De grote 4S bestel topic discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Yvarladze Agh ja misschien valt het mee. Met mijn 3gs was het hetzelfde gezeur en heb net nagekeken en die kwam ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vinden jullie het ook niet opvallend dat niemand (of ik lees verkeerd) die 'n witte iPhone 4s 16gb (of grotere capaciteit) 'n berichtje heeft gekregen dat zijn/haar telefoon vrijdag geleverd kan worden?
Zou het zo kunnen zijn dat ze gewoon niet weten hoeveel ze van deze kleur binnen krijgen en op voorhand maar zeggen dat er 'n lange levertijd is? En dan toch 'n aantal binnen krijgen en 'n handjevol mensen blij kunnen maken? (wishful thinking!) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor diegene die vanavond hun afspraak mogen maken, schuw niet om je ervaringen hier met ons te delen! En alvast veel plezier met je iPhone komende vrijdag! |
|
|||
|
|||
Uiteraard zal ik vanavond als het gelukt is even een berichtje achterlaten, maar zoals ik al in een eerder post zei, als ik mijn mail vanavond net zo laat krijg als mijn mail en sms van gisteren benieuwd het mij of ik 'm vrijdag kan laten bezorgen of dat ze dan al vol zitten. Geen idee hoeveel iPhones AMP moet uitleveren en hoeveel mensen ze daar op zetten.
|
|
|||
|
|||
FYI
Mijn bestelling is inmiddels naar status 3 verhoogd
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik sta nog op 2
|
|
|||
|
|||
ook nog op 2 en ik kan gewoon vanavond me datum prikken (vrijdag dus)
|
|
|||
|
|||
Hier ook nog op 2, denk dat de toestellen vanochtend bij AMP ontvangen zijn en dat ze ze natuurlijk stuk voor stuk moeten scannen, op het moment dat je toestel gescand is zal je status naar 3 gaan. Ben benieuwd hoe de site van AMP het vanavond doet als iedereen ineens z'n sms en/of email krijgt.
|
|
|||
|
|||
Heb bij vodafone besteld de nacht toen de site online kwam met de bestellingen. (voor de ochtend dat het groot nieuws werd). Ik werd net gebeld door de klantenserice van Vodafone omdat ik daar 2 weken geleden een reservering had gedaan voor de 4s.Uiteraard uitgelegd dat ik al via de site had besteld en gevraagd wanneer ze denken dat ie geleverd kan worden. Ze vertelde me dat ze het nog niet wist maar dat hij pas de 28ste bij vodafone aankomt. Dat zal dus betekenen dat hij pas zaterdag of maandag geleverd kan worden.
|
|
|||
|
|||
Net smsje gehad met de melding dat de verwachtte levertijd 3 weken bedraagt.
Ik pis weer eens naast de pot |
|
|||
|
|||
Net vernomen dat T-Mobile shop Delft 5 32 Gig's zwart krijgt. Eén moet er dus van mij zijn aangezien ik als eerste de winkel uitliep. Nu maar eens zien of dat ook echt gaat gebeuren
|
|
|||
|
|||
Nog steeds status 2, ze mogen wel eens doorwerken bij AMP
|
|
|||
|
|||
Vanavond echt een race wie op vrijdag zijn bestelling kan plaatsen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had de logistiek in moeten gaan.... |
|
|||
|
|||
Dit is de post die ik op het forum heb gezet na contact gehad met henk van het forum. Hij geeft toe dat er bij mij een fout is gemaakt en er niks aan kan veranderen.
Mij hebben ze dus een ooraangen**** door 1 van de slapende helpdesk medewerkers: Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vrijdag 21 oktober 8:53u iphone 4s 16gb zwart toestel los besteld en direct betaald; ordernr 9036**.
Nog geen mail/sms ontvangen.. Mensen die na mij hebben besteld wel:S Ik begrijp het niet meer hoor |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iOS5 topic | King1987 | iPhone algemeen | 1500 | 16-09-12 19:22 |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Foto: Het Grote Foto Topic! | berty | Muziek, foto & video | 5 | 08-05-11 18:08 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|