[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Anass91 heldendaad! Ben nu bezig met het terugzetten van een kopie.. volgens mij is het allemaal gelukt. Ik neem aan dat je op je huidige ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Anass91 heldendaad!
Ben nu bezig met het terugzetten van een kopie.. volgens mij is het allemaal gelukt. Ik neem aan dat je op je huidige 3.0 jailbreak geen last hebt van slechte batterij en hitte.. want daar was het me allemaal om te doen! Bedankt nogmaals! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
graag gedaan hoor!!
ik heb tot nu toe niet gemerkt dat me iphone snel heet werd alleen als ik er lang mee bezig was |
|
|||
|
|||
Is het beter om de firmware van post 1 te nemen of om redsnow te draaien? (wat heeft de beste kans van slagen?) Als ik dit zo lees lijkt mij redsnow de beste optie of toch PWnage tool? Ik heb in het verleden geupdate met PWnage tot 2.2 (niet 2.2.1)
Alvast bedankt voor de reacties. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
En het maakt dat niet uit welke firmware je nu draait? Ik heb dus 2.2 en niet 2.2.1 of moet ik dan eerst naar 2.2.1?
|
|
|||
|
|||
nee dat maakt niet uit, ben ook van 2.2 naar 3.0 gegaan
|
|
|||
|
|||
En ik hoef dus ook niet apart die PWnage tool te downloaden met de bootloaders enz. gewoon doen wat er in post 1 staat met die custom firmware?
|
|
|||
|
|||
ja gewoon doen wat er in de eerste post staat
|
|
|||
|
|||
Waarom krijg ik constant de melding: de Iphone Iphone kan niet worden hersteld, omdat het firmware bestand niet compatibel is. Dit krijg ik als ik shift+click herstellen doe en dan de custom firmware van Appelsap gebruik. Ik kom er niet meer uit, dit gebeurt trouwens als ik in herstelmodus zit.
Ja want ik heb de firmware gewoon van de beginpost van dit topic gepakt, iemand die mij hier mee kan helpen, heel vreemd dit? Ik wil deze firmware gebruiken: Custom 2G firmware 3.0 met 516 MB root partition met Cydia (Original bootlogo's), getest door Appelsap. Mijn Iphone zit in herstelmodus, maar bij het shift+klikken en het selecteren van het bestand gaat het fout! Iemand een oplossing voor mijn probleem? |
|
|||
|
|||
wie kan me vertellen waar ik moet zijn voor de software en gegevens voor een jailbreak. Ik heb een 3g T-mobile iphone.
|
|
|||
|
|||
pwnage tool 3.0 crasht building ispw
ik probeer mijn iphone 2g te pwnen maar hij crasht bij het bouwen van de ispw.
ik heb ook de linken met cydia er in geprobeert, maar dan krijg ik de foutmelding 1604 wie kan mij helpen, groet Paul |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zeker hier NIET want dit is een "[iPhone 1.0] Jailbreak en Unlock" sectie !
|
|||
|
|||
Is weer gelukt top(Y)
Nu de backup aan het terug zetten.. Ben benieuwd naar de hitte en de batterijduur, waar ik meerdere klachten over heb gelezen. iig weer bedankt!!
|
|||
|
|||
hey hallo, als ik dat bestand het gedownload zit het in een .zip bestand, als ik het unzip dus uitpak dan snap ik er echt niks meer van, krijg allerlei verschillende dingen, iemand?
|
|
|||
|
|||
niet unzippen gewoon bestand.. eigenschappen en .zip vervangen voor .ipsw
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb vorige week geupdate naar 3.0 via een firmware die hier op het forum ergens werd aangeraden (custom van Michael?). Liep allemaal goed en 3.0 draait al een week stabiel op mijn iPhone 2G. Enkel Youtube werkt niet en er is geen jailbreak. Mijn vraag: kan ik gewoon één van de custom firmwares uit het begin van deze topic (Appelsap) installeren zoals daar aangegeven (dus gewoon over mijn huidige 3.0 gooien, of moet ik eerst terug downgraden naar 2.2.1 of zo?). |
|
|||
|
|||
Citaat:
iClarified - iPhone - How to Jailbreak Your iPhone on OS 3.0 Using RedSn0w (Windows) |
|
|||
|
|||
@ Ruud: bedankt voor de tip. Was het Youtube-probleem daarmee ook opgelost?
Ik lees hier en daar dat niet iedereen er last van heeft, dus ik dacht dat een nieuwe custom-firmware misschien zou helpen om dat probleem op te lossen. |
|
|||
|
|||
Youtube probleem is opgelost.. maar ik ben nog altijd niet te spreken over de batterijduur en de hitte
|
|
|||
|
|||
Hmmm, misschien moet ik het dan maar zo laten, want met batterijduur & hitte heb ik geen problemen ondervonden.
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|