Problemen met Wi-Fi iOS6 discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds ik ios6 heb geinstalleerd op mijn iphone 4s, valt de wifi verbinding steeds weg. Ik moet de router dan weer resetten, en dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi valt steeds weg sinds iOS 6
Hoi,
Sinds ik ios6 heb geinstalleerd op mijn iphone 4s, valt de Wi-Fi verbinding steeds weg. Ik moet de router dan weer resetten, en dan heeft ie weer voor een paar minuten verbinding om dan weer uit te vallen... Inmiddels heb ik een iPhone 5, met hetzelfde probleem... Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hier geen probleem met IOS 6 op 4s. internet van Telenet.
vorige week kon ik op mijn 4s geen Wi-Fi ontvangen, hij vond het netwerk wel, hij wou verbinden maar dat lukte niet, het cirkeltje bleef ernaast staan. voorheen nooit problemen, op mijn andere toestellen (laptop, ps3) zwak signaal, de dag erna geen enkel probleem, sindsdien ook geen last meer mee, ik vermoed dus dat het aan Telenet of de router lag. in u geval: 2 verschillende iPhones met hetzelfde probleem, teveel toeval nietwaar? hoe zit het met andere toestellen? |
|
||||
|
||||
Ik heb precies hetzelfde op m'n iPhone en iPad. Ik zit bij Ziggo trouwens. Als ik connect via m'n Airport Express (oude versie), dan heb ik er zelden last van?
Bijzonder irritant, want voor je het weet zit je zomaar YouTube te kijken over 3G ipv Wi-Fi. |
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde probleem, ook bij ziggo en een netgear21 router, ook nog geen idee wat het probleem is en Apple weet het ook niet
|
|
|||
|
|||
probeer eens een hotspot op te zetten met connectify trial test het met dat es
|
|
|||
|
|||
Ik heb alle tips hier al geprobeerd maar nog steeds geen Wi-Fi verbinding.. Het lijkt wel of mijn netwerk niet onthouden wordt?? Bij openen van instellingen van Wi-Fi lijkt het of er steeds verbinding gemaakt moet worden.. Heeft iemand nog een tip???
|
|
|||
|
|||
Problem is solved
Gewoon router een nieuwe update geven en probleem is opgelost, bij mij dan.... Was al bang voor meer ellende, maar het draait... pfiew |
|
|||
|
|||
Wi-Fi probleem iOS 6
Woensdag avond mn iPhone 3GS 8 GB geupdate naar iOS 6.
Leken geen problemen beetje rond kijken niks aan de hand. Totdat ik mn Wi-Fi wou gaan gebruiken. Wat ik heb gehoord is wanneer je verbinding maakt met het internet netwerk dat je moet worden door gestuurd naar : Success Gebeurt bij mij niet. Iemand een idee hoe dit wel gaat lukken? Krijg er nu toch wel een hekel aan dat ik al een tijdje thuis niet op mn Wi-Fi kan, maar bij andere mensen waar ik de code heb wel? Groet Tim. |
|
||||
|
||||
Er zijn al diverse topics aanwezig wat betreft problemen met Wi-Fi. Zie: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...s-ios-6-a.html
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
router updaten?
|
|
||||
|
||||
Heeft er niks mee te maken. Je kunt je vraag in dat topic stellen ipv een nieuwe topic te openen. Als er meer forum-leden waren met jouw mentaliteit, had de server nóg meer capaciteit nodig. Om je maar even op weg te helpen: Wanneer je gebruik maakt van een openbare hotspot zoals TMobile in de trein, dan krijg je zo'n venster ja. Als je met Wi-Fi wilt verbinden in een thuisnetwerk, dan krijg je dit scherm niet. Tenzij iemand er heeft zitten rotzooien in de router settings.
|
|
|||
|
|||
slaat nergens op maargoed. over wie heb je het trouwens
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
is goed
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
probeer eens je router te updaten want ik had veel mensen op verschillende forums gezien en na de router update werkte het gewoon
|
|
||||
|
||||
Wat je kunt doen is de netwerkinstellingen herstellen. Dit doe je via: Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Netwerkinstellingen. Mocht dat niet helpen dan kun je de router rebooten. Mocht dat ook niet werken, dan kun je kijken of er een firmware update voor je router beschikbaar is en deze vervolgens updaten, zoals is aangegeven door valencio.
|
|
||||
|
||||
Ik had gisteren ineens Wi-Fi problemen, maar ook op de MACbook!.
Router Wi-Fi opnieuw ingeschakeld en probleem, ook met IOS 6, opgelost, gaat zelfs als een speer nu. (Fritz!box router) |
|
|||
|
|||
Heb nog steeds problemen thuis. Op een ander niet.
Alles al geprobeerd. Router updaten, rebooten, netwerkinstellingen iphone resetten... En nog steeds geen deftige verbinding. Soms gaat ie snel en daar weer helemaal niet. Hopelijk komt er snel een update van iOS 6. |
Labels |
ios6, wi-fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ervaringen iOS6 | pieterwillems | Ontwikkelen voor iOS | 225 | 26-09-12 13:42 |
Sinds iOS6 problemen met G-Mail | wilvon | iPhone Apps | 7 | 23-09-12 13:22 |
iPhone 4 (iOS6) problemen met iTunes | jRn | iPhone algemeen | 8 | 22-09-12 15:38 |
iOs6 installatie problemen | Gillinator | iPhone algemeen | 2 | 21-09-12 11:04 |
|
|