De grote 4S bestel topic discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dertommie Freshprince, misschien ligt het juist aan het feit dat je voor 08.00 hebt besteld? (meerdere keren gezien dat ze 08.00 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Status is van 3 naar 4 gegaan.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Besteld dmv verlenging icm abo...
|
|
|||
|
|||
En weer het levende bewijs dat de abo's voor de prepaid's gaan..
|
|
|||
|
|||
Heb op 21/10 om 16:08 in een t-Shop mijn vooruitbetaling gedaan voor de iPhone 4S 16GB zwart. Het gaat hierbij om een verlenging van mijn abonnement.
Tot nu toe nog geen enkele info via de sms/mail ontvangen. Zijn er anderen in deze situatie? |
|
|||
|
|||
"U kunt online betalen met creditcard of iDeal. Tip: als u online betaalt, kunnen wij uw bestelling sneller verwerken. Indien u niet online betaalt, wordt uw bestelling onder rembours bezorgd. U kunt dan bij de bezorging contant of met pin betalen. "
Misschien heeft dit er mee te maken? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb mijn abo verlengt bij een T shop om 09:34, heb vandaag belletje gehad van Tmobile dat ik morgen mijn 4S op mag halen........16 Gig Zwart. |
|
|||
|
|||
Bij mij inmiddels ook status 4, niet zo gek als hij morgen bezorgd wordt, maar even ter info.
|
|
|||
|
|||
Mijn status is inmiddels ook van 3 naar 4.
En dan morgen van 4 naar 4s |
|
|||
|
|||
Ook hier van 3 naar 4.........
hopen dat ie morgen op tijd komt,heb nog geen tijdsvak gekregen van AMP. |
|
|||
|
|||
Dat gebeurt ook pas na 21u toch, tijdsvak van AMP?
|
|
|||
|
|||
ik had gisteren een bestelafspraak gemaakt voor dinsdagmiddag. Eerder kon al niet meer.
Krijg ik vanochtend een sms van amp dat er zaterdag nog plek is en dat ik de aflevering kan wijzigen naar zaterdag. Het kon dus heb het gedaan. Wel vreemd. nu mail met bevestiging voor levering zaterdag. kijk ik op de site is maandag ook ineens weer vrij. Wellicht handig voor anderen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien je mail voortaan maar 'ns goed lezen.
"De avond voor aflevering laten wij u rond 21:00 uur per e-mail en sms weten in welk tijdvak van twee uur wij zullen langskomen. Deze informatie verschijnt ook op www.mijnorderstatus.nl." |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hmmm jah idd zeg. Was op dat moment niet belangrijk voor me.... Denk ik. Btw Thanks. |
|
|||
|
|||
Net een sms gehad! Tussen 8.30 en 9.50 komen ze hem bezorgen morgen.
|
|
|||
|
|||
Net een sms van AMP gekregen, uw bestelling wordt bezorgd op 28-10-11
tussen 12:40 en 14:40 uur. The wait is over! |
|
|||
|
|||
YES!
Ik heb m'n T-mobile bestelling dinsdag geannuleerd (na het bericht van 2 tot 3 weken levertijd), en terecht. M'n verlopen Hi abbo omgezet naar KPN met een super deal, krijg vanmiddag deze mail. Geachte mevrouw xxxxx, Uw bestelling is verzonden. U kunt deze morgen als postpakket verwachten op het door u opgegeven adres Met vriendelijke groet, Robbert Bakker Directeur KPN Mobiel, Nederland |
|
|||
|
|||
Morgen tussen 15:10 en 17:10. Mooi, kan niet wachten!
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iOS5 topic | King1987 | iPhone algemeen | 1500 | 16-09-12 19:22 |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Foto: Het Grote Foto Topic! | berty | Muziek, foto & video | 5 | 08-05-11 18:08 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|