[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Appelsap Ok heb het even geprobeerd. Hij werkt wel, maar af en toe. Niet continue eigenlijk zoals het zou moeten... Welk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Om alles overzichtelijk te houden voor iedereen, zet ik het om de zoveel posts overzichtelijk op een rij wat de voorderingen enzo zijn. Dit blijf ik doen totdat de beginpost is geupdate:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Appelsap; 20-06-09 om 02:00. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij pakt nu helemaal geen enkele firmware meer in herstelmodus. Ben bang dat hij de kast in kan...
|
|||
|
|||
hmmz.. loopt te mekkeren over dat de database niet goed is.. :s crap! hahaha! altijd wat te *****n he..
|
|
|||
|
|||
@Appelsap:
heb 2G die unlock en jailbreak had met quickpwn 2.2.5 (windows) dus volgde de eenvoudige update via iTunes omdat jailbreak niet strict noodzakelijk is voor me. Alles lukt tot iPhone start: enkel emergency Dan in recovery gezet en je custom geprobeerd maar niets van krijg die 1604 op mijn scherm. Heb Quickpwn 225 hier nog staan kan ik die gewoon erover laten gaan nu met die 3.0 die er op staat om zo terug te keren naar de 221? |
|
||||
|
||||
Nee dat sowieso niet. Probeer de troubleshout van Hartendief eens zoals hierboven beschreven staat. Enkele MacOSX gebruikers hebben dat als fix kunnen gebruiken.
|
|
|||
|
|||
En ja hoor, kben de 3.0 eindelijk aan het installeren se . Merci voor al uw snelle reacties en jullie hulp om uit deze mizerie te geraken . En nogmaals bedankt Appelsap voor de Rapidshare link . Je kunt het ook op de eerste post zetten mss kunnen sommigen ook nie downloaden via Megaupload .
Tnx! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Stingray77, ga naar Mijn Documenten/Mijn Muziek/iTunes , Al die bestanden daar Selecteren en Knippen en daarna plakken in een andere map ofzo maakt niet uit waar. Daarna 7.5 opstarten .
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet je trouwens zeker dat al die customs van jou goed ingeladen worden? Bij mij reageerde itunes bij geen van de 3... |
|
|||
|
|||
hmmz.. iTunes 7.5 blijf met 2.2.1 een fout krijgen (20)
ik ga oudere FW eens ff proberen. (2.2) |
|
||||
|
||||
Citaat:
De drie customs werken allemaal. Heb ze allemaal getest op mijn eigen iPhone en ze werkten zonder problemen. Heb je wel de juiste versie van iTunes? |
|
|||
|
|||
blaster; map was inmiddels gevonden en geëlimineert.
ook CF 2.2, 2.1 en 2.02 werken neit bij mij; blijf een (20) melding houden. |
|
|||
|
|||
Blijft dit allemaal zonder MMS?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je het zo gedaan ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor de update naar 3.0 custom beschik ik wel over juiste versie van itunes: 8.2 (23) |
|
|||
|
|||
ondertussen in herstelmodus gezet; hij blijft nu heel lang doen over "iphone voorbereiden (met cf 2.2) dus.. ik wacht hem ff af..
|
|
|||
|
|||
crap! een 1601 melding (da's al anders dan die 20 melding)
ga hem er nu uit en in doen (zoals voorgesteld door blaster) |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|