Proximus Logo op niet-jailbroken iPhone 3G discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb 'm geloof ik maar 1x uitgepakt. De zipfile heb ik opgeslagen, daarna uitgepakt en dat uitgepakte bestand klik ik aan via iTunes. Waar en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb 'm geloof ik maar 1x uitgepakt.
De zipfile heb ik opgeslagen, daarna uitgepakt en dat uitgepakte bestand klik ik aan via iTunes. Waar en wanneer doe ik het precies fout? (Heb iTunes 8.2.1.6 trouwens) Als ik 'm NIET uitpak dan kun je hem niet selecteren, als ik 'm WEL uitpak dan geeft ie die fout. Als ik de zip file hernoem naar .ipcc geeft ie ook de fout. Als ik bovenstaande doe met shift-herstel geeft ie de fout, en als ik het met shift-update doe ook. Volgens mij heb ik nou alle opties wel gehad Ik snap niet hoe ik 'm te vaak uitpak, ik moet hem toch 1x uitpakken om 'm überhaupt te kunnen gebruiken? Laatst gewijzigd door Luckysunnie; 04-08-09 om 19:05. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeer eens of deze versie werkt. Laatst gewijzigd door mzlf92; 05-08-09 om 19:19. |
|
|||
|
|||
Nee helaas die doet hetzelfde
|
|
|||
|
|||
Niemand die een oplossing weet?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat wil ik wel proberen, maar mocht het lukken is ie dan ook weer makkelijk te verwijderen?
|
|
|||
|
|||
Ik heb ontdekt dat het probleem dus toch bij mij lag, sorry daarvoor.
Dit zou nu wel moeten werken. Als het dat toch niet doet heb ik het nummer voor de SupportedSIMs van Vodafone nodig. Update: Ik heb het juiste nummer daarvoor juist gevonden. Nu zou het toch moeten lukken Laatst gewijzigd door mzlf92; 06-08-09 om 11:37. |
|
|||
|
|||
Dankje!! Hij doet het nu wel! Althans, hij is geïnstalleerd maar het logo is niet veranderd, ook niet na het opnieuw opstarten.
Hij heeft wel 2 dingen veranderd, het instellen van theteren en het instellen van visual voicemail is zichtbaar. Laatst gewijzigd door Luckysunnie; 05-08-09 om 21:57. |
|
|||
|
|||
Goed ik hoop dat dit het nu doet, anders moet je eens laten weten wat er voluit staat als carriernaam (dat zie je bij instellingen, wat er bij aanbieder staat.)
Laatst gewijzigd door mzlf92; 06-08-09 om 11:37. |
|
|||
|
|||
Voluit staat er: vodafone NL
|
|
|||
|
|||
Hopelijk doet dit het nu wel.
|
|
|||
|
|||
Wauws hij werkt!! Super!! Hij is mooi
Heeeeel erg bedankt voor je hulp en je geduld!!!!! |
|
|||
|
|||
En hier het resultaat!
|
|
|||
|
|||
Blij dat het uiteindelijk gelukt is. De fout zat hem er waarschijnlijk in dat hij de naam van de carrier niet herkende en daardoor het logo niet gebruikte.
|
|
|||
|
|||
Proximus logo wijzigen
Hey iedereen,
Het is me perfect gelukt om via de terminal die .ipcc file op mijn iphone te krijgen zodat ik beide proximus logootjes nu op mijn iphone heb staan. Maar nu heb ik de png files gedownload die Bomans al eerder hier poste en heb die 2 files beetje aangepast (rode puntjes en rode wave verwijderd en paar logo zwart gemaakt), maar hoe krijg ik die 2 png's nu op mijn iphone? Moet daar terug een ipcc file van gemaakt worden? Ben helemaal niet thuis is de wereld van programmeren hacken, dus hopelijk kan die makkelijk aangepast worden. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Heb net eens gekeken op Frank.be en zag dat het nog niet werkte onder 3.1 jammer want tis toch mooier dan het lelijke bel proximus die er nu opstaat
|
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: Het is toch mogelijk om via iTunes 9 .ipcc-files op je iPhone te plaatsen. Het feit dat ze nog werken na de update doet mij vermoeden dat het ook nog lukt op 3.1, maar wat inderdaad niet meer (kan) werken is thethering, dit is weer veranderd bij 3.1 Laatst gewijzigd door mzlf92; 24-09-09 om 19:37. Reden: Update |
|
|||
|
|||
Ik heb gedaan wat je moest doen maar krijg het logo nog steed niet
de mms instellingen zijn wel ingevuld. |
|
||||
|
||||
Dit werkt niet op 3.1 (via de ipcc file)
|
Labels |
carrier logo, proximus |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
carrier logo proximus | venereaz | Archief | 2 | 28-06-09 11:59 |
België: Proximus carrier logo | crunch | Overige providers België | 5 | 21-08-08 21:12 |
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer | maasland | Archief | 1 | 21-07-08 19:25 |
help!! niet het 3g logo maar regelmatig gprs logo | bzb | iPhone algemeen | 25 | 14-07-08 16:48 |
|
|