De grote 4S bestel topic discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iedereen die inmiddels een afspraak heeft gemaakt ook zijn orderstatus bij T-Mobile op 3 staan? Als dit zo is kan ik er dus de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heeft iedereen die inmiddels een afspraak heeft gemaakt ook zijn orderstatus bij T-Mobile op 3 staan?
Als dit zo is kan ik er dus de conclusie stellen dat wanneer je orderstatus op 3 staat je smsje/mailtje onderweg is.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik sta nog steeds op 2 -_-
i dont like.. |
|
|||
|
|||
Ja, staat op 3.
|
|
|||
|
|||
Ja lateb we met ze alle zelf bellen... aah meneer goed dat u belt ik heb de iphone in me handen en expres niet gebeld sms !
|
|||
|
|||
Net contact gehad, alle smsjes en e-mails zijn de deur uit! Er zijn ongeveer 6000 bestellingen geplaatst..
|
|
|||
|
|||
Nog maar even afwachten dan, status nog steeds 2 en nog niks ontvangen...
|
|
|||
|
|||
WOW. nu al zoveel bestellingen en ik heb nog geen sms of email grrrrrrr. wat fijn, die early bird actie op 19 oktober. werkt dus niet.
|
|
|||
|
|||
AMP heeft nog niets fysiek op voorraad, dat krijgen ze morgen pas..
|
|
|||
|
|||
Schuurhuis ik ook ff wachten nog hang on !
|
|
|||
|
|||
Nou en of! Gisteren kreeg ik de sms en email ook al heel erg laat, als dat een voorbode is...
|
|
|||
|
|||
ja ik kreeg de sms gisteren ook pas om 18:06
|
|
|||
|
|||
Welke sms, van T-Mobile of AMP?
|
|
|||
|
|||
Ze doen alles in batches 10k querie vind geen enkele server leuk
|
|
|||
|
|||
De SMS van AMP.
|
|
|||
|
|||
de sms van AMP dat ik woensdagavond bericht zou gaan krijgen
|
|
|||
|
|||
Heb je iets van T-Mobile zelf gehad?
|
|
|||
|
|||
@Bartacer
Gisteren niet, zowel de SMS als de email waren van AMP. De melding van T-Mobile heb ik vorige week al gehad. Hoop zo dat er nog plek is om te bezorgen vrijdag... |
|
|||
|
|||
Ik ga net naar status 3. Wacht nu op sms/mail.
|
|
|||
|
|||
status 3 en kan gvd pas aankomende dinsdag aanklikken
|
|
|||
|
|||
Nog geen mail/sms gehad.. Toch maar annuleren? Geen goeie berichten meer
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iOS5 topic | King1987 | iPhone algemeen | 1500 | 16-09-12 19:22 |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Foto: Het Grote Foto Topic! | berty | Muziek, foto & video | 5 | 08-05-11 18:08 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|