De grote 4S bestel topic discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Tijdvak: Zaterdag 09:00 Dan sta ik in Utrecht dat rotding te halen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tijdvak:
Zaterdag 09:00 Dan sta ik in Utrecht dat rotding te halen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zojuist besteld bij een webwinkel, kan hem zaterdag 29 okt komen ophalen als het goed is in hun fysieke winkel.
|
|
|||
|
|||
Voor morgen middag een afspraak, alleen tmobile heeft de verkeerde sim mee gestuurd, kreeg sms. Wat een domme fout!!
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of het ook mogelijk is de bestelling zelf af te halen op vrijdag (vandaag) ik heb een afspraak voor morgen staan, maar dit word lastig en ik wil hem natuurlijk liever niet naar maandag verzetten....
|
|
|||
|
|||
Status 4, kan elk moment gebeld worden om even bij de Receptie 400€te pinnen NICE !!!!
Tussen 8 & 11
|
|||
|
|||
Nou, ik ben de trotse eigenaar van de 4s! Netjes om 8.45 bezorgd.
|
|
|||
|
|||
Ik moet nog even wachten tot vanmiddag. Wel zo even m'n 3GS op de post doen, die heb ik verkocht. Veel plezier iedereen met hun nieuwe speeltje!
|
|
|||
|
|||
Waar waar waar kan ik er nog een 64 gb halen met 850 e cash op zak
|
|
|||
|
|||
In Belgie, mobistar center in Bree.
Net eentje opgehaald! |
|
||||
|
||||
Hoe loopt het met de reserveringen?
Heb net mijn nichtje aan de lijn helemaal verdrietig dat ze in Den Haag maar 3 toestellen hebben binnen gekregen en dat het waarschijnlijk nog wel 2 weken kan duren |
|
|||
|
|||
Oei.. denk dat iedereen dan naar NL is, in BREE kon je geen pre-order doen maar ik heb hem gewoon opgehaald zonder wachtrijen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb geannuleerd en een Hi abbo afgesloten.
Heb nog nooit zo'n snelle helpdesk meegemaakt. Abbo verlenging bij T-Mobile beeindigd en nieuwe afgesloten bij Hi. Morgen toestel geleverd ' Reden van annulering vanT-Mobile? gewoon 0m 08:04 bevestiging ontvangen op de 21ste maar anderen die 9 uur later hebben besteld krijgen eerder geleverd.. FIFO my ass. Op naar een nieuwe provider na 12 jaar bij t-mobile/ben |
|
||||
|
||||
Dit soort berichten doen me toch altijd weer glimlachen, veranderd van provider omdat je even moet wachten op een gebruiksartikel En wat voor provider nog wel, Hi/KPN mag dan wel de beste landelijke dekking hebben maar qua prijs zijn ze dat zeker niet. Dus jij betaald dus voor langere tijd liever meer en bent tevens gebonden aan een strak datalimiet. Suc6
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook geen goede ervaring met Hi nu dus... Moet ik nou T-mobile annuleren en de gok nemen of niet? Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgens mij is het niet mogelijk, maar je kan altijd even bellen met AMP.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je kan ook nog even bellen met was Phonehouse winkels bij jou in de buurt, die hebben als het goed is ook toestellen ontvangen, wie weet zijn ze nog niet allemaal uitverkocht. Anders wat andere telecomwinkels bellen, wie niet waagt....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar goed, we gaan ot.....suc6 met je beslissing iig ;-) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als ik hier zo op het forum rondkijk dan zo ik toch dat het merendeel gewoon zijn telefoon binnen afzienbare tijd heeft(3-4 dagen, en zelfs mensen vandaag/morgen) Daarnaast als je verlengt bij tmobile voor 2 jaar hoef je 3 maanden geen abonnementsgeld te betalen(verlengen voor 1 jaar is 2 maanden). Ik weet niet waat voor abbo je hebt, maar zelfs met i150 scheelt je dat al 100e met als je naar hi of wie dan ook gaat. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iOS5 topic | King1987 | iPhone algemeen | 1500 | 16-09-12 19:22 |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Foto: Het Grote Foto Topic! | berty | Muziek, foto & video | 5 | 08-05-11 18:08 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|