//

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie

Vodafone sim-only tv-gids/anwb actie discussie in Vodafone forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil niet vloeken in de kerk, maar ik neem aan dat deze actie ook gewoon werkt met andere smartphones? (heb geen ander forum kunnen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Vodafone
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #501  
Oud 30-01-11, 06:10
renske84 renske84 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik wil niet vloeken in de kerk, maar ik neem aan dat deze actie ook gewoon werkt met andere smartphones? (heb geen ander forum kunnen vinden waarop deze actie besproken werd)

En zijn de abonnees van het eerste uur nog tevreden met hun abonnement?

Overigens woon ik in Den Haag. Ik neem aan dat het daar wel goed zit met de dekking?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #502  
Oud 30-01-11, 14:02
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bulletdodger Bekijk bericht
Wat zijn de tarieven eigenlijk als je buiten je bundel gaat? Wat betaal je dan per SMS?

Dat kan ik dus niet terugvinden op de site
Veel. Heel veel. Een paar minuten en smsjes over je bundel en je betaalt meteen 30 euro ipv 14,95.
Ik geloof €0,25 per sms.........
  #503  
Oud 30-01-11, 14:06
mrsrossi mrsrossi is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 160
Standaard

Ik gebruik het abonnement nu een maand of 5 en ik ben dik tevreden! Vodafone heeft erg goed bereik, ook qua internet/3G. Tuurlijk zijn er plaatsen waar het minder is, maar niet dusdanig vaak dat ik me regelmatig eraan stoor. En ik kom voornamelijk in de provincie Groningen (dus niet Groningen stad), Amsterdam en Rotterdam (wel beide in de stad). Dus redelijk breed dacht ik zo

Maar je moet wel uitkijken met over je bundel gaan. Want dan betaal je heel snel heel veel... Maar goed, dat is bij veel abonnementen denk ik zo
  #504  
Oud 30-01-11, 15:34
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrsrossi Bekijk bericht
Veel. Heel veel. Een paar minuten en smsjes over je bundel en je betaalt meteen 30 euro ipv 14,95.
Ik geloof €0,25 per sms.........
Ik zie dat je geen gejailbreakt toestel hebt, maar als je die had zou je twee programma's kunnen installeren om je bel- en smsgedrag te kunnen volgen. deze zijn respectievelijk CALLcounter en SMScounter.
  #505  
Oud 11-02-11, 10:54
sumarcity sumarcity is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 29
Standaard

Heb net dit Abonnement ook besteld, dat het niet zou werken op de Iphone 4 staat er nu niet meer bij, je krijgt zelfs na bestelling bij de gegevens het volgende te zien:

"Sim Only Bel+SMS+Web is ook geschikt voor de iPhone 4. Je moet dan wel nog na het ontvangen van je bestelling de simkaart gratis omruilen bij een Vodafone winkel voor een MicroSim."
  #506  
Oud 27-02-11, 08:50
ginoceros ginoceros is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 21
Standaard

Ik heb al sinds de start vh abo problemen met de facturen van Vodafone.
Op de een of andere manier lukt het hun niet om die 10,95 in het systeem te krijgen en wordt er steeds 13,95 gefactureerd. Gelukkig kun je als abonnee ook per mail reageren alleen duurt de afhandelingg dan wat langer maar het voordeel is dat je alles op "schrift" hebt staan.
Tot nu toe heb ik elke maand moeten reageren en ik word wel goed geholpen maar je krijgt er wel een sik van.
  #507  
Oud 27-02-11, 11:21
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Klinkt als dat het foutief in het systeem staat. Overigens als je naar een willekeurige klantenservice belt staat dit zwart op band, alleen moet je wel even de moeite nemen een naam, tijdstip te noteren. Alle service gesprekken worden namelijk bij zon beetje elk grot bedrijf opgenomen. Als training voor de mensen maar ook ter bescherming van de klant en de werknemer. Ik heb veelal simpele claims tegen mij kunnen verwijzen naar iets op band wat ik zou hebben gezegd...

On topic: dit is idd een leuke actie heb zelf een soortgelijke combinatie
  #508  
Oud 27-02-11, 12:56
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Mijn vriendin en ik worden morgen geporteerd. Probleem is alleen dat we allebei werken en dan de hele dag niet bereikbaar zijn totdat we eind van de middag langs een Vodafone shop kunnen gaan om een micro sim te halen.

Als je die gaat halen, moet je dan de normale sim (die we nu hebben gekregen) weer inleveren? Of kunnen we nu alvast de gekregen simkaarten op maat knippen en morgen in de iPhone 4 steken zodra de portering gaat lopen?

Ik gok het laatste, maar wil niet morgenmiddag daar staan met een verknipte sim die ze wellicht ingeleverd willen zien Iemand die dit kan bevestigen?
  #509  
Oud 27-02-11, 13:34
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Als je het gratis wilt hebben zou ik toch even je simkaart meeslepen zonderknipschade... Achja dan ff een dagje niet bereikbaar, ben ik op m'n vakantie ook 4 weken nonestop niet bereikbaar en bevalt me prima
  #510  
Oud 27-02-11, 13:48
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Nou ja, ik lees overal dat ze die gratis geven. En natuurlijk heeft dat mijn voorkeur

Maar willen ze de oude ingeleverd hebben dan ?
  #511  
Oud 27-02-11, 13:57
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Ligt 70% aan je eigen, 30% aan de meneer/mevrouw in de winkel.

Ik verstrek ze met regelmaat gratis. Wat je eigenlijk beter had kunnen doen is de klantenservice bellen en nieuwe simkaarten op laten sturen.

En als je de simkaart verknipt, waarom zou je dan nog een microkaart willen? En je oude simkaart heb je niets meer aan, deze wordt gedeactiveerd op moment van activeren van de microkaart.
  #512  
Oud 27-02-11, 17:31
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Wilde beginnen aan het knippen van de sim, maar Vodafone heeft net weer ff een andere sim waardoor ik nu niet zeker weet of dit wel goed zal gaan. Heb pas geleden een sim van KPN geknipt en dat was behoorlijk simpel. Omdat de sim van Vodafone er anders uitziet durf ik het eerlijk gezegd niet goed. ALs ik zoek op internet zie ik overigens weer heel andere simkaarten van Vodafone, dus dat helpt ook niet echt

Dan maar liever morgenmiddag langs de Vodafone shop gaan en trachten een (gratis) microsim te krijgen. In mijn geval is het behoorlijk vervelend om een dag zonder tel / data te zitten trouwens.....
  #513  
Oud 28-02-11, 18:01
thepaddo thepaddo is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 48
Standaard bel+sms+web abo

hoi,

Ik heb me laten vertellen dat het bel+sms+web abonnement niet de snelheid van 7.2 mbps kan leveren omdat dit abonnement niet specifiek voor de iPhone is...??
  #514  
Oud 28-02-11, 18:23
TR1969 TR1969 is offline
• iOS 6.0.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 20
Standaard

snelheid is 3.6 mbps, vlot genoeg denk ik.
  #515  
Oud 28-02-11, 21:14
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Vandaag grotendeels zonder bereik gezeten ivm de portering. Laat in de middag langs de Vodafone winkel en we kregen allebei gratis een microsim mee. Klasse !

De snelheid....sja, heb slechts 2 keer getest (1 keer in Purmerend en 1 keer in Hoorn, thuis) en de snelheid ligt wel hoger dan bij Hi, maar met resp. 1269Kbit/s en 1692Kbit/s kom ik niet aan die snelheid die hier genoemd wordt hoor....???
  #516  
Oud 28-02-11, 21:37
TR1969 TR1969 is offline
• iOS 6.0.2
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 20
Standaard

@mvveelen

Voordeel is wel dat je tenminste bereik hebt in Hoorn, is met Tmobile toch een drama
  #517  
Oud 28-02-11, 22:38
sixel sixel is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Is er al iemand over zijn 1GB per maand heengegaan?
  #518  
Oud 03-03-11, 12:36
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mvveelen Bekijk bericht

De snelheid....sja, heb slechts 2 keer getest (1 keer in Purmerend en 1 keer in Hoorn, thuis) en de snelheid ligt wel hoger dan bij Hi, maar met resp. 1269Kbit/s en 1692Kbit/s kom ik niet aan die snelheid die hier genoemd wordt hoor....???
Beide plaatsen liggen niet in een HSDPA dekkingsgebied.

Tevens bied je ABO max 3,6mb aan: prak leert dat het ong 2mb/1mb moet zijn, dus down/upload zit je op het gemiddelde.
  #519  
Oud 31-03-11, 15:58
diedbase diedbase is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 73
Standaard

De actie is verlengd tot volgend jaar, zie de actievoorwaarden.
  #520  
Oud 31-03-11, 17:21
dampendedrol dampendedrol is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 38
Standaard ANDERE Actievoorwaarden per 1 april!

actievoorwaarden zijn wederom gewijzigd

Laatst gewijzigd door dampendedrol; 01-04-11 om 11:24.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vodafone - Simonly aanbieding ANWB WEG? ewaa Vodafone 2 14-06-11 16:16
Vodafone sim abonnement naar Vodafone prepaid toestel mvo72 Koopinformatie Nederland 1 13-02-11 10:51
Vodafone Blox in het buitenland actie KK001 Internet in buitenland (roaming) 7 16-08-10 13:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:16.