De grote 4S bestel topic discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) vrijdag de 21e om 13.00 uur telefonisch bij T-mobile de 32gb wit besteld, vanmiddag mailtje voor bezorgafspraak ontvangen, a.s. dinsdagmiddag wordt ie uitgeleverd...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
vrijdag de 21e om 13.00 uur telefonisch bij T-mobile de 32gb wit besteld, vanmiddag mailtje voor bezorgafspraak ontvangen, a.s. dinsdagmiddag wordt ie uitgeleverd
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb mijn abonnement verlengd
|
|
|||
|
|||
Zo, morgen komen ze bij mij in Spijkenisse langs tussen 11 en 13uur
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vandaag besteld bij verlenging van abbo. Moet anderhalf tot twee weken wachten. In het zwart en 32gb.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Enige waar ik mee zit is dat er nog geen JB voor is, ben ik ERG afhankelijk van om het maar zo te zeggen |
|
|||
|
|||
Ik had net weer eens de t-mobile klantenservice aan de lijn en er wordt mij verteld dat de mensen die een los toestel hebben besteld een wachttijd hebben van 3 tot 4 weken vanaf het moment van bestellen. Zijn er hier mensen die een los toestel hebben besteld en deze al binnen hebben!?
Heb direct via ideal betaald, maar het is volgens hun niet verwerkt... |
|
|||
|
|||
Net mijn 4S opgehaald. Maar hoe krijg ik de simkaart werkend?
Mijn oude iPhone heb ik nu uitgezet. Hij kan geen netwerk vinden. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je hebt geen toegang tot deze pagina of functionaliteit Je type abonnement of prepaid is hiervoor niet geschikt Ik heb wel een werkend my tmobile account. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik moet nog 48 uur wachten voordat ze mijn simkaart activeren. Ik ben hiervoor nog geen klant geweest bij T-Mobile, weet iemand of dit de normale gang van zaken is?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik had toen ook direct betaald en heb vrijdag per post een factuur en bewijs van betaling gekregen. jij niet dan? |
|
|||
|
|||
ja dat heb ik ook al gekregen! Maar volgens t-mobile gaat apple de prepaid-toestellen pas over 2 weken leveren of zo? Lijkt me raar aangezien elk toestel toch gewoon hetzelfde is!? Enige verschil is dat t-mobile er een abonnement bij verstrekt. Hoe dan ook.. Dit hebben ze niet vermeld op hun website, dus ik vind het wel een beetje naaierij -_-
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
4S 32GB White besteld op de 19e, dinsdag wordt hij bezorgd. Erg vlot, ben er prima tevreden over. Aanvankelijk kreeg ik een indicatie voor +/- 10 november dus ik denk dat ze voorzichtige schattingen maken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vandaag voor mijn vrouw ook een 4S besteld, kijken hoe lang het bij haar duurt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iOS5 topic | King1987 | iPhone algemeen | 1500 | 16-09-12 19:22 |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Foto: Het Grote Foto Topic! | berty | Muziek, foto & video | 5 | 08-05-11 18:08 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|