batterij logo discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit gebeurt er als ik iPhonebrowser probeer te installeren... Heb ik dus niks aan......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dit gebeurt er als ik iPhonebrowser probeer te installeren...
Heb ik dus niks aan...
|
|
|
||||
|
||||
Even http://www.ifoonblog.nl/repo.xml toevoegen van "onze" Richard. Daar staat een mooi blauw logo tussen.
|
|
||||
|
||||
Is dat niet gewoon het standaard plaatje, maar dan in het blauw???? Ik zat meer te denken aan een Duracell plaatje of zo...
|
|
||||
|
||||
Wie zoekt die vind, maar k vraag me af welk blauw batterijtje je bedoelt?
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door Chrisl; 13-05-08 om 17:28. |
|
||||
|
||||
Die is toch lelijk? Dan zou ik als ik jou was de standaard houden
|
||||
|
||||
Nee, ik vindt m niet lelijk, op dit plaatje is hij ook niet zoals hij op de foon is, hij is een stukje breder en veel scherper in het echt....
Deze zit in dezelfde repo: Laatst gewijzigd door Chrisl; 13-05-08 om 17:16. |
|
||||
|
||||
Deze batterij staat er ook in:
en deze dialer: |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ok thanks.......
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
beetje klein op iphone, het blauwe bolleke vult zich met water, meer niet
|
|
||||
|
||||
Ok, dus echt leuk is het niet????
|
|
|||
|
|||
hij pakt de source niet bij mij
|
|
||||
|
||||
Bij mij deed hij het in 1 keer, misschien ff installer afsluiten en opnieuw openen en nog eens refreshen????
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Good luck with that....
Ik kwam vanmorgen deze ook tegen, is op zich best grappig maar ik hou het bij: |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
carrier logo veranderen van text naar logo? | selder | Archief | 1 | 13-08-10 09:57 |
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer | maasland | Archief | 1 | 21-07-08 19:25 |
help!! niet het 3g logo maar regelmatig gprs logo | bzb | iPhone algemeen | 25 | 14-07-08 16:48 |
EDGE logo (E) veranderen in GPRS logo (G) | RobertN | iPhone algemeen | 6 | 11-10-07 17:13 |
|
|