//

[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic

[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wacht toch nog maar even af, ik durf het nog niet helemaal aan In principe zou alles goed moeten werken bij mij, maar ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #361  
Oud 20-06-09, 10:32
stefanvangelder stefanvangelder is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 43
Standaard

Ik wacht toch nog maar even af, ik durf het nog niet helemaal aan In principe zou alles goed moeten werken bij mij, maar ik heb geen zin in gekut Ik ben van een gejailbreakte 2.2 naar de 2.2.1 van michael gegaan, vervolgens naar de officiële 3.0. Momenteel is mn iPhone unlocked, en dus bruikbaar. Jailbreak kan morgen ook nog wel (wanneer ik meer tijd heb)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #362  
Oud 20-06-09, 10:36
Gangboy Gangboy is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beojet Bekijk bericht
Als je die ananas in je scherm hebt staan of je scherm is zwart, ben je dus al te laat.
Doe er je voordeel mee!
Was laat gister, ben idd vergeten neer te zetten, als je de stekker er uit haalt, gelijk quickpwn afsluiten!

@ykb1985:

Ik zit zelf op het windows platform, is er geen quickpwn o.i.d. voor de mac? Even linkje: Jailbreak iPhone 2.2 MAC

Het zou in theorie moeten werken, zelfde acties ondernemen en klaar.

Hier even compleet weer:

1. QuickpwnRC3 (Windows) of Quickpwn2.2 (MAC, nog niet getest), IPSW 2.0.2 en iTunes 8.2 downloaden

2. Start het programma Quickpwn => Kies voor de iphone (linker) => kies firmware 2.0.2 (als je deze niet hebt, downloaden) => Vink alles uit => volg instructies op scherm => volg nogmaals instructies en voer ze uit (home power button etc) => trek je kabel er uit als het witte scherm komt (kan even duren) => Sluit Quickpwn af (BELANGRIJK!).

(Snel handelen vanaf dit punt is nodig)

3. Kabel weer aan sluiten en iTunes openen

4. Shift + Restore en kies de custom 3.0 (of FW naar wens)

5. Wacht tot het allemaal is uitgevoerd en je iPhone werkt weer! (Natuurlijk wel backup terugzetten voor alle gegevens).
  #363  
Oud 20-06-09, 10:46
MP3-junky's schermafbeelding
MP3-junky MP3-junky is offline
• iOS 3.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 169
Standaard

Het is mij ook gelukt met de
Citaat:
Custom 2G firmware 3.0 met 516 MB root partition met Cydia (Original bootlogo's), getest door Appelsap
Op een 1st gen vanaf 2.2.

DFU gaf een 1600 error, in recoverymode (restore) ging het wel goed.
__________________
iPhone US 8GB - FW 3.0 (custom) - Telfort NL - Windows & Hackingtosh
  #364  
Oud 20-06-09, 11:13
Appelsap's schermafbeelding
Appelsap Appelsap is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Standaard

Blij om wakker te worden en te zien dat het nu bij iedereen gelukt is . Nu hopen dat de beginpost aangepast kan worden met alle troubleshout methodes.

We have to wait I guess
  #365  
Oud 20-06-09, 11:37
MetalMania MetalMania is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 23
Stuur een bericht via Instant Messenger naar MetalMania Stuur een bericht via MSN naar MetalMania
Standaard

Pwangetool blijft hangen tijdens de firmware maken. Ik heb een 1G, dus het zou moeten werken. Of is er een andere manier om dit te doen??
  #366  
Oud 20-06-09, 11:39
MacMeijers MacMeijers is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AJLA Bekijk bericht
iemand een linkje naar de apple firmware versie 3.0 voor de iphone 2G? server van apple schijnt het er even moeilijk mee te hebben!
http://appldnld.apple.com.edgesuite....1_Restore.ipsw
__________________
iPhone 8 Gb. Unlocked, Jailbraked and activated 2.1 with Pwnage Tool 2.1.0.0
  #367  
Oud 20-06-09, 11:42
Terrentiao Terrentiao is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 31
Standaard

De methode die in de eerste post van dit topic is aangegeven heeft perfect voor mij gewerkt, recovery mode, shift-herstel, dan start hij op, bootneuter doet zijn werk (bij mij natuurlijk niks veranderd aangezien hij nog nooit iets anders dan jailbroken is geweest), dan restore erop en toch wel lang wachten vooraleer die 10 GB muziek erop staat, straks ga ik nu nog aptbackup testen, hoop dat het werkt, maar maak wel altijd een lijstje indien het toch manueel zal moeten, hoop wel dat alle cydia-progs die ik gebruik 3.0 compatibel zijn...

edit: blijkbaar is aptbackup nog niet compatibel met 3.0... dat wordt dus manueel alles terugvinden

edit 2: oeps, blijkt dat je eerst de upgrade moet doen van cydia e.d. voor de bin files etc en dan werkt aptbackup wel... is nu net aan het rebooten, hoop dat het werkt

edit 3 (laatste): blijkt dat aptbackup zijn lijstje had verloren, want zal het toch manueel moeten doen... toch al blij dat hij zonder problemen werkt

Laatst gewijzigd door Terrentiao; 20-06-09 om 12:04.
  #368  
Oud 20-06-09, 11:55
stereopanda's schermafbeelding
stereopanda stereopanda is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 172
Standaard

Het is mij nu eindelijk ook gelukt na twee volle dagen drama restores!
De manier die gebruik maakt van QuickPwn RC3.. met het witte scherm en iTunes werkte perfect voor me! Hardstikke bedankt iedereen!! Ik ben weer een gelukkige iphone-kerol!
__________________
Windows says: reboot.. Linux says be root!
  #369  
Oud 20-06-09, 11:56
bartelicious bartelicious is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: nijverdal
Berichten: 26
Standaard

ik had deze week al een update gedaan naar 3.0 [de versie van wiki] en nu heb ik mijn telefoon in de herstel modus staan. krijg telkens de melding 1604. en nu?

weet het niet meer...heb al meerdere keren de iohone in dfu mode gezet maar krijg steeds hetzelfde
  #370  
Oud 20-06-09, 12:03
MP3-junky's schermafbeelding
MP3-junky MP3-junky is offline
• iOS 3.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 169
Standaard

Alles lijkt bij mij te werken, behalve de mobile itunes (de itunes op je iPhone).

Hij laad maar half, laat geen songs zien, wel een paar plaatjes en als je daarop klikt crashed de app.

De app store werkt wel goed.

Iemand die dit ook heeft, of een oplossing?

Edit: in safe mode ( te kiezen in sbsettings) werkt te itunes store wel goed..iemand tips?

Laatst gewijzigd door MP3-junky; 20-06-09 om 12:33.
  #371  
Oud 20-06-09, 12:03
vdvorst's schermafbeelding
vdvorst vdvorst is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 317
Standaard

Komt er ook quickpwn uit? Of zal ik de jailbreak hier mee moeten doen?

Ik lees nogal wat problemen.. en daar heb ik nu net geen zin in Heb inmiddels firmware 3.0 erop staan, heb altijd jailbreak gehad (tot woensdag dus)
  #372  
Oud 20-06-09, 12:03
Gangboy Gangboy is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartelicious Bekijk bericht
ik had deze week al een update gedaan naar 3.0 [de versie van wiki] en nu heb ik mijn telefoon in de herstel modus staan. krijg telkens de melding 1604. en nu?

weet het niet meer...heb al meerdere keren de iohone in dfu mode gezet maar krijg steeds hetzelfde
Probeer mijn guide even te volgen, een paar berichten naar boven. Werkt voor de meeste mensen.
  #373  
Oud 20-06-09, 12:07
spattex spattex is offline
• iOS 3.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 2
Standaard

Zonder enig probleem naar custom 3.0.
Wat ik gedaan heb,

Itunes 8.2 geinstalleerd, laptopje met vista gerestart.
Iphone aangesloten, backup gemaakt, Micheal's custom via Itunes 8.2 geinstalleerd ZONDER m'n Iphone zelf in DFU of RESTORE te zetten, Ithunes doet dit zelf mij zeer goed.
Daarna de custom 3.0 van appelsap op de zelfde manier, dus zonder dat ik de Iphone in DFU of RESTORE zet.
Ook nu werd de Iphone door Itunes zelf in de goede modus gezet en zonder probleem naar 3.0 gezet, daarna backup terug gezet en alles werkt weer als een zonnetje.

Succes iedereen.
  #374  
Oud 20-06-09, 12:17
MP3-junky's schermafbeelding
MP3-junky MP3-junky is offline
• iOS 3.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 169
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vdvorst Bekijk bericht
Komt er ook quickpwn uit? Of zal ik de jailbreak hier mee moeten doen?
Quickpwn heeft een opvolger: Redsnow Dev-Team Blog
  #375  
Oud 20-06-09, 12:20
ykb1985 ykb1985 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 71
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gangboy Bekijk bericht
Kijk dit gaat de goede kant op, 2.2.1 fw werkte hier mee en nu custom 3.0 proberen er mee te laden op zelfde manier, hij is nu nog bezig.

Edit: Werkt Perfect! Voor alle mensen die problemen hebben met deze 16xx en 20 errors, raad ik het bovenstaande zeker aan! Iets betere uitleg voor het quickpwn gedeelte:

1. QuickpwnRC3, IPSW 2.0.2 en iTunes 8.2 downloaden

2. Start het programma QuickpwnRC3 => Kies voor de iphone (linker) => kies firmware 2.0.2 (als je deze niet hebt, downloaden) => Vink alles uit => volg instructies op scherm => volg nogmaals instructies en voer ze uit (home power button etc) => trek je kabel er uit als het witte scherm komt (kan even duren)

3. Kabel weer aan sluiten en iTunes openen

4. Shift + Restore en kies de custom 3.0 (naar wens)

5. Wacht tot het allemaal is uitgevoerd en je iPhone werkt weer! (Natuurlijk wel backup terugzetten voor alle gegevens).

Succes!
Vandaag een windows-laptop geregeld en gefixed! Dit werkt super!
__________________
3.0 GM
  #376  
Oud 20-06-09, 12:28
Gangboy Gangboy is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ykb1985 Bekijk bericht
Vandaag een windows-laptop geregeld en gefixed! Dit werkt super!
Goed om te horen! Vraag me nu nog af of het ook voor de 3G werkt...
  #377  
Oud 20-06-09, 12:31
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

@bartilicious;
je telefoon staat in HERSTEL modus. Dan wordt krijg je inderdaad die melding.
Zet je telefoon in DFU... ja dat maakt verschil, dat werkt altijd.
Suc6.
  #378  
Oud 20-06-09, 12:32
Appelsap's schermafbeelding
Appelsap Appelsap is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gangboy Bekijk bericht
Goed om te horen! Vraag me nu nog af of het ook voor de 3G werkt...
Ben blij dat we iedereen hebben kunnen helpen. Volgens mij zijn de kleine 'kinderziekten' in de jailbreak ontdekt en zijn er walkthroughs genoeg te vinden hier.

Enige wat ons nog rest is een overzichtelijke en duidelijke introductie post maken
  #379  
Oud 20-06-09, 12:37
YvesT YvesT is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 77
Standaard

Dubbele post sorry
  #380  
Oud 20-06-09, 12:37
4remi4 4remi4 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 3
Standaard

Is 516Mb de kleinst mogelijke partitie in de custom firmware, of kan het mogelijk nog kleiner? Ik heb op mijn 2G-8Gb het liefst zoveel mogelijk ruimte over en ik gebruik toch maar een heel beperkt gedeelte van de jailbreak...

Tnx!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic 3svb Jailbreak 380 21-04-10 21:50
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic oetkaa Jailbreak 725 03-10-09 22:03
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) Destiny Jailbreak 76 20-06-09 17:24
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Unlock 36 31-01-09 03:14
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Jailbreak 5 24-01-09 11:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:59.