//

Mobilevikings.com

Mobilevikings.com discussie in Mobile Vikings forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Nope, zie de website van Mobile Vikings . Daar herinner ik mij gelezen te hebben van wel. Ach, valt eigenlijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Mobile Vikings
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #201  
Oud 06-11-09, 17:37
OiP's schermafbeelding
OiP OiP is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht

Daar herinner ik mij gelezen te hebben van wel. Ach, valt eigenlijk nog te verwaarlozen.

Iemand ervaring met MV? Positief? Ik overweeg om over te stappen maar dat niet zonder eerst gepolst te hebben bij gebruikers.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 06-11-09, 17:39
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OiP Bekijk bericht
Daar herinner ik mij gelezen te hebben van wel. Ach, valt eigenlijk nog te verwaarlozen.

Iemand ervaring met MV? Positief? Ik overweeg om over te stappen maar dat niet zonder eerst gepolst te hebben bij gebruikers.
Ik! En ik ben trouwens zéér tevreden over Mobile Vikings! Snelle service, gratis internet.. Geen klachten!
  #203  
Oud 06-11-09, 17:45
Guest-20180409093718
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
In april? Dan wordt het hoog tijd dat die 3G beschikbaar komt!
Trouwens net ff naar BASE gebeld; het antwoord is nog steeds "binnenkort".
Ze willen er zeker van zijn dat "de qualiteit" van de dienst optimaal in werking zal gesteld worden en voldoet aan de wens van de klant...
  #204  
Oud 06-11-09, 17:51
OiP's schermafbeelding
OiP OiP is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 257
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Ik! En ik ben trouwens zéér tevreden over Mobile Vikings! Snelle service, gratis internet.. Geen klachten!
Hoe gaat de herlading in z'n werk?
  #205  
Oud 06-11-09, 17:55
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OiP Bekijk bericht
Hoe gaat de herlading in z'n werk?
Via de bank Elke keer je €15 betaald krijg je de sms'en en de GB internet.
  #206  
Oud 06-11-09, 17:59
OiP's schermafbeelding
OiP OiP is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 257
Standaard

Omdat er staat geen abonnement. Dus gewoon overschrijven? Geen kaartjes gaan kopen in de dichtstbijzijnde krantenwinkel
  #207  
Oud 06-11-09, 18:00
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OiP Bekijk bericht
Omdat er staat geen abonnement. Dus gewoon overschrijven? Geen kaartjes gaan kopen in de dichtstbijzijnde krantenwinkel
Is inderdaad geen abonnement. Als jij 5 maand wil wachten om te herladen kan dat prima En nee, kaartjes van Mobile Vikings zijn niet te koop.
  #208  
Oud 06-11-09, 19:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OiP Bekijk bericht
Daar herinner ik mij gelezen te hebben van wel. Ach, valt eigenlijk nog te verwaarlozen.

Iemand ervaring met MV? Positief? Ik overweeg om over te stappen maar dat niet zonder eerst gepolst te hebben bij gebruikers.
Ik heb al geruime tijd mv en het is beter je nog wat wacht want nu als je wil internetten is het huilen met de pet op. Doordat ze zouden bezig zijn met 3G heb ik vernomen.
Het ligt meer plat dan dat je kan surfen.Binnen een paar maanden zou dat in orde moeten zijn.
  #209  
Oud 06-11-09, 20:06
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik heb al geruime tijd mv en het is beter je nog wat wacht want nu als je wil internetten is het huilen met de pet op. Doordat ze zouden bezig zijn met 3G heb ik vernomen.
Het ligt meer plat dan dat je kan surfen.Binnen een paar maanden zou dat in orde moeten zijn.
ik heb hier nog geen last van, maar inderdaad zal het bij mij ook binnenkort zo zijn (regio gent)
De 3G netwerk upgrade zorgt voor een aantal problemen
Eind dit jaar opgelost want dan rolt base 3G uit
  #210  
Oud 08-11-09, 17:20
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kal_el Bekijk bericht
ik heb hier nog geen last van, maar inderdaad zal het bij mij ook binnenkort zo zijn (regio gent)
De 3G netwerk upgrade zorgt voor een aantal problemen
Eind dit jaar opgelost want dan rolt base 3G uit
Ik heb voorlopig toch ook mobistar genomen,ik was het beu en nu heb ik nog zelden problemen.
Ik woon niet echt zover van gent zelfs en toch veel problemen met mv.
Bij mobistar veel minder problemen en heb er geen spijt van ik daardoor wat meer betaal iedere maand.Ik kan binnen xxx aantal tijd nog zien wat ik doen.
  #211  
Oud 08-11-09, 17:25
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik heb voorlopig toch ook mobistar genomen,ik was het beu en nu heb ik nog zelden problemen.
Ik woon niet echt zover van gent zelfs en toch veel problemen met mv.
Bij mobistar veel minder problemen en heb er geen spijt van ik daardoor wat meer betaal iedere maand.Ik kan binnen xxx aantal tijd nog zien wat ik doen.
inderdaad, ik overleef het nog altijd, maar ze zijn er zich van bewust hoor bij MV
en zeggen zelf dat ze niets kunnen doen omdat het netwerk upgrades zijn die base uitvoert. Nuja, nog een maand en half op de tanden bijten en dan krijgt 3G een uitrol
  #212  
Oud 08-11-09, 20:23
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kal_el Bekijk bericht
inderdaad, ik overleef het nog altijd, maar ze zijn er zich van bewust hoor bij MV
en zeggen zelf dat ze niets kunnen doen omdat het netwerk upgrades zijn die base uitvoert. Nuja, nog een maand en half op de tanden bijten en dan krijgt 3G een uitrol
Als je in een boeregat zoals mij woont heb je nog geen 3G
  #213  
Oud 08-11-09, 20:29
OiP's schermafbeelding
OiP OiP is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Brugge
Berichten: 257
Standaard

Dan kijk ik liever nog even de kat uit de boom. Zal niet overstappen van Mobistar naar MV zolang het internetten niet vlot. MV'ers, hou me op de hoogte
  #214  
Oud 09-11-09, 00:06
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OiP Bekijk bericht
Dan kijk ik liever nog even de kat uit de boom. Zal niet overstappen van Mobistar naar MV zolang het internetten niet vlot. MV'ers, hou me op de hoogte
Best ; via je iphone als je in 3G gebied zit kan je mobile tv bekijken en tis tot eind november gratis en het gaat niet van je data af.
Via EDGE is niet aangeraden omdat het constant uitvalt enz....

Dat heb je uiteraard sowieso ook nog niet bij base tenzij je er natuurlijk geen interesse hebt maar ik gebruik het toch wel af en toe als ik van mijn werk kom ofzo zet ik het dan op het nieuws .

En sufen is natuurlijk voorlopig sowieso beter bij mobistar.
  #215  
Oud 13-11-09, 22:44
Puck84 Puck84 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 247
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OiP Bekijk bericht
Dan kijk ik liever nog even de kat uit de boom. Zal niet overstappen van Mobistar naar MV zolang het internetten niet vlot. MV'ers, hou me op de hoogte
Je moet je niet laten ontmoedigen om naar MV over te stappen omdat apotheosis zo luid is over zijn slechte ervaringen.... Das gewoon één ongelukkig geval met een grote mond die het op elk forum laat horen dat Mobistar toch o zo veel beter is voor hem dan MV... Ondertussen heb je een paar duizend gewone MV klanten die er géén drama van maken. Als het echt ernstige problemen waren, dan waren er wel meer klagers dan een paar enkele op de forums en facebookgroepen (je hebt op die media sowieso het phenomeen dat een kleine minderheidsgroep met een luide stem de meerderheid kan overstemmen).

Je kan best gewoon eerst even:
  • bij vrienden die Base of MV hebben in je buurt de ontvangst checken
  • naar de MV helpdesk bellen (tijdens kantooruren @ werkdagen) om te vragen hoe de dekking in jouw regio is als je echt zeker wilt zijn (ze gaan daar niet liegen, als ze weten dat het een probleem regio is gaan ze het volgens mij wss zeggen)

Een collega van mij is onlangs ook overgestapt naar MV na een periode van heel wat getwijfel omwillen van dergelijke statements als hierboven op het internet. Wil je weten wat zijn reacties tot nu toe op MV zijn?
  • "Maar dat internet werkt toch goed genoeg zolang ge geen youtube zit te kijken? Waar klagen die toch over?"
  • "Amai die helpdesk heeft goede service man... Daar kunnen de grote bedrijven nog es iets van leren zenne..."
__________________
Het is opvallend dat de mensen die de iPhone het meest afbreken er meestal zelf geen hebben...
  #216  
Oud 13-11-09, 23:42
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Puck84 Bekijk bericht
  • "Amai die helpdesk heeft goede service man... Daar kunnen de grote bedrijven nog es iets van leren zenne..."
Dat is daar echt een helpdesk om U tegen te zeggen. Waar die mensen hun energie, klantvriendelijkheid en behulpzaamheid halen, ik weet het niet, maar ze zouden een medaille moeten krijgen.


Je kan trouwens ook mailen naar de helpdesk. Binnen de 2 uur krijg je normaal gezien een antwoord, willen ze je aan de telefoon spreken zullen ze je waarschijnlijk vragen om je nummer door te mailen, aangezien ze voorlopig enkel een 070 lijn hebben en de mensen niet onnodig op kosten willen jagen

en@ Puck84, niet alleen roepen klagers meer, ook zullen mensen die tevreden zijn dat niet overal gaan rondbazuinen
  #217  
Oud 14-11-09, 02:32
arne_vn arne_vn is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 53
Standaard

Ik heb sinds daarnet een PDP-error.
heb niets verandert aan m'n instellingen, terwijl ik tot even ervoor gewoon mobiel internet had.
Een vriend die bij mij was met ook een 3GS met MV en dezelfde firmware kon wel gewoon op het netwerk...

Ik heb nog voldoende krediet, dus daar kan het niet aan liggen.
Heb m'n instellingen voor de zekerheid nagekeken en die zijn in orde.
Een reboot heeft geen oplossing gebracht...
Help!
  #218  
Oud 14-11-09, 10:04
thibaultvdb thibaultvdb is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 18
Standaard

Ik heb op dit moment ook een pdp-identificatie error
Ik vrees dat het eventjes platligt, maarja binnenkort 3G!
Alé dat hoop ik toch dat MV ook gaat overstappen op 3G..
  #219  
Oud 14-11-09, 11:01
arne_vn arne_vn is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thibaultvdb Bekijk bericht
Ik heb op dit moment ook een pdp-identificatie error
Ik vrees dat het eventjes platligt, maarja binnenkort 3G!
Alé dat hoop ik toch dat MV ook gaat overstappen op 3G..

Maar het is toch raar dat dan een vriend van mij wel toegang heeft tot het netwerk?
(zelfde toestel en FW)

Heb gisteren een mailtje verzonden richting de helpdesk, en juist gebeld, maar er nam niemand op...




Edit: op hun facebook groep zijn er veel meldingen dat het netwerk plat ligt...
  #220  
Oud 14-11-09, 11:03
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Ik heb hier ook die PDP-error, dus het lijkt een algemeen probleem te zijn. Straks zal dat wel opgelost zijn
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
België: Mobilevikings: naar het buitenland Tolarian Overige providers België 2 12-08-10 14:21
iViking: MobileVikings-saldo applicatie vincentjanv iPhone Apps 34 07-08-09 15:08
Belstatus app voor Mobilevikings ? Iphone_belgium Archief 3 10-06-09 11:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:51.