De grote 4S bestel topic discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik dacht gisteren echt toen bijna iedereen hier z'n mail al gehad had dat ik echt tot volgende week moest wachten. Uiteindelijk om 5 over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik dacht gisteren echt toen bijna iedereen hier z'n mail al gehad had dat ik echt tot volgende week moest wachten. Uiteindelijk om 5 over 11 m'n mail alsnog gehad en kon gewoon nog op vrijdagmiddag.
Zou dat verschil te maken hebben met de early renewers? Dat die sowieso vrijdag geleverd krijgen? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
nou de mensen die op 19 en 20 oktober hebben kunnen bestellen hebben duidelijk geen voorrang gekregen. Ik kreeg gisteren pas om 23:59 een email. Ik zag de email vanmorgen pas om 8:00uur en toen kon ik op internet pas dinsdag op zn vroegst bezorgen.
FIFO my ass dus. Heb uiteindelijk gebeld en nu bezorgen ze zaterdag, maar ik ben dan alleen in de ochtend thuis dus ik mag hopen dat ze in de ochtend leveren. Zojuist een klachtbrief opgesteld en gaat richting T-Mobile. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
net AMP gebeld, ze hebben kunnen zorgen dat ik hem zaterdag thuis krijg ipv daar ophalen.
Ik kon gister alleen vanaf maandag middag kiezen, zo lang kan ik niet wachten |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jammer dat ze 'm morgen niet mee kunnen nemen, als ze bij mij uit Oostvoorne weggaan kunnen ze makkelijk even stoppen in Spijkenisse, ligt toch op de route. (of ze moeten na mij door naar de eilanden onder ons) |
|
|||
|
|||
Ik kreeg de sms gisteren rond 18:00 direct naar de afspraak pagina gesurft op mijn iPhone.
En vrijdag ochtend afgeleverd tussen 8:30 en 12:30 Had woensdag direct na het ontvangen van de mail besteld. |
|
|||
|
|||
Ik ben ook zojuist gebeld door AMP dat ze 'm zaterdag in Tilburg komen afgooien i.p.v. dat ik een ritje op zaterdagochtend kan maken richting Utrecht. Heb 'm de 21e besteld rond 5 uur. Goede service m.i.
|
|
|||
|
|||
Ik kan dit gewoon niet geloven. Er zijn mensen die bijna 9 uur na mij hebben besteld en die krijgen hun telefoon nog eerder uitgeleverd dan ik!? Terwijl ik direct heb betaald voor een iphone 4s zwart 16gb?:S Dat is toch te gek voor woorden.. Iemand een idee wat ik kan doen om t-mobile toch ff zover te krijgen om mij ook te leveren uiterlijk volgende week!???
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook ik heb nog niets vernomen natuurlijk.... Status 2 |
|
|||
|
|||
Nee ik heb nog geen bericht of sms gehad nog steeds status twee.Wel bevestiging gehad voor nieuwe verlenging
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik snap dat ook niet. Ook vroeg een 16GB zwart besteld. Meerdere keren naar T-mobile gebeld zonder succes. Ik ga iig een papieren klachtbrief sturen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
We hebben beiden een 16gb besteld, en ben bang dat ook wij 2 á 3 weken moeten wachten. |
|
|||
|
|||
Zojuist contract met 1 jaar verlengd en een 4S 16GB Black besteld. Maakt me niet uit om 3 weken te wachten. Kan voorlopig nog vooruit met mijn gejailbreakte 3GS. Over 3 weken zal er wel een jailbreak voor de 4S uit zijn. ;-)
|
|
|||
|
|||
Goeie instelling frenske, mensen moeten niet zo zeuren over die klachtbrieven, nergens staat dat T-mobile ze de 28ste levert, en alsnog zullen ze aangeven afhankelijk te zijn van hun leverancier.
You choose apple you know the drill.
|
|||
|
|||
Net een SMS gekregen van de T-Mobile Shop Groningen. Ik kan morgen mijn witte 16gb ophalen. Ik heb hem in de ochtend van de 21e gereserveerd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb zojuist per post de factuur ontvangen met daarin oa de bevestiging en het garantiebewijs. Achja het is iets...
|
|
|||
|
|||
Bespaar je toch de moeite van klachtbrieven. Ga je echt geen stap verder mee komen. Misschien een brief terug met een hoop blabla en een welgemeend excuus. Als je daar wat mee opschiet...
|
|
|||
|
|||
T-mobile kiest mensen met abo boven mensen die prepaid hebben besteld(ook al is er direct voldaan).. Tijdstip van betaling is dus onzin hadden ze er wel bij mogen vermelden.
|
|
|||
|
|||
Freshprince, misschien ligt het juist aan het feit dat je voor 08.00 hebt besteld? (meerdere keren gezien dat ze 08.00 de webshop open gingen doen) Dat ze net als die mensen die dachten dat ze earlybird waren zonder dat ze een email hebben gekregen, ze die juist later door het systeem halen?
Ik had hem 08.03 besteld en kreeg gister om 20.26 mail+sms, zaterdag afhalen.. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iOS5 topic | King1987 | iPhone algemeen | 1500 | 16-09-12 19:22 |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Foto: Het Grote Foto Topic! | berty | Muziek, foto & video | 5 | 08-05-11 18:08 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|