//

Bestelling bij T Mobile

Bestelling bij T Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ook in totaal 5 weken gewacht. Heb hem net een paar minuten binnen, maar nu kan ik hem niet activeren, omdat op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #221  
Oud 26-08-09, 12:35
r.reemers r.reemers is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Weert
Berichten: 3
Standaard

Ik heb ook in totaal 5 weken gewacht.
Heb hem net een paar minuten binnen, maar nu kan ik hem niet activeren, omdat op mijn werk de itunes shop geblokkeerd wordt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 26-08-09, 12:39
Shady15 Shady15 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 11
Standaard

Nou mijn Iphone is binnen!!!
Belachelijk snel eigenlijk, afgelopen donderdag (20 augustus) telefonisch besteld icm ING actie en vandaag (26 augustus) binnen. Dus het duurde bij mij nog geen eens een week. Ik denk dat ING afspraken heeft gemaakt voor een snelle levering, hoe oneerlijk dat ook zou zijn.

Heb er nog niet mee kunnen spelen, mijn Iphone is nu aan het opladen en ondertussen ben ik Itunes aan het regelen. Iemand nog tips?

PS: Jammer dat de kabeltjes wit zijn, aangezien ik een zwarte Iphone heb

Laatst gewijzigd door Shady15; 26-08-09 om 12:42.
  #223  
Oud 26-08-09, 17:57
Markt Markt is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

Zo te zien had ik echt mazzel met mn 3GS!

Ipv online bestellen ben ik afgelopen weekend bij een t-mobile shop binnengelopen om even te 'kijken'. Er bleek er 1(?) op voorraad! Ik ging 'm even later ophalen en ondertussen was er iemand geweest die 100E extra wilde betalen (WTF?)
Hehe maar deze was voor mij
  #224  
Oud 26-08-09, 18:24
gaboz gaboz is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 15
Standaard

nog steeds geen krimp van de t-mobile shops in almere
  #225  
Oud 26-08-09, 19:47
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Leveringen op het moment zijn echt DRAMATISCH.
Ik weet niet wat die fabrieken in china op het moment doen, maar het zal daar ook wel komkommertijd zijn ofzo.

Als wij (delft) er wekelijks 15 krijgen is dit veel. Niet echter als je gaat kijken naar de verhouding tussen vraag/aanbod..

@Gaboz:
Neem van mij aan dat je echt meteen gebeld gaat worden als het toestel er is, uiteindelijk willen we allemaal verkopen
  #226  
Oud 26-08-09, 21:34
Novioplan Novioplan is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Nijmegen
Berichten: 2
Standaard

Ik heb mijn 3GS eindelijk binnen. Gisteren nog met mijn accountmanager (zakelijk abonnement dus) gebeld en die wist me te vertellen dat het nog wel een weekje kon duren omdat Apple zogezegd nogal wat iPhone's naar China had gestuurd. Maar ik stond volgens hem wel bovenaan om mijn toestel zo gauw mogelijk te ontvangen. Vandaag kwam ik thuis, ligt er een factuur op de mat met de mededeling dat ze de iPhone op 24 augustus verstuurd hebben. Wederom gebeld en nu met de vraag: waarom wel een factuur en nog geen iPhone. Antwoord: "We zoeken het uit en u wordt gebeld".

5 minuten later staat er een koerier aan de deur met mijn iPhone. Ra ra hoe kan dat? Maar goed. Ik heb mijn iPhone en 10 min later kwam het eerste telefoontje al binnen. Sindsdien staat dat ding niet meer stil ;-)

Laatst gewijzigd door Novioplan; 26-08-09 om 21:36.
  #227  
Oud 26-08-09, 22:10
SnelleHap SnelleHap is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Kerkrade (Limburg)
Berichten: 3
Standaard

Ik heb vandaag op internet gezocht naar winkels die de iPhone op voorraad hadden. Toen kwam ik de winkel pdashop.nl tegen. Direct naar de winkel gebeld om er zeker van te zijn dat ze hem op voorraad hadden, en ja hoor!
Ze zeiden, vandaag bestellen en morgen in huis. (Hier kom ik zometeen op terug)
Daarna direct naar T-Mobile gebeld om te vragen om het contract stop te zetten. Dit kan dus niet telefonisch! Je hoeft dus niet naar T-Mobile te bellen want ze kunnen je dan toch niet helpen. Ze zeiden dat je bij de levering van de iPhone het pakketje simpelweg moet weigeren en dan krijg je binnen enkele dagen je geld terug gestort, en het contract is beëindigd. Naja, dat vind ik wel waard. Liever even wat geld missen, en hem de volgende dag krijgen, dan 8 weken of langer wachten.

Daarna direct de bestelling geplaatst bij pdashop.nl en 2 uur later belde iemand al om het contract door te nemen en om een tijdstip af te spreken wanneer ze hem zouden kunnen leveren. En dat kon de volgende dag al.
Ik raad dus aan om hem bij deze winkel te bestellen!

Laatst gewijzigd door SnelleHap; 26-08-09 om 22:13.
  #228  
Oud 27-08-09, 10:20
Chris27 Chris27 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 6
Standaard

Nu 2 weken nadat ik 'm besteld heb. Bestelstatus nog steeds op stap 1, Order ontvangen.
Gaat nog niet heel snel. Snap best dat als anderen 'm na 5 weken nog niet hebben dat ik ook nog even moet wachten, maar is het normaal dat de status zolang op de eerste stap blijft staan?
  #229  
Oud 27-08-09, 10:25
PatrickvH PatrickvH is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chris27 Bekijk bericht
Nu 2 weken nadat ik 'm besteld heb. Bestelstatus nog steeds op stap 1, Order ontvangen.
Gaat nog niet heel snel. Snap best dat als anderen 'm na 5 weken nog niet hebben dat ik ook nog even moet wachten, maar is het normaal dat de status zolang op de eerste stap blijft staan?
Ik heb hem op 5 Aug. besteld via de online shop en bij mij staat de status ook nog op 1. Stap 1 duurd het langst, zo gauw als die op stap 2 staat dan heb je hem waarschijnlijk binnen een paar dagen.
  #230  
Oud 27-08-09, 12:15
Skordie Skordie is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Heb m nu binnen 22 juli besteld dus reken op 5 weken 16g 3gs zwart via online bestellen
  #231  
Oud 27-08-09, 14:42
triskele10 triskele10 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Aalten
Berichten: 8
Standaard

Ik heb hem nu ook binnen 27 juli besteld.
  #232  
Oud 27-08-09, 15:18
Eurovreter Eurovreter is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

Mensen, ik heb hem ( Iphone 3GS 16gb Black) gisteren (26 augustus) telefonisch besteld. Vandaag (27 augustus) telefoontje van leverservice voor leverafspraak. Heb hem aanstaande donderdag 3 september in huis .

Wat nou 8 weken?
  #233  
Oud 27-08-09, 15:23
Joppiesaus Joppiesaus is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 27
Standaard

Bestel hem bij PDAshop.nl en je hebt hem morgen nog in huis. Ik heb hem net via belnu.nl gekregen in 4 dagen thuis. Ook prima.
  #234  
Oud 27-08-09, 15:58
Panoramique Panoramique is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurovreter Bekijk bericht
Mensen, ik heb hem ( Iphone 3GS 16gb Black) gisteren (26 augustus) telefonisch besteld. Vandaag (27 augustus) telefoontje van leverservice voor leverafspraak. Heb hem aanstaande donderdag 3 september in huis .

Wat nou 8 weken?
Volgens de klantenservice kan dit niet en spreekt u niet de waarheid De wachttijd bedraagt gewoon 8 weken.

Veel plezier dr mee!
  #235  
Oud 27-08-09, 16:21
Panoramique Panoramique is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PatrickvH Bekijk bericht
Ik heb hem op 5 Aug. besteld via de online shop en bij mij staat de status ook nog op 1. Stap 1 duurd het langst, zo gauw als die op stap 2 staat dan heb je hem waarschijnlijk binnen een paar dagen.
Heb m ook 5 augustus online besteld.... + 5 weken

Als de verhalen hierboven kloppen wordt het dus week 37.

Wel vreemd dat je telefonisch blijkbaar binnen een week je toestel kan hebben - zie bericht eurovreter -. Heb hierover gebeld met de Klantenservice en volgens een medewerker zijn dit indianenverhalen die je als klant vooral niet moet geloven. De wachttijd is en blijft 8 weken. Op de mededeling in de brief dat t-mobile binnen 10 dagen het bestelde product zou leveren reageerde ze dat de computer deze datum had bedacht.....

Oftewel een automatisch briefje

We wachten af.
  #236  
Oud 27-08-09, 16:34
Shady15 Shady15 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panoramique Bekijk bericht
Volgens de klantenservice kan dit niet en spreekt u niet de waarheid De wachttijd bedraagt gewoon 8 weken.

Veel plezier dr mee!
Ik heb 6 dagen moeten wachten op mn Iphone. Telefonisch besteld bij T-mobile met mijn unieke ING actie code. Oftewel vorige week besteld

Al vind ik het wel erg oneerlijk dat mensen die de Iphone eerder dan mij hebben besteld er nu nog steeds op wachten. Mja het leven is oneerlijk, wat doe je er aan.
  #237  
Oud 27-08-09, 17:12
joepg joepg is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

dinsdag de 25e via de ING actie besteld, de eerste dag stond ik al 's avonds op stap 2, vandaag opeens op stap 4 en op aflevertijd.nl, net even gebeld en maandag wordt'ie afgeleverd
  #238  
Oud 27-08-09, 17:16
Shady15 Shady15 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joepg Bekijk bericht
dinsdag de 25e via de ING actie besteld, de eerste dag stond ik al 's avonds op stap 2, vandaag opeens op stap 4 en op aflevertijd.nl, net even gebeld en maandag wordt'ie afgeleverd
Dat ging bij mij net zo, de volgende dag stond ik ook al bij stap 2 en 3 dagen later bij stap 4. ING klanten worden dus duidelijk voorgetrokken lijkt me.

Veel plezier met je Iphone!
  #239  
Oud 27-08-09, 17:56
Vallazz Vallazz is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard

waar kan ik uberhaubt mijn stappen terug bekijken? Jullie hebben het allemaal over stap 1 en stap 2...

heb alleen een systeemnummer en vorige week zou ik mijn ordernummer krijgen, maar helaas die hadden ze vorige week nog niet. Het zou begin deze week worden... maar ook dat is niet gelukt

hehehe

Helaas ben ik niet via de ING maar gewoon via t-mobile online shop besteld... we houden hoop dat snel die stap 1 veranderd in stap 3 of 4
  #240  
Oud 27-08-09, 18:26
joepg joepg is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

als je een ordernummer hebt kun je op Status bestelling: T-Mobile > Zakelijk > Service > Mijn Status je status bekijken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-Mobile Bestelling rishi500 Koopinformatie Nederland 1 15-10-10 13:05
T-mobile shop bestelling mislukt spyhunter Koopinformatie Nederland 4 28-12-09 19:23
Alleen factuur ontvangen bij bestelling DutchEvil Koopinformatie Nederland 1 14-10-09 19:10
T-Mobile: we kunnen bestelling niet vinden! Tomatensoep Odido (T-Mobile) 6 16-07-09 16:26
Geen bon bij bestelling savagenl Koopinformatie Nederland 6 15-04-08 10:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:22.