De grote 4S bestel topic discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok, net de T-mobile klantenservice gesproken. Levertijd volgens die sheet klopt (volgens de vrouw die ik sprak). Ik heb wel 230 euro bijbetaald en die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#81
|
|||
|
|||
Ok, net de T-mobile klantenservice gesproken. Levertijd volgens die sheet klopt (volgens de vrouw die ik sprak). Ik heb wel 230 euro bijbetaald en die krijg ik zeer waarschijnlijk pas terug op het moment dat ik de levering aan de deur weiger. Heb hierna gelijk the Phone House gebeld en die hebben mij op de lijst gezet, waar ik nu nummer 6! ben. Ze krijgen waarschijnlijk vrijdag niet genoeg binnen, maar ik kan heb dan zeker dinsdag ophalen. En die man adviseerde me prima over de verschillende netwerken. Klantenservice bij T-mobile is wel erg traag, ze mogen niks en ze weten niks. Beetje jammer!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#82
|
|||
|
|||
Betreft: uw T-Mobile bestelling.
U ontvangt woensdag 26 oktober in de avond een sms en e-mail waarmee u op www.mijnorderstatus.nl een bezorgafspraak kunt maken. De eerst mogelijke bezorgdatum is vrijdag 28 oktober. Het kan zijn dat door de drukte u de sms of e-mail later ontvangt.. Met vriendelijke groet, AMP Logistics Hahahaha. |
#83
|
|||
|
|||
Heb geen 1 mail gehad haha. Wel status 2. Misschien in mijn spambox.
1 sms gehad. Dat zou moeten kloppen met dit verhaal. Dat ik morgenavond mijn 2e sms krijg. |
#84
|
|||
|
|||
Hier de 19e besteld en vandaag (nog) geen sms gehad, zou dus moeten betekenen dat ik morgen een sms en/of email krijg voor de afleverafspraak. Zou leuk zijn!
Zie ineens de reacties over de SMS-jes binnenstromen hier, ik hou m'n mobiel maar bij de hand, kijken of ik ook iets ontvang. |
#85
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb nog steeds niets. Nog 2 uur en daarna cancel ik mijn order bij T-mobile als ik niks gehoord heb... Zoals het nu lijkt, krijgt IEDEREEN die een bestelling heeft geplaatst vandaag wel bericht... Zou wel zo netjes zijn |
#86
|
|||
|
|||
Succes, mijne kunnen ze niet cancellen!
|
#87
|
|||
|
|||
Apathische bedoeling hier. Iedereen houdt hun telefoon hoog in de lucht, hopend op beter bereik op dat ene smsje
|
#88
|
|||
|
|||
Heb je al betaald? Ik niet namelijk
Goed idee! Ga ik doen! Of ff opnieuw aanzetten haha |
#89
|
|||
|
|||
Kunnen de mensen die WEL vrijdag een telefoon krijgen (bevestigd per mail/sms) even aangeven welk type ze besteld hebben?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2011 om 15:22 ---------- Ik heb ook nog niet betaald... maar de contactsverlenging is wel al ingegaan..... |
#90
|
|||
|
|||
Ik heb afgelopen donderdag 20 oktober de iPhone 4S 32GB Zwart besteld. Heb momenteel nog geen tweede sms gehad en helemaal geen mails gehad. De eerste sms (gefeliciteerd blablabla...)kreeg ik op dezelfde dag van bestelling in de avond. Vandaag heb ik mijn contract per post toegestuurd gekregen. Nu nog wachten op de tweede sms (vandaag of morgen). So far so good...
Voor degenen die klagen dat ze niet in de early-bird mailing zaten en het belachelijk vinden dat zij als 'vaste klant' deze mail niet hebben gehad: Heeft het ook niet te maken met het aflopen van het huidige contract? Mijn huidige contract is sinds eind september afgelopen, maar heb deze een maandje door laten lopen in afwachting van de nieuwe iPhone. Ik kan dus meteen verlengen met de iPhone 4S. Heeft het hier niet mee te maken waarom ik bijvoorbeeld deze mail wel heb gehad en anderen niet? Edit: Sta momenteel ook nog op status 2. |
#91
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
|
#92
|
|||
|
|||
En de waarde van het abonnement dan misschien? Verder zou ik het ook niet weten. Ik weet in ieder geval dat ik tot zover geen klagen heb en verwacht de iPhone 4S vrijdag te mogen ontvangen.
|
#93
|
|||
|
|||
Ik denk personlijk dat T-Mobile de beslissing heeft gemaakt om mensen die en bepaalde klantstatus hebben eerder te laten bestellen. En die status bereik je volgens mij alleen maar als je elke maand en hoge rekening hebt. Dan maakt het niet uit dat je al 5 jaar klant met en kleine abbonement bent - maar als iemand 2 jaar klant is en elke maand 500 euro verbruikt dan zal die toch eerder en hoger status krijgen.
Ik wil niet zeggen dat het goed of slecht is - maar ik zie geen andere verklaring. |
#94
|
|||
|
|||
Ik zit al sinds juni te wachten en had de mail ook niet gehad, heb uiteindelijk woensdag (19e) 's-middags zelf even gebeld en gevraagd waarom ik deze niet heb gehad. De medewerker vertelde mij dat door de drukte op de server niet alle mails zijn verstuurd, maar dat ik wel in aanmerking kwam voor de actie.
|
#95
|
|||
|
|||
Ik krijg btw net de mail binnen van T-mobile dat ik morgen een mail/sms krijg waarmee ik de bezorging door AMP kan plannen.
|
#96
|
|||
|
|||
|
#97
|
|||
|
|||
iPhone 4S 64gb zwart besteld op 21 oktober rond 09:10.
Heb vandaag een smsje gekregen dat de levertijd 3 tot 3 weken is. |
#98
|
|||
|
|||
Sms van T-Mobile:
De verwachte levertijd van uw iPhone 4S 16gb wit bedraagt op dit moment 2 tot 3 weken. Ik had hem vrijdagochtend, rond 9:00 besteld. Even wachten dus. En denk ook niet het eerder kunnen bestellen lag aan de of je contract al verlopen was of niet. Mijn contract was afgelopen op 3 juni van dit jaar. Hoe dan ook, valt denk ik niet veel aan te doen dan wachten. Alleen vind ik het heel spijtig dat T-mobile niet van zijn fouten uit het verleden geleerd heeft. |
#99
|
|||
|
|||
|
#100
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iOS5 topic | King1987 | iPhone algemeen | 1500 | 16-09-12 19:22 |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Foto: Het Grote Foto Topic! | berty | Muziek, foto & video | 5 | 08-05-11 18:08 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|