//

Proximus Logo op niet-jailbroken iPhone 3G

Proximus Logo op niet-jailbroken iPhone 3G discussie in Overige providers België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Je pakt het een keer teveel uit. enig idee met wat voor file wel ?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers België > Overige providers België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 29-09-09, 21:08
geraaar geraaar is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Je pakt het een keer teveel uit.
enig idee met wat voor file wel ?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 28-06-10, 15:15
mzlf92 mzlf92 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

In iOS 4 zou het na een unlock met SnowBreeze 0.93 weer mogelijk moeten zijn om Custom IPCC bestanden te gebruiken. Bij mij is de poging mislukt, maar als er anderen het willen proberen, ik heb de Mobistar Carrier Bundle aangepast naar Proximus. Ik vraag me nu alleen af of de fout in mijn IPCC zit of in iOS 4.0 (omdat deze geen ongetekende IPCC's zou toelaten).

In bijlage zit het Proximus IPCC bestand, als iemand meer resultaat boekt, gelieve het te laten weten.

PS: Uitpakken van het zip-bestand via Mac kan met sommige programma's problemen geven.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: zip proximus_be.ipcc.zip‎ (5,9 KB, 34x gelezen)
  #43  
Oud 04-08-10, 19:26
tha_inspecta tha_inspecta is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mzlf92 Bekijk bericht
In iOS 4 zou het na een unlock met SnowBreeze 0.93 weer mogelijk moeten zijn om Custom IPCC bestanden te gebruiken. Bij mij is de poging mislukt, maar als er anderen het willen proberen, ik heb de Mobistar Carrier Bundle aangepast naar Proximus. Ik vraag me nu alleen af of de fout in mijn IPCC zit of in iOS 4.0 (omdat deze geen ongetekende IPCC's zou toelaten).

In bijlage zit het Proximus IPCC bestand, als iemand meer resultaat boekt, gelieve het te laten weten.

PS: Uitpakken van het zip-bestand via Mac kan met sommige programma's problemen geven.
Ik heb zonet geprobeerd de ipcc file op mijn iphone te krijgen en het is mij spijtig genoeg ook niet gelukt... Ik heb het geprobeerd via itunes en manueel door de proximus_be.bundle bij de carrier bundles te plaatsen, maar helaas... Ik dacht inderdaad ook wel gelezen te hebben dat de files door apple ondertekend moeten worden, hopelijk vinden ze hier snel een oplossing voor...

Heb trouwens een logo voor jou dat je misschien wel kan gebruiken voor je bundle (zie bijlage). Dit logo heb ik ooit uit de icarrier applicatie gehaald.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png fso_carrier_proximus1.png‎ (812 Bytes, 59x gelezen)
  #44  
Oud 04-08-10, 19:32
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Op iOS4 werkt het niet meer.
  #45  
Oud 13-11-10, 19:42
Wijcky Wijcky is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Reet (België)
Berichten: 81
Standaard

Heeft er al iemand een oplossing voor iOS4?
Reageren

Labels
carrier logo, proximus



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
carrier logo proximus venereaz Archief 2 28-06-09 11:59
België: Proximus carrier logo crunch Overige providers België 5 21-08-08 21:12
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer maasland Archief 1 21-07-08 19:25
help!! niet het 3g logo maar regelmatig gprs logo bzb iPhone algemeen 25 14-07-08 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:56.