De grote 4S bestel topic discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dertommie Wow jij bent ook snel teleurgesteld! Ik zou zeggen wacht gewoon even. Je kiest er zelf voor het grootste hypeproduct ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus ze nemen al mijn tegoeden af, leveren niet FIFO uit en zijn niet behulpzaam op de helpdesk. En dan laat ik het soms erbarmelijke bereik nog achterwege(in de randstad) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Sinds 10:00 een Iphone 4s aan de collectie toegevoegd wat is Siri vet zeg !, wel even wennen maar zal het zeker veel gebruiken in de auto
|
|||
|
|||
Met Phonehouse gebeld en zij gaan ze pas over een maand los verkopen.
Ook met abbo zijn ze nu al erg moeilijk (dan wel niet meer) verkrijgbaar aldus de shopmedewerker. |
|
|||
|
|||
Nu ben ik natuurlijk benieuwd hoe laat je gereserveerd hebt. Mijn bon is van 09.36u en ik heb nog niets gehoord
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
iPhone4S 16GB Zwart Mobistar Gent
Continu GRATIS koffiekoeken en drankjes gehad. Wel 3u wachten voor de eerste vijftig mensen. Mensen erna zullen iig tot s'avonds aanschuiven! Daar hadden we wel genoeg voorraad. Ik koop nu ook mijn oude iPhone4 16GB Zwart (PM me hiervoor)
|
|||
|
|||
Yes! Vrijdag 21-10 besteld om 07:40, afgelopen dinsdag een sms gehad dat er twee weken levertijd was. Net een sms gehad voor een afspraak te maken. Dinsdag wordt hij tussen 08:30 en 13:00 geleverd! Valt mee dus met die twee weken levertijd!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Status is van 4 naar 5 gegaan......De 4S is in da house...gelijk de bumper er om gedaan. Ik mis wel de Jailbreak, maar goed dan wachten we rustig daar op!
|
|
|||
|
|||
En bestelstatus 2 of 3?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Same hier, besteld 21 okt. om 8:04 - 4S 16gb white, wordt ook dinsdag geleverd tussen 8.30 en 13.00. Bestelstatus ook naar 3! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Kleine tip, bumper is niet zaligmakend. Mijn 4 is rondom redelijk beschadigd door de Apple bumper.
|
|||
|
|||
Huh? Ik kreeg afgelopen dinsdag nog 'n smsje van T-Mobile dat ik 2-3 weken moest wachten op m'n iPhone 4s en krijg nu net 'n sms van AMP dat ik 'n bezorgafspraak kan maken. Gelijk gedaan en als het goed is heb ik aankomende dinsdag m'n iPhone! Is dat even geluk hebben?!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28 oktober 2011 om 14:40 ---------- Citaat:
__ laat maar.. heb inmiddels al gelezen dat jullie 16B hebben besteld... die lijken ze nu aan het uitleveren te zijn dan... Ik wacht nog geduldig op de 32 GB zwart! Laatst gewijzigd door kruiter; 28-10-11 om 15:49. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 4S 32GB Black is ook netjes bezorgd (Early bird). Zou hem tussen 12.30-14.30 ontvangen en ze waren hier om 13.30uur. Nu lekker met Siri babbelen!
Succes en veel plezier nog allemaal met wachten/spelen! |
|
|||
|
|||
Zijn dat mensen die witte iPhones hebben besteld? Ik heb nog niks. Kunnen jullie ook ordernummers erbij geven?
Ik heb status 2 nog steeds, 21-10 om 08:30 besteld met ordernummer 9045XX |
|
|||
|
|||
Dat is het enige wat ik ook mis op dit moment, Verder had ik een Iphone 4 maar de snelheid valt me wel op al helemaal met de camera, en IOS 5 is ook een nieuw gevoel
|
|
|||
|
|||
2x witte 4s 16gb besteld op 21-10-2011 om 8:50 uur, zojuist een sms gekregen voor een afspraak, deze is gemaakt voor 2 November 2011. Status staat op 3 dus.
|
|
|||
|
|||
Heb ook 21okt besteld nog steeds status 2
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iOS5 topic | King1987 | iPhone algemeen | 1500 | 16-09-12 19:22 |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Foto: Het Grote Foto Topic! | berty | Muziek, foto & video | 5 | 08-05-11 18:08 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|