De grote 4S bestel topic discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Word hier gewoon keihard in de steek gelaten door tmobile geen enkel bericht.. Morgen bestelling annuleren...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Word hier gewoon keihard in de steek gelaten door tmobile geen enkel bericht.. Morgen bestelling annuleren
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus nog eventjes geduld! |
|
|||
|
|||
Geduld genoeg hier, alleen jammer dat er waarschijnlijk pas dinsdag geleverd kan worden.
|
|
|||
|
|||
Ik heb m'n mail 1 minuut geleden ontvangen en kon gewoon nog vrijdag de 28e selecteren. Ik woon overigens in Utrecht, misschien helpt dat?
Er is nog hoop! |
|
|||
|
|||
Er is zeker nog hoop jongens het systeem loopt nog door, ik heb bericht gekregen 7 min terug en zoals aangegeven kon ik gewoon op de 28ste reserveren;
Leverdag/ dagdeel: vrijdag, 28 oktober 2011 tussen 08:30 en 13:00 uur.
|
|||
|
|||
Hier Zuid-Holland, zal er wel niet inzitten denk ik.
|
|
|||
|
|||
ik sta nog steeds op status 2 , en nog geeeen mail om bezorgafspraak te maken
|
|
|||
|
|||
Hou nog even moed schuurhuis ik ben ook Zuid-Holland, ik dacht dat word 3 weken lever tijd, ik krijg hem nu gewoon vrijdag !!
Ik heb echt niet me wekker gezet om te bestellen was er pas bij om 10:10 2 uur na de bestelling tijd, een iphone 4s 16gb zwart. 1 Jarig |
|
|||
|
|||
Ik sta nu een half uurtje op status 3, hoop dat de mail snel komt, morgen weer erg vroeg op om te gaan werken.
|
|
|||
|
|||
Ik hou nog wel even vol, er is voetbal op tv, altijd goed tijdverdrijf. (al is 't m'n club niet)
|
|
|||
|
|||
Het kan even duren nadat je naar status 3 bent gegaan dat je een sms/email krijgt.
ik ga hem vanuit Zuid-Holland(Spijkenisse) zaterdag halen |
|
|||
|
|||
Hier Oostvoorne, is vlakbij, zal voor mij ook geen vrijdag worden denk ik.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Btw iedereen, ik heb AMP net voor 9uur gesproken, het kan voorkomen dat je vanavond je sms/email nog niet hebt, het is enorm druk en was wat fout gegaan dat er een vertraging in kan zitten tot morgen ochtend. |
|
|||
|
|||
Dan maar lekker tukken en zien we morgenochtend wel weer hoe of wat...
|
|
|||
|
|||
zelf heb ik de iphone 4s besteld in de t-mobile shop in almere
het is koopavond (winkels zijn tot 9 uur open) morgen in almere dus ik ga even voor sluitingstijd langs t-mobile om te vragen of ik daadwerkelijk de iphone vrijdag kan ophalen. zo niet dan heb ik nog een reservering lopen bij de phone house |
|
|||
|
|||
Net afspraak gemaakt voor vrijdag XD
|
|
|||
|
|||
wtf.. ik kon dus 2 uur geleden alleen maar volgende week dinsdag aanvinken, heb net wijzigen gedaan en kan dus nu voor deze zaterdag al een afspraak maken!
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iOS5 topic | King1987 | iPhone algemeen | 1500 | 16-09-12 19:22 |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Foto: Het Grote Foto Topic! | berty | Muziek, foto & video | 5 | 08-05-11 18:08 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|