ik heb ook een custom van 2.2.1 dan zet ik die er eerst op alvorens ik naar 3.0 ga. tnx!
|
|
||||
|
||||
Ik poste net dat ik heel de tijd een foutmelding kreeg, de 1600 foutmelding. Natuurlijk probeerde ik het nog een keer en nu lukte het wel. Je moet alleen zeker in de DFU mode zitten. 10seconder power en button en daarna 10 sec button. Ineens lukte het wel. Ik denk dat ik daarvoor alleen in de restore mode stond.. Hij is nu mijn reserve kopie erop aan het zetten. Wat ben ik blij!
|
|
|||
|
|||
Hier alles goed gedaan, eerste keer dat ik unlock/jailbreak! Thnx ga nu al mijn cydia apss terug zetten en nederlandse taal erop zetten!
|
|
|||
|
|||
Shoot.. het ging zo lekker.. todat ie reboot moest worden.. en daar niet meer uit kwam.. nu kan ik m alleen nog herstellen via itunes... nu afwachten totdat ie daarmee klaar is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar goed, ik heb net mijn 3G gejailbreaked en probeer nu de 2G. Heb de firmware gedownload en krijg dus deze melding.. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|