batterij logo discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) de durecell batterij heeft nog altijd mijn voordeel, k heb nog geen mooiere gezien tot nu toe...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
de durecell batterij heeft nog altijd mijn voordeel, k heb nog geen mooiere gezien tot nu toe
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb nu zelf ook Duracell ultra via de smart-mobile repo. Daar staat ook een Duracel AA in maar die is heel klein...
Ik zag in customize trouwens een hele gave, de Fuel, maar die is er alleen voor customize helaas...
|
||||
|
||||
Citaat:
Ikzelf gebruik de aqwoah batterij. Leuk ding hoor
|
||||
|
||||
Nou, ik had meerdere theme's en batterijen erin gezet maar kreeg overal de zelfde error bij... Dus ik was er alweer helemaal klaar mee en heb heb er al weer af geknald...
|
|
||||
|
||||
Oh oke dan kan ik het nog ergens wel begrijpen. En de customize modded installeren dan, die werkt ook niet??
|
|
||||
|
||||
Ik had de nieuwe (2.0) en die crash fix op aanraden van croiman... Maar nu heb ik ook weer fijn 1 springboard...
|
|
||||
|
||||
Hmmmpf. Kansloos zo programma zeg.. Ik gebruik nog steeds de customize modded en werkt prima voor mij, lekker simpel. Maar goed als het echt niet werkt bij jou, dan maar handmatig
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja, idd, maar heel erg jammer dat bijna niemand een paar leuke batterijen in een repo wil knallen... Er zijn er een paar, maar het houd niet over... |
|
||||
|
||||
Tja, ikzelf ben altijd iemand die snel tevreden is. Ik heb toen der tijd aqwoah batterij geinstalleerd, en sindsdien ben ik er gelukkig mee. Maar ja kan mij ook wel voorstellen dat het leuk is om dat ook eens te veranderen. Vraag anders eens aan arb of iemand, om die repo toe te passen
|
|
||||
|
||||
Heb je nu deze?
Ik kan de mijne niet vinden, zijn blijkbaar geen screenshots van... Heb in ieder geval de Duracell ultra... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik ben daar ook mee begonnen, later heb ik deze nog ff gehad
Het plaatje is lelijk, maar in het echt is hij wel mooi. |
|
||||
|
||||
Ja die vond ik niet zo mooi, zoals ik al eerder zei Maar dat geeft niet, gelukkig hebben we allemaal verschillende smaken.
|
|
||||
|
||||
Idd, mocht je ergens nog logo's vinden in een repo, dan hou ik me aanbevolen... Maar dan niet die dingen voor customize he?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Thanx dude...
|
|
||||
|
||||
Heb hem toch gevonden...
Deze heb ik nu dus... |
|
||||
|
||||
Lol was hem ook al aan het zoeken, en op dat moment kom jij ermee Nou mooi zo man, kan je weer even vooruit
|
|
||||
|
||||
Ja, maar wil er het liefst 6000 hebben, iedere laadbeurt een andere...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
carrier logo veranderen van text naar logo? | selder | Archief | 1 | 13-08-10 09:57 |
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer | maasland | Archief | 1 | 21-07-08 19:25 |
help!! niet het 3g logo maar regelmatig gprs logo | bzb | iPhone algemeen | 25 | 14-07-08 16:48 |
EDGE logo (E) veranderen in GPRS logo (G) | RobertN | iPhone algemeen | 6 | 11-10-07 17:13 |
|
|