[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) 3.0 staat er net op.. itunes herkent telefoon niet en telefoon zegt: plaats geldige simkaart zonder pincode om iphone te activeren...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3.0 staat er net op.. itunes herkent telefoon niet en telefoon zegt: plaats geldige simkaart zonder pincode om iphone te activeren
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
heb je redsnow al opgestart??
want dat moet je nu doen |
|
|||
|
|||
in die 2G link van iClarified download ik helemaal geen ipws bestand..
|
|
|||
|
|||
start gewoon nu redsnow op en klik op browse dan zie je hem van zelf omdat het al op je pc staat
|
|
|||
|
|||
ja waar moet die dan staan.. die moet ik toch downloaden en in een map plaatsen genaamd Pwnage.. daar staat die zeer zeker niet in
|
|
|||
|
|||
voor de echt vastlopers
Het is mij uiteindelijk gelukt om terug te gaan naar firmware 1.4 (met itunes 7.5) en daarna een upgrade naar firmware 2.2. Toen quickpwn. dat ging in eerste instantie niet lekker, hij zag mijn simkaart maar bleef soort van unlocked. Hij zag de kaart en kon smsjes ontvangen maar ging niet naar het homescreen wel een itunes logo.
Toen opnieuw 1.4, die liep vast. Daarna weer 2.2, die met quickpwn (bootloder 3.9) en toen deed de telefoon het weer. Daarna alleen nog maar customs geinstalleerd. Eerst 2.2.1, (met itunes 8.1) toen custom 3.0 met itunes 8.2. PFFFF |
|
|||
|
|||
Citaat:
hier heb je een link: http://depositfiles.com/en/files/pp3zaqm6v klik daarna op free download Laatst gewijzigd door Anass91; 21-06-09 om 21:29. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je hulp tot zover! Helaas gaat deze link die je me stuurde lang duren.. tot zover 40 minuten resterende downloadtijd
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dit is een zipfile.. hoop dat die daar dan wel in staat.. thnx! deze is idd sneller
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ook in deze zip is dat ipws bestand niet te vinden.. ik begrijp er niets van
|
|
|||
|
|||
op die site moet je weer op een link klikken je moet een beetje naar beneden scrollen
ik maak het nog makkelijker klik hier: http://appldnld.apple.com.edgesuite....1_Restore.ipsw |
|
|||
|
|||
dat ipws bestand heb ik al wel op mn pc staan vanuit de custom van appelsap.. maar als ik dit bestand bij redsnow inlaad dan zegt die unable to recognize.
Je eerste link van zo'n 30 minuten heb ik nog steeds draaien |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ook die laatste link appldnld.apple.com heeft dat bestand er niet inzitten.. hoe kan dit? geef je me nu verkeerde zipbestanden ofzo en waarom duurt die andere een half uur en de rest maar 4 minuten :S.. ik word er wanhopig van..
|
|
|||
|
|||
bij mijn zijn het geen zip bestanden ik heb ze zelf ook gedownload om uit te proberen
|
|
||||
|
||||
Je moet de zipbestanden niet uitpakken! Hernoem .zip naar .ipsw en je bent er klaar voor.
|
|||
|
|||
Damn wat dom van me! Sorry man.. telefoon meot uit zijn en ingschakeld in itunes he.. maar itunes herkent het toestel niet maar zal niet uitmaken toch
|
|
|||
|
|||
nee hoeft niet
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|