Proximus Logo op niet-jailbroken iPhone 3G discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Je pakt het een keer teveel uit. enig idee met wat voor file wel ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
In iOS 4 zou het na een unlock met SnowBreeze 0.93 weer mogelijk moeten zijn om Custom IPCC bestanden te gebruiken. Bij mij is de poging mislukt, maar als er anderen het willen proberen, ik heb de Mobistar Carrier Bundle aangepast naar Proximus. Ik vraag me nu alleen af of de fout in mijn IPCC zit of in iOS 4.0 (omdat deze geen ongetekende IPCC's zou toelaten).
In bijlage zit het Proximus IPCC bestand, als iemand meer resultaat boekt, gelieve het te laten weten. PS: Uitpakken van het zip-bestand via Mac kan met sommige programma's problemen geven. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb trouwens een logo voor jou dat je misschien wel kan gebruiken voor je bundle (zie bijlage). Dit logo heb ik ooit uit de icarrier applicatie gehaald. |
|
||||
|
||||
Op iOS4 werkt het niet meer.
|
|
|||
|
|||
Heeft er al iemand een oplossing voor iOS4?
|
Labels |
carrier logo, proximus |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
carrier logo proximus | venereaz | Archief | 2 | 28-06-09 11:59 |
België: Proximus carrier logo | crunch | Overige providers België | 5 | 21-08-08 21:12 |
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer | maasland | Archief | 1 | 21-07-08 19:25 |
help!! niet het 3g logo maar regelmatig gprs logo | bzb | iPhone algemeen | 25 | 14-07-08 16:48 |
|
|