[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Appelsap Done! Veel succes ermee! Alvast bedankt, Appelsap, staat nu te downloaden, hopen dat ik weer snel in de lucht ben!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
cardwizard
ikbentim + mijzelf zijn nu in elk geval simlock kwijt. hopelijk krijg ik de custom geinstalleerd. eerst kreeg ik in elk geval de 1600 / 1604 error, terwijl ik wel DFU gebruikt had. iemand een idee waarom dit is? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus snap niet waarom ze deze hebben verhoogd. Mocht het bij jou niet werken, wil ik er ook best eentje voor je maken met een hogere partition size. |
|
|||
|
|||
Citaat:
-edit- 1x herstarten was voldoende, nu staan de belangrijkste repo's er weer in. Nu Apt aan het draaien. Hij is nu aan het rebooten. Spannend. Op mijn wishlist: Tethering video (als Cycorder niet werkt) Mms (als Swirley niet werkt) -edit 2- Hij heeft het niet voorelkaar kunnen krijgen.. shoot... en het vreemde is.. hij heeft ipv het atp logo , heeft deze nu het Efteller logo :S HELP! Laatst gewijzigd door musiqman; 19-06-09 om 22:37. |
|
|||
|
|||
Appelsap, zou je misschien even kunnen herhalen welke stappen je precies genomen hebt met hetinstalleren van de custom firmware? renamen van de ipsw bijvoorbeeld, is dit nog nodig? en heb je dfu gebruikt etc?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
- Download iPhone1,1_3.0_7A341_Custom_Restore.ipsw. - Download iTunes 8.2 (23). - Sluit je iPhone aan op de computer. - Klik met je rechtermuisknop op je iPhone en maak een backup. - Schakel je telefoon nu geheel uit, maar laat deze aangesloten aan je computer. Laat iTunes eveneens ingeschakeld staan. - Druk je power-button en home-button tegelijkertijd in (zo'n 15 seconden) totdat je het iTunes logo inclusief kabel op je iPhone ziet verschijnen. - iTunes zal nu een waarschuwing geven dat je iPhone in de herstel modes staat. - Ga naar je iPhone en druk shift+herstel (apple: alt+herstel) en zoek de Custom Restore package op die je net gedownload hebt. - Laat je iPhone restoren en zet vervolgens je backup terug. Alles moet goed gegaan zijn nu |
|
|||
|
|||
volgens mij doet de link op pagina 1 het niet?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hmm met de custom firmware van appelsap krijg ik de 1600 error
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: Heb je je iPhone al eerder voorzien van een jailbreak en vanaf welke versie probeer je te updaten naar 3.0? Probeer iets meer info te geven, maybe kan ik je helpen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb gisteren mijn iphone 2g geupdated omdat ik begreep dat het zou kunnen. Ik kan inderdaad nog gebeld worden, maar kom zelf niet verder dan emergency scherm. Wel zie ik boven in beeld KPN staan.. Ik weet niet zeker of dat wat ik krijg daarna de DFU mode is? Ik krijg het usb stekkertje met het ituneslogo met daaronder geschreven iTunes, is dat correct? Het rare is dat ik de originele software er wel op krijg.. Dus 1604 heeft niks met USB te maken wat ik op dit forum al ergens las.. Please help! |
|
|||
|
|||
Ik krijg de melding dat deze firmware niet compatible is voor mijn iPhone 2G.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu ik de herstel modus gebruik zoals jij m beschrijft, blijft ie eerst ~6minuten voorbereiden en vervolgens krijg ik error 1604 Laatst gewijzigd door Iron`; 19-06-09 om 22:50. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Op welke firmware versie zit je op dit moment. Probeer je van de officiele 3.0 firmware de custom erop te zetten?
|
|
|||
|
|||
ik krijg hem niet in DFU
Heb het gedaan zoals beschreven maar op het moment dat hij moet zeggen in herstelmode begint hij te zoeken naar een ipod??? na enige tijd krijg ik een foutmelding |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|