De grote 4S bestel topic discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) So far so good voor mij. Geen mail en geen SMS gehad nog. Er zijn nu dus ook mensen die een mail ontvangen dat ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
So far so good voor mij. Geen mail en geen SMS gehad nog.
Er zijn nu dus ook mensen die een mail ontvangen dat ze morgen nog een mail krijgen met afspraakmogelijkheid... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
het is dus:
mail = good sms = fcked ? ik heb zojuist mijn telefoon uitgezet |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net klantenservice van T-Mobile aan de lijn gehad, de medewerker zei (ondanks dat ik hem besteld heb op 19 oktober) dat de levertijd vanaf 28 oktober 2 weken zou zijn. Dit valt me zwaar tegen gezien ik nog geen bericht heb gehad over een eventuele levering die andere mensen in dit topic al wel hebben gehad.
Nog andere mensen in contact geweest met de Klantenservice? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@apollon22 - die mededeling hebben meerdere mensen gekregen. Ik durf te wedden ook mensen die nu en sms/mail hebben dat de telefoon op vrijdag gelevert wordt.
Klantenservice is niet altijd betrouwbaar. |
|
|||
|
|||
Ik hou me stil , heb de mijne wo besteld en die van me vriendin vrijdag ochtend 2 over 8 haha dus beide nog niks ontvangen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik hoop dat je gelijk hebt, vind het echt ongelooflijk dat er zoveel verschillende informatie gegeven wordt door T-Mobile..
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vind dat ook erg bizar idd. |
|
|||
|
|||
Ik heb de mijne ook nog niet ...
Zojuist besteld ... |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2011 om 16:06 ---------- T-Mobile maakt er echt een zooi van, de klantenservice was ook echt niet klantvriendelijk! Ze moeten echt gaan leren op 1 lijn te zitten, dit kan echt niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De communicatie is niet al te best geweest van T-mobile inderdaad (ondanks dat ik persoonlijk niet zal klagen, maar wat ik van anderen verneem).
Afgaande van de vele topics die ik her en der heb gelezen: De mensen die op 19 en 20 okt konden bestellen hebben het toestel waarschijnlijk vrijdag op zaterdag. Degenen die het toestel vanaf de voorverkoop hebben besteld, dus 21 oktober, hebben een levertijd van 2-3 weken. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb ook eindelijk de brief binnen
|
|
|||
|
|||
***, ik een SMS... 2 weken levertijd. Ik ga proberen te annuleren en nummer porteren naar KPN.
|
|
|||
|
|||
fck zojuist ook een sms gehad :S wo besteld en toch een sms ra ra
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Het grote iOS5 topic | King1987 | iPhone algemeen | 1500 | 16-09-12 19:22 |
Video: Het Grote Video Topic | berty | Muziek, foto & video | 2 | 08-05-11 18:12 |
Foto: Het Grote Foto Topic! | berty | Muziek, foto & video | 5 | 08-05-11 18:08 |
Het Grote Goedemorgen topic | sossienl | Chat en geruchten | 805 | 10-03-09 10:33 |
Het grote verveling topic... | dedafmonteur | Chat en geruchten | 26 | 26-05-08 01:53 |
|
|